Jusy me Skrevet 11. juni 2003 #21 Del Skrevet 11. juni 2003 XXX er en kjempe bra film. Mye fordi det er Vin Diesel som er med i den.. Han er jo litt av en kjekkas.. Jeg var jo såpass smart at jeg dro å så XXX med samboeren min.. Der satt jeg å sikla og sambo sitter å ler av meg (tror han var litt småsjalu).. Har enda ikke sett knockaround, men den filmen skal jeg se sammen med noen venninner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 13. juni 2003 #22 Del Skrevet 13. juni 2003 Nå må dere gi dere, xXx er jo en av historiens mest håpløse actionfilmer. Det finnes jo ikke et eneste seriøst godt holdepunkt av hverken stunts eller scene-egenskaper i den filmen, og den eneste skuespilleren som har sitt på det tørre, er gode gamle Samuel. Selv han virker stereotyp for sine tidligere roller, i denne filmen. xXx var patetisk, det er trygt sagt 250 kroner ut av vinduet for min del. Noen som vil ha DVD'en? Gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. juni 2003 #23 Del Skrevet 14. juni 2003 xXx var patetisk, det er trygt sagt 250 kroner ut av vinduet for min del. Noen som vil ha DVD'en? Gratis? Jeg vil ha, jeg vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 14. juni 2003 #24 Del Skrevet 14. juni 2003 HAN ER MIN!!! *sikle* Jeg er den av oss som har stått på venteliste for en MANN lengst. Så det så. Men filmen var jævlig dårlig. Og innmari morsom... god underholdningsverdi, jaffal. Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 14. juni 2003 #25 Del Skrevet 14. juni 2003 xXx var patetisk, det er trygt sagt 250 kroner ut av vinduet for min del. Noen som vil ha DVD'en? Gratis? WildThing, da. Tror du virkelig det er kvaliteten på handlingen som gjør XxX populær..? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 14. juni 2003 #26 Del Skrevet 14. juni 2003 XXX begynnte veldig bra, men omtrent halvveis i filmen endrer den retning og ender som en av de verste hollywood-supper jeg har sett. Patriotisk, fryktelig stereotype holdninger til øst-europeere, lettvinte løsninger osv, osv. Jeg ble fryktelig skuffet! Den begynnte jo så utrolig bra, og så ut til å kunne bli en skikkelig rå actionfilm, men nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #27 Del Skrevet 15. juni 2003 han er jo bare feit og pløsete. Det går i 20% kroppsfett og feil bruk av D-bol. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Meta Skrevet 18. juni 2003 #28 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg likte hverken filmen eller fyren jeg.. Det blir litt for mye muskler for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. juni 2003 #29 Del Skrevet 21. juni 2003 WildThing, da. Tror du virkelig det er kvaliteten på handlingen som gjør XxX populær..? :blunke: Jeg levde i håpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå