Gå til innhold

ICSI - offentlig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

mannen er født steril, og alt er bra med meg. for å gjøre spm enkelt og sjapp, hvor mange forsøk får man hos det offentlige før man evt må søke på nytt eller gå privat?

Anonymkode: f7f6f...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

mannen er født steril, og alt er bra med meg. for å gjøre spm enkelt og sjapp, hvor mange forsøk får man hos det offentlige før man evt må søke på nytt eller gå privat?

Du får tre forsøk. Ett forsøk er ett egguttak. Ut fra ett egguttak så kan du få mange befrukta embryor ut fra det som kan legges på frys. 

Men hvis mannen er født steril hjelper det vel ikke med ICSI? Må dere ikke bruke donor da? 

Anonymkode: e5f67...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du får tre forsøk. Ett forsøk er ett egguttak. Ut fra ett egguttak så kan du få mange befrukta embryor ut fra det som kan legges på frys. 

Men hvis mannen er født steril hjelper det vel ikke med ICSI? Må dere ikke bruke donor da? 

de skal prøve å hente ut noe fra pungen synes jeg de snakka om? å se om d var noe levende igjen🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Et forsøk i det offentlige er ikke fullført før man har satt inn et befruktet egg. Så hvis man må stimulere flere ganger uten å få satt inn eller at det blir avbrutt, så teller ikke det som forsøk. Eventuelle fryseforsøk fra samme uttak teller ikke som egne forsøk. 

Privat teller forsøket som gjennomført ved egguttak, hvertfall hos Spiren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...