Gå til innhold

Kompisen hans prøver å ødelegge mellom oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har ett stort problem, ene kompisen til han jeg datet prøver å ødelegge alt mellom oss. Fra starten av, han har alltid prøvd seg på meg, selv om både jeg og han jeg dater har sagt ifra til han, kompisen sier han vil at jeg skal komme dit hele tiden, at jeg er så pen, at vi bare kan møtes som venner ( men han flørter tydelig) og han prøver seg på meg hele tiden. Nå nylig har det dessverre oppstått en krangel mellom meg og han jeg dater💔 så han sletta meg, og vi snakker ikke nå :( fordi det ble litt styr og jeg overreagerte på noe og sånn dessverre. Og nå er jeg redd for at kompisen hans sier til han jeg dater at jeg for eksempel er hjem der, og at vi har hatt sex elns. Er livredd for at han lyver om det, og da vil han jeg dater aldri snakke med meg igjen💔 er jo kjent at når noen gutter ikke får det de vil ha så lyver de, og jeg sier hver dag til kompisen hans at jeg bare liker han jeg dater, at jeg aldri kommer til å møte noen andre gutter eller dra hjem til han, men han prøver seg hver dag likevel. Hva skal jeg gjøre med dette? Er redd for at han lyver om meg til han jeg dater og at vi da aldri får kontakt igjen. 

Anonymkode: feb77...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må du begynne å ta tak i livet ditt og bli voksen. Hvorfor i granskauen har du kontakt med en sånn sosialtutviklingshemmet person som ikke respekterer deg?

Ta grep i livet NÅ, eller forvent deg saftige ting du kommer til å GARANTERT angre på senere i livet.

Anonymkode: b44c1...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...