Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #221 Del Skrevet 4. februar 2023 Titania skrev (3 minutter siden): Jeg hører nesten aldri på podcast - hadde lett hørt på dere Samme! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #222 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Samme! 😅 Åå🥰🥰🥰 Fryd and Fairy and fjas! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #223 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Minde ❤️ Jeg har bodd på Minde. Og hentet mange containere på Mindemyren som også huser flere av Bergens bilforhandlere. Særlig den der ved navn som kan minne om Fryden, der har jeg brukt utrolig mye penger. Det behager meg stort at jeg nå i dag eier en av de bilene jeg kjøpte da den var ny på 90tallet, den er en av mine juveler og dulles meget med. Fra dag jeg eide den som førstegangsregistrert frem til i dag så har det vært fem eiere mellom. @Giacomo_P er en av dem. Dagbokhistorie🥰 minde er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #224 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Åå🥰🥰🥰 Fryd and Fairy and fjas! Haha. Ja! Blir podcast framover da 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #225 Del Skrevet 4. februar 2023 Titania skrev (12 minutter siden): Jeg hører nesten aldri på podcast - hadde lett hørt på dere Det et mulig jeg hadde snakket om musikk og musikere på høyt nerdenivå, og ikke minst masse om biler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #226 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Det et mulig jeg hadde snakket om musikk og musikere på høyt nerdenivå, og ikke minst masse om biler Eg hadde snakka om rap og Rihanna og rompe og flykræsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #227 Del Skrevet 4. februar 2023 Ooog om kvinneguiden..😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. februar 2023 #228 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden): Det et mulig jeg hadde snakket om musikk og musikere på høyt nerdenivå, og ikke minst masse om biler Jeg kan fint lite om bil, men mange som er fine å se på. Kunne lært masse nytt da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #229 Del Skrevet 4. februar 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Jeg kan fint lite om bil, men mange som er fine å se på. Kunne lært masse nytt da Eg kan ha fokus på bilanes utsjånad👍🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #230 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Eg hadde snakka om rap og Rihanna og rompe og flykræsj. Flykræsj? Makrell i tomat? Titania skrev (11 minutter siden): Jeg kan fint lite om bil, men mange som er fine å se på. Kunne lært masse nytt da Jeg kan egentlig alt for mye om alt for mange biler. Men jeg er stolt av å være hardcore bilentusiast! Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Eg kan ha fokus på bilanes utsjånad👍🤓 "Pent innpakket skit er fremdeles skit" - TheHairyToothFairy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #231 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Eg hadde snakka om rap og Rihanna og rompe og flykræsj. Mann har ikke sett på flykræsj på evigheter! Jeg begynner nesten å savne å ligge i senga mens han sovner til flyhavari 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #232 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Mann har ikke sett på flykræsj på evigheter! Jeg begynner nesten å savne å ligge i senga mens han sovner til flyhavari 😅 Åå! Kos♥️ Me han vet ny sesong kommer nå på national geo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #233 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå! Kos♥️ Me han vet ny sesong kommer nå på national geo? Usikker. Men jeg skal fortelle ham det 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. februar 2023 #234 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Usikker. Men jeg skal fortelle ham det 😀👍 Gjør det, februar tror jeg. Gleder meg🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. februar 2023 #235 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Gjør det, februar tror jeg. Gleder meg🥳 Åå. Ja men det er jo nå 👍😀 Takk for tips. Skal fortelle ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 4. februar 2023 #236 Del Skrevet 4. februar 2023 Kvinneguiden har allerede vært fyll i en podcast, men det er jo masse å ta av - og potensielle lyttere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #237 Del Skrevet 4. februar 2023 Eirik sjon haha Er det greit at jeg bare kaller deg ben nern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #238 Del Skrevet 4. februar 2023 Titania skrev (3 timer siden): Lydia Nalen 🙊 😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #239 Del Skrevet 4. februar 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jørn E. Stein 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 4. februar 2023 #240 Del Skrevet 4. februar 2023 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Hjørdis Gusting 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå