Gå til innhold

Tilbud om trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at dere ikke deler soverom? Hva er grunnen for at dere ikke har noen form for nærhet, enten fysisk eller emosjonelt? Hvorfor nekter hun å snakke om det?

Har det skjedd noe tidligere i relasjonen deres som er årsaken til dette?

Anonymkode: f5797...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lever du ikke som du vil? Med ny kjæreste, elskerinne osv. at du MÅ bo sammen med samboeren din, er pisspreik, og sykdommen er dårlig unnskyldning. 
jeg mener du skal kjøre på, å nyte livet. Men for faen, kvitt deg med kvinnemennesket først. Og se hva livet har å tilby. 
hvorfor bruke livet på å pine seg selv gjennom siste rest av livet? 
tilbud om trekant er skjeldent (har erfaring) dette kan være med å åpne opp igjen livet ditt, å få nye perspektiver og verdier. Men ikke la samboeren/kona di stå i veien, dere er ferdige med hverandre. 

Anonymkode: 7f4fd...8fd

Skrevet
ajarRun skrev (18 timer siden):

Hva er den korteste tiden uten sex og kos før du ikke ville følt deg særlig utro i en trekant. Spør for en venn. 

Sex er vel sex uansett? Hvis de ikke er pene eller behagelige personer har man jo brennevin.

3 dager får være max; etter det forsvinner troskapen min ut vinduet:)

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 18.22):

Vet ikke om det er rett forum, men saken er at jeg, M52, lever i et sexløst forhold og er tilbudt å være med på trekant.  Det langvarige forholdet jeg er i, med voksne barn, er preget av hennes sykdom og det gjør at sex og annen kos er fraværende. Sykdommen gjør det også vanskelig å bryte opp.

En dame jeg har chattet med lenge (aldri vært intim med henne, men har møttes) har spurt om jeg vil være med henne og en knullevenn på en trekant med hun i sentrum.

Trekant er jo en fantasi som nå brått ble veldig nær oppfyllelse, og når vi snakker år i sølibat er jo sexen med en deilig dame veldig forlokkende for meg.

Hva hadde dere gjort i en slik situasjon?  Er jo ikke et tilbud som dukker opp ofte...

Anonymkode: de7dd...82b

En gammal gubbe på 52 burde vel vite svaret på dette selv.

Anonymkode: f4890...49a

• Hjerte 1
Skrevet

Hvilken sykdom er det, psykisk eller fysisk, er det noe hun kan bli frisk av?

Hvor lenge har dere vært uten sex?

Hvorfor har dere ikke annen intimitet?

Elsker du henne?

Er det bedre å ha et liv uten henne?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En gammal gubbe på 52 burde vel vite svaret på dette selv.

Anonymkode: f4890...49a

Og ungdommen er skråsikker....

Skrevet
Flintis skrev (3 minutter siden):

Hvilken sykdom er det, psykisk eller fysisk, er det noe hun kan bli frisk av?

Hvor lenge har dere vært uten sex?

Hvorfor har dere ikke annen intimitet?

Elsker du henne?

Er det bedre å ha et liv uten henne?

Sykdommen er fysisk men sammenatt, det er mye..og det har ikke vært bra for psyken heller.

Sexen, og intimitet, har bare dabbet av år for år til det stoppet opp for et par år siden. Da orket jeg ikke alle avvisningene mer...og være den en som tok initiativ.

I mitt hode må intimitet og sex være med som en del i et forhold der noen elsker hverandre.... Jeg er nok her ennå for hennes skyld.

TS

Skrevet

Vil bare si... trekanten er ikke så viktig i dette....like mye den situasjonen som er blitt. Tilbudet brakte bare dilemmaet opp på bordet.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Sykdommen er fysisk men sammenatt, det er mye..og det har ikke vært bra for psyken heller.

Sexen, og intimitet, har bare dabbet av år for år til det stoppet opp for et par år siden. Da orket jeg ikke alle avvisningene mer...og være den en som tok initiativ.

I mitt hode må intimitet og sex være med som en del i et forhold der noen elsker hverandre.... Jeg er nok her ennå for hennes skyld.

TS

Slik jeg forstår der er dette noe som ikke går over. Og pga sykdommen er der uaktuelt å ha sex eller sex med deg, kanskje tenner hun på andre?

Intimitet og sex bør være med og ville du ha blitt hos henne om hun var frisk og ikke hadde lyst på deg?

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Vil bare si... trekanten er ikke så viktig i dette....like mye den situasjonen som er blitt. Tilbudet brakte bare dilemmaet opp på bordet.

TS

Det at du blir sett som et seksuelt vesen er jo viktig. Hun tenner jo såpass på deg at hun vil ha deg med.

Når trekanten er over kanskje det ikke blir mer med den damen. 

Jeg tror du må se for deg livet alene uten sex kontra livet med kona uten sex altså med en dame i huset som ikke vil ha sex med deg.

Er det best uten sex og uten kone har du ikke noe å tape på å fortelle kona at du kommer til å ha sex med andre, det kan hende kona blir eller du kan velge å skilles.

Er det best med kone og uten sex må du fortsette slik du har det.

Utopien frisk kone med sexlyst er vel det du ønsker, men det er vel nettopp en utopi.

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
Flintis skrev (17 timer siden):

Slik jeg forstår der er dette noe som ikke går over. Og pga sykdommen er der uaktuelt å ha sex eller sex med deg, kanskje tenner hun på andre?

Intimitet og sex bør være med og ville du ha blitt hos henne om hun var frisk og ikke hadde lyst på deg?

Det at du blir sett som et seksuelt vesen er jo viktig. Hun tenner jo såpass på deg at hun vil ha deg med.

Når trekanten er over kanskje det ikke blir mer med den damen. 

Jeg tror du må se for deg livet alene uten sex kontra livet med kona uten sex altså med en dame i huset som ikke vil ha sex med deg.

Er det best uten sex og uten kone har du ikke noe å tape på å fortelle kona at du kommer til å ha sex med andre, det kan hende kona blir eller du kan velge å skilles.

Er det best med kone og uten sex må du fortsette slik du har det.

Utopien frisk kone med sexlyst er vel det du ønsker, men det er vel nettopp en utopi.

Noe å tenke på dette...kan jo hende jeg overvurderer hvor attraktiv jeg er, og forblir ensom...🙈

Og med min tenking og vurdering finner det sikkert en tredjemann før jeg rekker å si ja..

TS

Skrevet

Jeg hadde grublet meg depressiv, men håper at noen hadde rådet meg til å ta i mot et slikt tilbud. Jeg tror det å ut og kjenne på livet, kanskje er det som kan snu tanken om å bli i ekteskapet. For nåværende situasjon kommer til å bryte deg ned. Bare vent. M54

Anonymkode: 05990...248

• Nyttig 1
Skrevet

Takker for alle innspill, og har ikke tenkt like mye på alle vinkler dere nevner.

Det koker vel ned til:

Er jeg ferdig med å leve livet til fulle...?

Svaret er nei.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Noe å tenke på dette...kan jo hende jeg overvurderer hvor attraktiv jeg er, og forblir ensom...🙈

Alle datingtjenester renner over av kvinner på vår alder, og har du boevne og hygiene i orden, og ikke har latt deg forfalle hinsides, så er du mer ettertraktet enn du noen gang har kjent på. Er du den som tar ansvar og går ut av forholdet, vil det telle positivt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alle datingtjenester renner over av kvinner på vår alder, og har du boevne og hygiene i orden, og ikke har latt deg forfalle hinsides, så er du mer ettertraktet enn du noen gang har kjent på. Er du den som tar ansvar og går ut av forholdet, vil det telle positivt. 

Og vil de ha sex da eller en mann...

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Og med min tenking og vurdering finner det sikkert en tredjemann før jeg rekker å si ja..

TS

Nå vet ikke jeg hvor attraktiv du er, men å ha en dame i huset som ikke vil ha sex med seg er dårligere enn å være i huset alene uten at noen vil ha sex med seg forutsatt at du har hatt sex slik jeg ser det.

Det betyr ikke at det er utelukket at du vil finne noen å ha sex med bare at du ikke tar det med i planleggingen. Det blir litt bonus.

Skrevet
Flintis skrev (3 minutter siden):

Nå vet ikke jeg hvor attraktiv du er, men å ha en dame i huset som ikke vil ha sex med seg er dårligere enn å være i huset alene uten at noen vil ha sex med seg forutsatt at du har hatt sex slik jeg ser det.

Det betyr ikke at det er utelukket at du vil finne noen å ha sex med bare at du ikke tar det med i planleggingen. Det blir litt bonus.

Regner meg som normalt attraktiv og i bra form. Så med litt innsats er det damer å finne. Det er veldig mange flotte i min alder, så at menn alle aldre ser kun på unge, spretne damer er bare tull.

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Regner meg som normalt attraktiv og i bra form. Så med litt innsats er det damer å finne. Det er veldig mange flotte i min alder, så at menn alle aldre ser kun på unge, spretne damer er bare tull.

TS

Ok så da trenger du ikke regne sex som bonus, da er det vel bare å si fra at du skal ha sex da?

Skrevet
Flintis skrev (47 minutter siden):

Og vil de ha sex da eller en mann...

De vil ha sex med en singel mann, om det er full klaff, så er de åpne for mer, det bør de single mennene også være, ellers gidder ikke kvinner på 50 å ha noe relasjon.

Anonymkode: 7f4fd...8fd

Skrevet

Å fy fader, heldiggrisen. Hadde 100% sagt ja.

Anonymkode: 2dccf...62c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...