AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #21 Del Skrevet 17. mars 2023 Kjsl skrev (15 timer siden): Takk for svar ❤️ Hvilke klinikk vurderer dere å bruke da? Vi er i kontakt med Instituto Bernabeu i Alicante. Håper på å få garantiordning 🤞😊 Anonymkode: 845b9...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #22 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 12.2.2023 den 21.40): Hei, hiver meg på denne om det er greit ☺️ Er singel og 42 år, og svært lite egg igjen, har hatt fem iui, det er for liten sjangs til IVF, og vil nå dra til Allicante og ha embryo adapsjon. Vet veldig lite, men har så lyst å prøve Anonymkode: cfc20...759 Hei og velkommen 😊 Ved klinikken Instituto Bernabeu? Hvor langt er du i prosessen? Anonymkode: 845b9...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 17. mars 2023 #23 Del Skrevet 17. mars 2023 Hei🌸 Vi er hos instituto bernabeu - garantipakken med et forsøk med egne egg og to forsøk med donor egg. Jeg er 32 og har hatt syv Ivf , to på riksen, tre på hausken og to på spiren. Har nettopp hatt egguttak og venter nå på pgt-a testing før det evt blir innsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 17. mars 2023 #24 Del Skrevet 17. mars 2023 Rita90 skrev (1 time siden): Hei🌸 Vi er hos instituto bernabeu - garantipakken med et forsøk med egne egg og to forsøk med donor egg. Jeg er 32 og har hatt syv Ivf , to på riksen, tre på hausken og to på spiren. Har nettopp hatt egguttak og venter nå på pgt-a testing før det evt blir innsett. Hei! Kan jeg spørre, anbefalte riksen/hausken/spiren noen sinne donasjon? Spiren anbefalte oss donasjon, til slutt. Og ville gjerne anbefale oss en klinikk i Spania med garanti :-) Men vi var så lei reising... fikk du mange ut? Tvi tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 17. mars 2023 #25 Del Skrevet 17. mars 2023 Neutral90 skrev (26 minutter siden): Hei! Kan jeg spørre, anbefalte riksen/hausken/spiren noen sinne donasjon? Spiren anbefalte oss donasjon, til slutt. Og ville gjerne anbefale oss en klinikk i Spania med garanti 🙂 Men vi var så lei reising... fikk du mange ut? Tvi tvi! Nei, ingen har anbefalt det. Spiren sa de trodde vi skulle få det til med egne egg. Var vi selv som begynte å snakke om det fordi vi har hatt så mange forsøk. Mentalt er jeg ikke helt klar for donasjon egentlig, men nå fikk vi kun to blastocyster på frys så tiden for donasjon kommer kanskje fortere enn vi hadde sett for oss. Syns det er vanskelig, men jeg trenger også å «vite» at alt dette får en slutt og helst med et barn. Skal dere ha donasjon hos Spiren? De er så fantastiske der😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. mars 2023 #26 Del Skrevet 18. mars 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #27 Del Skrevet 21. mars 2023 Rita90 skrev (På 17.3.2023 den 20.35): Nei, ingen har anbefalt det. Spiren sa de trodde vi skulle få det til med egne egg. Var vi selv som begynte å snakke om det fordi vi har hatt så mange forsøk. Mentalt er jeg ikke helt klar for donasjon egentlig, men nå fikk vi kun to blastocyster på frys så tiden for donasjon kommer kanskje fortere enn vi hadde sett for oss. Syns det er vanskelig, men jeg trenger også å «vite» at alt dette får en slutt og helst med et barn. Skal dere ha donasjon hos Spiren? De er så fantastiske der😊 Vi skal ha eggdonasjon hos spiren, skal opp dit nå til fredag for samtale, hatt 3 ivf forsøk der. Ja de er helt fantastiske der ❤️fikk beskjed om at det var 80% sjanse for å lykkes. Masse lykke til ❤️❤️ Anonymkode: e4963...68b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 21. mars 2023 #28 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi skal ha eggdonasjon hos spiren, skal opp dit nå til fredag for samtale, hatt 3 ivf forsøk der. Ja de er helt fantastiske der ❤️fikk beskjed om at det var 80% sjanse for å lykkes. Masse lykke til ❤️❤️ Anonymkode: e4963...68b 80% sjangse må jo gi håp💛 Hvordan har du/dere det med faktum at dere skal i gang med eggdonasjon? Lykke til dere også❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 26. august 2023 #29 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 13.05): Vi skal ha eggdonasjon hos spiren, skal opp dit nå til fredag for samtale, hatt 3 ivf forsøk der. Ja de er helt fantastiske der ❤️fikk beskjed om at det var 80% sjanse for å lykkes. Masse lykke til ❤️❤️ Anonymkode: e4963...68b Hvordan går det med dere?❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #30 Del Skrevet 26. august 2023 Rita90 skrev (4 timer siden): Hvordan går det med dere?❤️ Hei ❤️ hadde innsett av donoregg i juni, dessverre negativt. Venter på mensen nå for å starte styrt syklus. Har 7 egg igjen på frys. Hvordan går det med dere? ❤️ Anonymkode: e4963...68b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 26. august 2023 #31 Del Skrevet 26. august 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei ❤️ hadde innsett av donoregg i juni, dessverre negativt. Venter på mensen nå for å starte styrt syklus. Har 7 egg igjen på frys. Hvordan går det med dere? ❤️ Anonymkode: e4963...68b Det var leit å høre😔 Det er i det minste godt dere har syv embryo på frys❤️ Vårt siste forsøk med egne egg endte negativt for noen uker siden. Har fått forespeilet innsett av donor egg i desember, så her blir det lang ventetid noe jeg syns er så vanskelig. Må bare håpe det i hvertfall blir i desember og ikke mer forsinket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjsl Skrevet 19. september 2023 #32 Del Skrevet 19. september 2023 AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 14.46): Vi er i kontakt med Instituto Bernabeu i Alicante. Håper på å få garantiordning 🤞😊 Anonymkode: 845b9...ec0 Hei, Hvordan ligger dere an i prosessen nå? Hvilke erfaringer har du med garantiordningen og hva betalte dere for dette? håper du vil dele noen erfaringer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita90 Skrevet 28. september 2023 #33 Del Skrevet 28. september 2023 Kjsl skrev (På 19.9.2023 den 18.22): Hei, Hvordan ligger dere an i prosessen nå? Hvilke erfaringer har du med garantiordningen og hva betalte dere for dette? håper du vil dele noen erfaringer 😊 Hei, Vi skal ha vårt første forsøk med donoregg i desember. Forsøket med egne egg resulterte i en genetisk normal blastocyst, men jeg ble ikke gravid😕 Har da to uttak med donoregg og evt fryseforsøk igjen i garantien. Foreløpig har alt gått på skinner mtp det praktiske i denne prosessen, men vi har til tider vært frustrerte over venting og at det føles som noe tar unødvendig lang tid. Men jeg vet jeg har lett for å føle på det og bli utålmodig når vi møter motgang. Tror vi betalte rundt 170 000 nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjsl Skrevet 9. oktober 2023 #34 Del Skrevet 9. oktober 2023 Rita90 skrev (På 28.9.2023 den 12.22): Hei, Vi skal ha vårt første forsøk med donoregg i desember. Forsøket med egne egg resulterte i en genetisk normal blastocyst, men jeg ble ikke gravid😕 Har da to uttak med donoregg og evt fryseforsøk igjen i garantien. Foreløpig har alt gått på skinner mtp det praktiske i denne prosessen, men vi har til tider vært frustrerte over venting og at det føles som noe tar unødvendig lang tid. Men jeg vet jeg har lett for å føle på det og bli utålmodig når vi møter motgang. Tror vi betalte rundt 170 000 nok. Takk for svar 😊 Masse lykke til i prosessen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå