AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #1 Del Skrevet 30. januar 2023 —eller ikke! Er så sykt stor forskjell på hvordan jeg ser ut at jeg er redd for å skremme han jeg holder på meg som kun har sett meg på kvelden med sminke. Er liksom så puffy og blek på dagen og nesen min ser mye større ut Anonymkode: d0ce4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Del Skrevet 30. januar 2023 Alle ser trøttere ut om morran. Du overtenker og overanalyserer. Så stor forskjell er det nok ikke Anonymkode: d8b2e...1e1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #3 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle ser trøttere ut om morran. Du overtenker og overanalyserer. Så stor forskjell er det nok ikke Anonymkode: d8b2e...1e1 Kanskje, men sminken gjør stoooor forskjell. Vet naturlig er best, men vil heller være unaturlig pen med sminke enn stygg uten… Er bare stresset for at gutter jeg liker skal synes jeg er stygg og føle jeg har løyet om hvordan jeg ser ut liksom Anonymkode: d0ce4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #4 Del Skrevet 30. januar 2023 Men jeg føler sånn når jeg går med sminke hele tiden, så er jo det meg… Hvis jeg hadde gått med masse sminke én gang og ikke ellers ville jeg jo ha løyet mer, men jeg ser jo ut som jeg gjør med sminke hele tiden utenom om natta… Anonymkode: d0ce4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #5 Del Skrevet 30. januar 2023 Alle sier jo at hvis man er pen med sminke så er man det uten også, og jeg har aldri sett noen som faktisk er stygge uten om de er pene med, men jeg er FAKTISK stygg uten. Og jeg vet jeg er pen med, men tror jeg bare er veldig flink på sminke og bruker mer enn de fleste kanskje… men fortsatt, føler ikke noen andre enn meg kan sminke seg pene hvis de egentlig er stygge Anonymkode: d0ce4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #6 Del Skrevet 30. januar 2023 Det er få mennesker som ser sykt ulike ut med sminke og uten synes jeg. Så lenge man sminker seg relativt naturlig da. De eneste tingene jeg syns ser veldig annerledes ut er veldig lyse øyevipper, hvis man konturerer nesen og alvorlige hudproblemer med mye rødhet. Jeg syns jeg ser ganske lik ut bare veldig trøtt. Men kjæresten sier jeg er like pen uten sminke. Hvis de liker deg så ser de deg gjerne i et bedre lys enn du gjør selv. Anonymkode: ec185...8a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #7 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg starter ALLTID dagen med å klaske/tappe meg 20-30 min i ansiktet, og veldig lett rundt øynene. Det vekker lymfesystemet som starter med å transportere vekk hevelse og puffiness. Anonymkode: dba3c...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #8 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er få mennesker som ser sykt ulike ut med sminke og uten synes jeg. Så lenge man sminker seg relativt naturlig da. De eneste tingene jeg syns ser veldig annerledes ut er veldig lyse øyevipper, hvis man konturerer nesen og alvorlige hudproblemer med mye rødhet. Jeg syns jeg ser ganske lik ut bare veldig trøtt. Men kjæresten sier jeg er like pen uten sminke. Hvis de liker deg så ser de deg gjerne i et bedre lys enn du gjør selv. Anonymkode: ec185...8a8 Jeg har naturlig mørke vipper, bryn og ganske fin hud, men konturerer nesen da🥲 Nesen er det jeg hater mest med meg selv. Den har en fin svai, ikke sånn som stikker nedover, men er så vid og rund, er sånn svær grisenese liksom, og føler det hjelper veldig med contour Anonymkode: d0ce4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #9 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har naturlig mørke vipper, bryn og ganske fin hud, men konturerer nesen da🥲 Nesen er det jeg hater mest med meg selv. Den har en fin svai, ikke sånn som stikker nedover, men er så vid og rund, er sånn svær grisenese liksom, og føler det hjelper veldig med contour Anonymkode: d0ce4...962 Det er jo helt umulig å vite sikkert, men tipper dette er noe du og ingen andre legger merke til. Anonymkode: ec185...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #10 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er jo helt umulig å vite sikkert, men tipper dette er noe du og ingen andre legger merke til. Anonymkode: ec185...8a8 Joo😭 Anonymkode: d0ce4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #11 Del Skrevet 30. januar 2023 . Anonymkode: d0ce4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #12 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er få mennesker som ser sykt ulike ut med sminke og uten synes jeg. Så lenge man sminker seg relativt naturlig da. De eneste tingene jeg syns ser veldig annerledes ut er veldig lyse øyevipper, hvis man konturerer nesen og alvorlige hudproblemer med mye rødhet. Jeg syns jeg ser ganske lik ut bare veldig trøtt. Men kjæresten sier jeg er like pen uten sminke. Hvis de liker deg så ser de deg gjerne i et bedre lys enn du gjør selv. Anonymkode: ec185...8a8 Jeg har naturlig mørke vipper, bryn og ganske fin hud, men konturerer nesen da🥲 Nesen er det jeg hater mest med meg selv. Den har en fin svai, ikke sånn som stikker nedover, men er så vid og rund, er sånn svær grisenese liksom, og føler det hjelper veldig med contour Anonymkode: d0ce4...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #13 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg starter ALLTID dagen med å klaske/tappe meg 20-30 min i ansiktet, og veldig lett rundt øynene. Det vekker lymfesystemet som starter med å transportere vekk hevelse og puffiness. Anonymkode: dba3c...b85 Da har du god tid da! Anonymkode: cf553...a38 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #14 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da har du god tid da! Anonymkode: cf553...a38 Nei står opp tidligere hehe, skviser det inn fordi jeg våkner med et tryne som en måne, hvilket annet valg har jeg. Fungerer veldig bra da. Anonymkode: dba3c...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 30. januar 2023 #15 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har naturlig mørke vipper, bryn og ganske fin hud, men konturerer nesen da🥲 Nesen er det jeg hater mest med meg selv. Den har en fin svai, ikke sånn som stikker nedover, men er så vid og rund, er sånn svær grisenese liksom, og føler det hjelper veldig med contour Anonymkode: d0ce4...962 Tro meg, han vet hvordan nesen din ser ut... Den sminkingen lurer ikke folk så mye som man tror. Men begynn dempe sminken litt. Litt mindre frem til du er vant til det, så litt mindre. Problemet er at du er veldig usikker på deg selv, og du er så vant til å se den maska du tar på deg hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guttibobledress Skrevet 30. januar 2023 #16 Del Skrevet 30. januar 2023 Tenk så kjedelig om det viser seg at han bare liker deg for den du er;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #17 Del Skrevet 30. januar 2023 En 5er er jo gjennomsnittet og skremmer ingen! Selv om du kanskje ikke føler det selv så synes jeg du er heldig som på ditt verste føler deg gjennomsnittlig(5) og på ditt beste føler deg nærmest som perfekt(sterk 9er). Anonymkode: 04e1e...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #18 Del Skrevet 31. januar 2023 Smink deg i vinduet til dagslys eller kjøp en dagslys lampe. Hvis du sminker deg på badet vil du få helt feil sminkeresultat til dagtid ute Anonymkode: b42a0...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå