AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har normal hud og er på utkikk etter en foundation som holder hele dagen. Men småbarn i hus har jeg hverken tid eller ork til å bruke primer, pudder, setting spray etc... Må være en foundation som holder seg fin med bare fuktighetskrem under, og ikke koste skjorta😅 Anonymkode: 8ad8a...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 29. januar 2023 #2 Del Skrevet 29. januar 2023 Det finnes ikke. Eller: man finner jo produkter som holder lenge, men de kan fort kake seg osv. Jeg foretrekker produkter som fader fint, og klarer seg alene. Jane Iredale pressed powder foundation et sånt produkt for min del. Jeg kan velge dekningsgrad etter ønske, droppe å påføre mer eller fikse. Men om man skal noe så man ønsker friske opp, så ser det ikke kakete/tørt ut om man legger bare mer på. Aldri testet kremprodukter med samme evne, og jeg har testet maaaaaange. Denne bruker jeg uten noe under/over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har normal hud og er på utkikk etter en foundation som holder hele dagen. Men småbarn i hus har jeg hverken tid eller ork til å bruke primer, pudder, setting spray etc... Må være en foundation som holder seg fin med bare fuktighetskrem under, og ikke koste skjorta😅 Anonymkode: 8ad8a...b96 Det tar 10 sekunder å ta på en primer!! Anonymkode: adc95...038 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 Cc cream fra IT, påført med fuktig beautyblender. Anonymkode: 2c313...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Del Skrevet 29. januar 2023 Kun en jeg har funnet som virkelig holder hele dagen og det er Estèe Lauder double wear! Den sitter på gjennom hva som helst - trening, soving (hvis jeg tar en liten lur på dagtid), jobb, ja alt mulig. Til og med svetting holder den seg utrolig bra gjennom😊 litt dyr, men hvert vær krone❤️ Anonymkode: cca6a...3cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emlia Skrevet 29. januar 2023 #6 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kun en jeg har funnet som virkelig holder hele dagen og det er Estèe Lauder double wear! Den sitter på gjennom hva som helst - trening, soving (hvis jeg tar en liten lur på dagtid), jobb, ja alt mulig. Til og med svetting holder den seg utrolig bra gjennom😊 litt dyr, men hvert vær krone❤️ Anonymkode: cca6a...3cf Bruker også kun denne. Ikke primer eller annet pudder enn litt Rouge og solpudder. Sitter som støpt, og er veldig naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 29. januar 2023 #7 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Cc cream fra IT, påført med fuktig beautyblender. Anonymkode: 2c313...268 Denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #8 Del Skrevet 29. januar 2023 Eneste som funker for meg og som holder hele dagen uten å olje, bli kakete og ekkel er the one and only Max Factor 3-https://www.boozt.com/no/no/max-factor/facefinity-all-day-flawless-foundation-30-porcelain_27672146?gclid=Cj0KCQiAz9ieBhCIARIsACB0oGIyPoccZWtA_F4Wa7_l1mk-BhKv_dDiTmNwg02BYVi_1BZcEoHKAFwaAkcdEALw_wcB I skrivende stund skal jeg bestillte 10 stk nå. Anonymkode: cdec9...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #9 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg har prøvd meg gjennom det meste for min hudtype men det så alltid rart ut, la seg i linjer, porer og på dunhår, uansett hva jeg brukte av primer, pudder, spray, påføringstekknikk, whatever. Så bestemte jeg meg for å prøve en CC cream fra IT cosmetics. Aldri sett meg tilbake. Jeg fikk hakeslipp i speilet da jeg prøvde den på, og selv når jeg står i skarpt lys, helt limt inn i speilet er det såvidt jeg kan se at jeg har noe hudsminke på. Veldig naturlig, akkurat som jeg liker. Sitter hele dagen og. Den kommer i ulike varianter for ulike hudtyper, jeg har for tørr hud. Anonymkode: 4b5f5...cfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. januar 2023 #10 Del Skrevet 30. januar 2023 Hvis du vil at det skal holde, så er primer og settingspray nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 30. januar 2023 #11 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det tar 10 sekunder å ta på en primer!! Anonymkode: adc95...038 Og tre sekunder å ta på en settingspray 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #12 Del Skrevet 30. januar 2023 Enda en stemme pa; det finnes ikke. Double wear er god, ja. Men jeg synes den er så dekkende at den egner seg best til kveldsbruk. Og selv den kaker seg om den ikke er preppet. Jeg forstår heller ikke dette med tidsbruk. Det er å påføre foundation pent som tar tid. God krem er 20sek, tar det før jeg henter kaffen slik at den får trukket inn, da trenger ikke huden min primer i alle fall. Pudder tar ca 30sek. Settingspray ca 3sek. Anonymkode: 4d438...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå