AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Del Skrevet 29. januar 2023 Er det flere som har hatt samme opplevelse som meg? Hadde aldri sett noe som helst slikt før.. før jeg var på en gård sommeren ifjor. Jeg så dette spøkelse 3 ganger på en og samme dag. På kvelden da jeg satt i stua , da kom han tydeligere frem . Den transparente mannlige skikkelsen stod i gangen og så på meg ihvertfall 5 min.. Fikk brått hodetpine og ble svimmel av å se på den.. Det var lys i både stua og gang.. så jeg så dette ganske tydelig... Snakket til han til og med , hva han ville... brått ser jeg skikkelsen gå i oppløsning rett foran øynene mine og ble borte... sykeste jeg har sett noen gang! Anonymkode: 389ee...f29 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #2 Del Skrevet 29. januar 2023 Nei, men første jeg ville gjort er å ta kontakt med lege om jeg begynte å hallusinere Anonymkode: 917a6...888 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Del Skrevet 29. januar 2023 Er det flere som har hatt samme opplevelse som meg? Hadde aldri sett noe som helst slikt før jeg var på en gård sommeren ifjor. Jeg så dette spøkelse 3 ganger på en og samme dag. På kvelden da jeg satt i stua , da kom han tydeligere frem . Den transparente mannlige skikkelsen stod i gangen og så på meg ihvertfall 5 min.. Fikk brått hodepine og ble svimmel av å se på den.. Det var lys i både stua og gang, så jeg så dette ganske tydelig... Vi var 3 stk som satt i stua og alle så det samme.. jeg pekte på skikkelsen og spurte hva han ville... brått ser jeg skikkelsen gå i oppløsning rett foran øynene våres og ble borte... sykeste jeg har sett noen gang! Kjæresten min lå og sov da dette skjedde , men han tror jeg finner opp ting, eller hallusinerte .. Er umulig når alle vi tre jeg satt med i stua så det samme? Og jeg verken drikker til vanlig eller driver med stoff. Anonymkode: 7d844...c0c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, men første jeg ville gjort er å ta kontakt med lege om jeg begynte å hallusinere Anonymkode: 917a6...888 Jeg verken drikker eller driver med noe stoff! Må legge til at vi var 3 stk i stua og så akkurat det samme! Anonymkode: 389ee...f29 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Del Skrevet 29. januar 2023 Og nå vil du date dette spøkelset? Anonymkode: a5357...ba1 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har aldri sett et spøkelse, men jeg kjenner en som har fortalt at de har sett det samme som deg. Har dog opplevd masse i huset vi bodde i før. Der sto verandadøren vidåpen når vi sto opp om morgenen midt på vinteren, ting flyttet på seg hele tiden, hørte et rabalder utenfor soverommet etter at vi hadde lagt oss, ting ble kastet ut fra stuebord osv. Det var ekstremt ubehagelig, og både mannen min og jeg har livredde til slutt. Var en drøm å flytte derfra. Fikk ikke åpna døren til boden heller og da var det en kommode full av verktøy som var skjøvet foran døra fra innsiden. Først så beskylte mannen min og jeg hverandre for ting som skjedde, og vi hadde mange krangler. Men når vi til slutt opplevde dette sammen og ting ble verre enn det som det startet med, så hadde vi rett og slett ingen forklaring på det som skjedde og det vi opplevde. Dette er ti år siden. Når jeg tenker på det i dag så føler jeg meg litt sprø, men samtidig husker jeg at det var det vi opplevde. Og jeg er veldig glad for at mannen min så det samme og at gjestene også ble vitne til det. Anonymkode: 9cf41...289 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og nå vil du date dette spøkelset? Anonymkode: a5357...ba1 ??? Alle tenker jo sikkert at dette er en morsom spøk... men jeg begynner å lure på nå om det finnes noe mer mellom himmel og jord... Har aldri trodd på noe sånn ellers Anonymkode: 7d844...c0c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ??? Alle tenker jo sikkert at dette er en morsom spøk... men jeg begynner å lure på nå om det finnes noe mer mellom himmel og jord... Har aldri trodd på noe sånn ellers Anonymkode: 7d844...c0c Det finnes mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder 😉, men seriøst så tror/håper jeg det finnes en "åndeverden" der det er "elementer" som kan ta kontakt med oss. Kall meg gjerne skrudd eller gal, men det er slik jeg er. Anonymkode: e5647...af0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri sett et spøkelse, men jeg kjenner en som har fortalt at de har sett det samme som deg. Har dog opplevd masse i huset vi bodde i før. Der sto verandadøren vidåpen når vi sto opp om morgenen midt på vinteren, ting flyttet på seg hele tiden, hørte et rabalder utenfor soverommet etter at vi hadde lagt oss, ting ble kastet ut fra stuebord osv. Det var ekstremt ubehagelig, og både mannen min og jeg har livredde til slutt. Var en drøm å flytte derfra. Fikk ikke åpna døren til boden heller og da var det en kommode full av verktøy som var skjøvet foran døra fra innsiden. Først så beskylte mannen min og jeg hverandre for ting som skjedde, og vi hadde mange krangler. Men når vi til slutt opplevde dette sammen og ting ble verre enn det som det startet med, så hadde vi rett og slett ingen forklaring på det som skjedde og det vi opplevde. Dette er ti år siden. Når jeg tenker på det i dag så føler jeg meg litt sprø, men samtidig husker jeg at det var det vi opplevde. Og jeg er veldig glad for at mannen min så det samme og at gjestene også ble vitne til det. Anonymkode: 9cf41...289 Har aldri opplevd slik at ting flytter på seg eller hører lyder... Men denne skikkelsen jeg så er mer enn nok for at jeg faktisk tror på at det er noe mer der ute. jeg spurte de som eide stedet hva dette var for noe, og de sa det var en mannlig sjørøver som går igjen.. visste ingenting om dette fra før😟 og han som Eide det hadde visst hatt denne «mannen» rundt seg i hele barndommen Anonymkode: 389ee...f29 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 29. januar 2023 #10 Del Skrevet 29. januar 2023 Det kunne vært verre... Lilli Bendriss er skummel,hun. Tenk om det var henne som kom uanmeldt... Neida, jeg håper ikke dere ble for redde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #11 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri opplevd slik at ting flytter på seg eller hører lyder... Men denne skikkelsen jeg så er mer enn nok for at jeg faktisk tror på at det er noe mer der ute. jeg spurte de som eide stedet hva dette var for noe, og de sa det var en mannlig sjørøver som går igjen.. visste ingenting om dette fra før😟 og han som Eide det hadde visst hatt denne «mannen» rundt seg i hele barndommen Anonymkode: 389ee...f29 Sjørøver???!!!! Anonymkode: 15930...f73 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 29. januar 2023 #12 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har aldri opplevd slik at ting flytter på seg eller hører lyder... Men denne skikkelsen jeg så er mer enn nok for at jeg faktisk tror på at det er noe mer der ute. jeg spurte de som eide stedet hva dette var for noe, og de sa det var en mannlig sjørøver som går igjen.. visste ingenting om dette fra før😟 og han som Eide det hadde visst hatt denne «mannen» rundt seg i hele barndommen Anonymkode: 389ee...f29 Sjørøver, selvfølgelig😆 Det kan liksom aldri være en budbilsjåfør eller Clas Ohlson ansatt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #13 Del Skrevet 29. januar 2023 En som ghoster deg Anonymkode: 433d1...f1c 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #14 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): ??? Alle tenker jo sikkert at dette er en morsom spøk... men jeg begynner å lure på nå om det finnes noe mer mellom himmel og jord... Har aldri trodd på noe sånn ellers Anonymkode: 7d844...c0c Du har postet på singelliv/dating-forumet… Anonymkode: a5357...ba1 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 29. januar 2023 #15 Del Skrevet 29. januar 2023 Er du ikke livredd? Jeg blir livredd bare av å lese dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #16 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Og nå vil du date dette spøkelset? Anonymkode: a5357...ba1 Vil virkelig fraråde noen a prøve å date et spøkelse. Så fort du vil at han eller hun skal bidra til å vaske, lage middag osv, forsvinner de bare foran øynene dine og stikker av. Så Sitter du alltid igjen med å gjøre alt selv. Eventuelt ved krangler så begynner de bare å spøke rundt deg. Nei, blir bare tull ut av det! Anonymkode: b2586...570 2 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #17 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du har postet på singelliv/dating-forumet… Anonymkode: a5357...ba1 Ja det var med vilje, for å få flere til å lese dette uforklarlige jeg så... Anonymkode: 7d844...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #18 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vil virkelig fraråde noen a prøve å date et spøkelse. Så fort du vil at han eller hun skal bidra til å vaske, lage middag osv, forsvinner de bare foran øynene dine og stikker av. Så Sitter du alltid igjen med å gjøre alt selv. Eventuelt ved krangler så begynner de bare å spøke rundt deg. Nei, blir bare tull ut av det! Anonymkode: b2586...570 Holder med typen jeg allerede har;) - ts La det ut her for å få flere til å lese innlegget.. Anonymkode: 7d844...c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danbanan Skrevet 29. januar 2023 #19 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): En som ghoster deg Anonymkode: 433d1...f1c Haha😂 Endret 29. januar 2023 av danbanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #20 Del Skrevet 29. januar 2023 Påkrevd skrev (44 minutter siden): Sjørøver, selvfølgelig😆 Det kan liksom aldri være en budbilsjåfør eller Clas Ohlson ansatt. Hehe😅 høres litt latterlig ut ja... Men det var en voksen mann som fortalte meg at han hadde vært plaget med denne ånden hele livet.. Moren og faren hans igjen som er over 80 år fortalte meg også om hendeler der hvor han var liten, at han så denne mannen og var livredd . Beskrev han likt som jeg så Anonymkode: 389ee...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå