Gå til innhold

Tilbud om trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror jeg vet svaret om jeg tar det med henne. Det er blankt nei.

TS

Anonymkode: de7dd...82b

Problemet er at om du ikke gjør det, og du gjennomfører dette, og hun finner det ut, så vil noe mellom dere være ødelagt for alltid. Du bør i alle fall tenke gjennom hvordan du vil ha det i den situasjonen. Allerede vil jeg si at du har gått for langt. Jeg forstår deg, ville slitt med å leve i et sexløst forhold selv, og det ville vært veldig vanskelig å vite hva man skal gjøre for å få det bedre om det er låst.

Du har mange år igjen. Gå både for det du vil ha, lojalitet og ærlighet, er min mening. Jeg ville forberedt samtalen grundig. Gjerne hos parterapeut, hvis mulig. Det er ikke unaturlig at du har seksuelle behov som må dekkes. Hvordan kan det løses? Finn fram til dette sammen, hvis du fortsatt ønsker å ha henne i livet ditt.

Anonymkode: fa3ea...c33

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker også at dette må snakkes om.

Et forhold består av to stykker, du teller også. Vær ærlig, si at du ikke ønsker å gå fra henne men du ønsker heller ikke å leve uten sex. Det ene trenger ikke å utelukke det andre, men på den måten så gir du henne et valg.

Hun trenger ikke å vite om dine eskapader, men du trenger hennes samtykke.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor sex med en annen mann er det som er mest forlokkende.

Anonymkode: 34ba1...de8

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun nekter å prate om det, så jeg må bare innrette meg etter hennes mening..

TS

Nei, det må du sannelig ikke.

Anonymkode: 232a2...db8

Skrevet
visp skrev (24 minutter siden):

For meg hadde det vært en enkel sak da; jeg hadde gjort det.

Situasjonen er egentlig ganske håpløs….jeg på ingen måte ferdig med sex…noe hun har insinuert flere ganger.

Mye andre ting som skal passe for å få til trekanten…anledning som passer for alle feks kan bli utfordrende. Men jeg har det ikke travelt. Kan hende jeg trekker meg også, men nå frister det veldig.

Godt at du som kvinne hadde gått for det også…ikke bare håpløst kåte menn som tenker slik😉. Dette var ikke noe jeg har forsøkt å få til.  Kom fra det blå, og nesten ille å slippe forbi seg i min situasjon.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Situasjonen er egentlig ganske håpløs….jeg på ingen måte ferdig med sex…noe hun har insinuert flere ganger.

Mye andre ting som skal passe for å få til trekanten…anledning som passer for alle feks kan bli utfordrende. Men jeg har det ikke travelt. Kan hende jeg trekker meg også, men nå frister det veldig.

Godt at du som kvinne hadde gått for det også…ikke bare håpløst kåte menn som tenker slik😉. Dette var ikke noe jeg har forsøkt å få til.  Kom fra det blå, og nesten ille å slippe forbi seg i min situasjon.

TS

Trekant er egentlig uinteressant med dette, det kan også hende du ikke får en særlig god opplevelse. Men du trenger nok litt kroppskontakt uansett og kanskje dette er noen som kan dekke dette behovet i blant. Jeg ville hørt med henne om dere kunne ha et treff først og ikke bare hoppe direkte til en litt mer avansert kveld.

Skrevet
Numii skrev (9 minutter siden):

Jeg tenker også at dette må snakkes om.

Et forhold består av to stykker, du teller også. Vær ærlig, si at du ikke ønsker å gå fra henne men du ønsker heller ikke å leve uten sex. Det ene trenger ikke å utelukke det andre, men på den måten så gir du henne et valg.

Hun trenger ikke å vite om dine eskapader, men du trenger hennes samtykke.

Det beste ville vært det du skriver…men møter liten forståelse for mine behov hos henne.  
Men jeg bør nok prøve en gang til. Men skal noe til å få samtykke, tror jeg

TS

Skrevet
visp skrev (5 minutter siden):

Trekant er egentlig uinteressant med dette, det kan også hende du ikke får en særlig god opplevelse. Men du trenger nok litt kroppskontakt uansett og kanskje dette er noen som kan dekke dette behovet i blant. Jeg ville hørt med henne om dere kunne ha et treff først og ikke bare hoppe direkte til en litt mer avansert kveld.

Har tenkt det samme som deg….trekant eller om det er annen sex er uviktig. Det er mangelen på kroppskontakt som må dekkes. Har tenk på å foreslå det du sier…jeg kan jo være litt rusten også og at det blir for mye med rett på trekant .

TS

Skrevet

Snakk med dama di. Dersom hun ikke er komfortabel med det så gjør du det ikke. Det handler om respekt. Tror ikke du TS hadde likt om hun hadde gjort noe slik bak ryggen din hvis du hadde sagt nei

Skrevet

Din kone har vel allerede brutt ekteskapsløftene, ved å frata deg sex, kos og nærhet og tvinge deg til å leve etter det hun bestemmer seg for. Hadde hun brydd seg om dine behov også, så hadde hun giddet å snakke med deg om temaet når du har villet det, og funnet en løsning. Å gjemme seg bak sykdom er en fin unnskyldning, men det løser ikke problemet. Enhver kvinne vet at de fleste menn har seksuelle behov, og behov for nærhet, kos og kjærlighet.

Det som mange råder deg til; å be om hennes tillatelse til å ha sex med andre, tenker jeg ikke har noe for seg i det hele tatt. Har du sex utenfor ekteskapet, blir noe ødelagt uansett om du har fått hennes samtykke eller ikke. Hvilken rolle skulle det spille egentlig? Det er begynnelsen på slutten uansett. Du vil ikke klare å stoppe smaken på sex igjen, og du vil bli ennå mer frustrert. 

Så jeg tenker at du heller må gå inn i deg selv og bestemme deg hvordan du vil leve de siste 20-30 årene av ditt liv; et sexløst ekteskap eller ikke. Et liv med din kone- uten sex, eller et liv med sex- men uten henne? For jeg tror du kommer til å gå fra henne etterhvert uansett, hvis du får opplevd sex igjen med noen andre. 

Elsker du fortsatt henne, eller hvordan er dine følelser for henne? 

Skrevet

Dette er jo et stort etisk og moralsk dilemma for deg, og går i stor grad på hvilke prinsipper man kanskje lever etter.  Fikk ikke inntrykk av at du var gift ?  Uansett så forstår jeg godt ditt behov for kroppslig nærhet og sex, og at tilbudet du har fått er svært fristende....Forslag om å snakke med din partner om dette er også vanskelig, gitt at du har gode antagelser på hva svaret blir.  Da du først fronter forslaget du har fått lagt frem og forteller henne så vil du allerede stå i moralske problemer. Hun vil trolig forhåndsdømme deg ;- "har du virkelig tenkt å være utro mot meg ?"

Vil hun gjøre det slutt da ? Hvilket syn får hun på deg om du gjennomfører...?  Hvordan blir livet med dere to etterpå ? Hva med din samvittighet ??   Å leve i sølibat over flere år er krevende, ihvertfall dersom man opplever seg selv som en seksuell person fortsatt, med behov, begjær og lyster - Det er vanskelig å "skru av".

Det er allikevel vanskelig for oss utenforstående og virkelig sette seg inn i et sånn dilemma, det vil være gode argumenter for og imot.  Jeg ville tenkt svært nøye gjennom, og først og fremst egen samvittighet, hva kan man leve med etterpå ?  Eller skal sex avskrives totalt for deg i forholdet du har idag ?  Eller rett og slett avstå forslaget ??

Gjennom livet skal vi ta mange valg, vi blir testet, fristet og må ta avgjørelser som vi står inne for.  Det er egen integritet og identitet som hele tiden bygges, på bakgrunn av valg vi tar.

Tror ikke jeg har noe godt råd til deg egentlig, annet enn at dette er et kjipt dilemma, og jeg har forståelse for at det kan være et vanskelig valg for deg, og det kan være vanskelig for din partner å høre at du har lyst på dette også.  Ta et valg som du tror er riktig for deg og som du kan leve med etterpå. Det er vel det beste jeg kan anmode.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tror jeg vet svaret om jeg tar det med henne. Det er blankt nei.

TS

SELVFØLGELIG! Hva hadde du svart? Ja kansje? 

Anonymkode: 2856f...d3f

• Liker 1
Skrevet

Aldri forstått hva som er så big deal med dette. Det er bare puling og kos, HVORFOOOOOR skal dette kompliseres så jævli???

Det er da bare å kjøre på? 

Anonymkode: 09c08...3cd

Skrevet
Cancellara skrev (11 minutter siden):

Dette er jo et stort etisk og moralsk dilemma for deg, og går i stor grad på hvilke prinsipper man kanskje lever etter.  Fikk ikke inntrykk av at du var gift ?  Uansett så forstår jeg godt ditt behov for kroppslig nærhet og sex, og at tilbudet du har fått er svært fristende....Forslag om å snakke med din partner om dette er også vanskelig, gitt at du har gode antagelser på hva svaret blir.  Da du først fronter forslaget du har fått lagt frem og forteller henne så vil du allerede stå i moralske problemer. Hun vil trolig forhåndsdømme deg ;- "har du virkelig tenkt å være utro mot meg ?"

Vil hun gjøre det slutt da ? Hvilket syn får hun på deg om du gjennomfører...?  Hvordan blir livet med dere to etterpå ? Hva med din samvittighet ??   Å leve i sølibat over flere år er krevende, ihvertfall dersom man opplever seg selv som en seksuell person fortsatt, med behov, begjær og lyster - Det er vanskelig å "skru av".

Det er allikevel vanskelig for oss utenforstående og virkelig sette seg inn i et sånn dilemma, det vil være gode argumenter for og imot.  Jeg ville tenkt svært nøye gjennom, og først og fremst egen samvittighet, hva kan man leve med etterpå ?  Eller skal sex avskrives totalt for deg i forholdet du har idag ?  Eller rett og slett avstå forslaget ??

Gjennom livet skal vi ta mange valg, vi blir testet, fristet og må ta avgjørelser som vi står inne for.  Det er egen integritet og identitet som hele tiden bygges, på bakgrunn av valg vi tar.

Tror ikke jeg har noe godt råd til deg egentlig, annet enn at dette er et kjipt dilemma, og jeg har forståelse for at det kan være et vanskelig valg for deg, og det kan være vanskelig for din partner å høre at du har lyst på dette også.  Ta et valg som du tror er riktig for deg og som du kan leve med etterpå. Det er vel det beste jeg kan anmode.

Er akkurat som du skulle tatt dette ut av hodet mitt. Veldig godt formulert og treffer spikeren på hodet. Det er et dilemma som kverner i meg.

Vet det er opp til meg, men kan ikke se at jeg klarer ut livet uten kos og sex. Til det liker jeg det for godt.

TS

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det burde være enkelt i ditt hodet. Gjør du dette bak ryggen på din partner nå vil ingenting bli det samme som før. Du ødelegger og skitner til det dere har hatt. Du vil ha et forhold man vil skamme seg over. Er ikke din partner og hva du har med henne mer verdt enn det?

Anonymkode: 1b7ca...c34

Ole Hallesby ringte pg ville ha holdningene sine tilbake.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tatt det opp med dama, og hørt hva hun tenkte om det, istedetfor KG

Anonymkode: 8b7b0...107

Dette kan gå begge veier.

En gang fant jeg og en bekjent ut av vi ville ha trekant med samboeren min. Vi klinte mens vi åpnet døra til soverommet der hun sov, og så forklarte vi at vi ville ha trekant med henne. Hun ble gørr sur. Virket ikke litt interessert en gang. '

Nå var hun sint allerede siden jeg hadde fest, men det hadde jeg jo glemt. 

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (3 timer siden):

Om sex og kos har vært fraværende i flere år, så hadde jeg ikke følt meg særlig utro.

Det riktige svaret er sikkert at du ikke skal gjøre det, men jeg hadde nok gjort det. Men..... du har aldri møtt de før? Det kan bli en gedigen nedtur. 

Hva er den korteste tiden uten sex og kos før du ikke ville følt deg særlig utro i en trekant. Spør for en venn. 

Sex er vel sex uansett? Hvis de ikke er pene eller behagelige personer har man jo brennevin.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Problemet er at om du ikke gjør det, og du gjennomfører dette, og hun finner det ut, så vil noe mellom dere være ødelagt for alltid. Du bør i alle fall tenke gjennom hvordan du vil ha det i den situasjonen. Allerede vil jeg si at du har gått for langt. Jeg forstår deg, ville slitt med å leve i et sexløst forhold selv, og det ville vært veldig vanskelig å vite hva man skal gjøre for å få det bedre om det er låst.

Du har mange år igjen. Gå både for det du vil ha, lojalitet og ærlighet, er min mening. Jeg ville forberedt samtalen grundig. Gjerne hos parterapeut, hvis mulig. Det er ikke unaturlig at du har seksuelle behov som må dekkes. Hvordan kan det løses? Finn fram til dette sammen, hvis du fortsatt ønsker å ha henne i livet ditt.

Anonymkode: fa3ea...c33

For alltid? Jeg var utro med en eks med søsteren hennes, og det var bare et problem i sånn en uke. Ikke vær så dramatisk.

Gjest Spritzx
Skrevet

Du bestemmer selv hva du vil gjøre, men kona di har rett til å få vite det slik at hun kan bestemme om hun vil fortsette å være i forholdet eller ikke. Det er det som gjør utroskap så stygt, at den andre parten ikke får et valg.

Gjest Spritzx
Skrevet
1 hour ago, Eryn said:

Din kone har vel allerede brutt ekteskapsløftene, ved å frata deg sex, kos og nærhet og tvinge deg til å leve etter det hun bestemmer seg for. Hadde hun brydd seg om dine behov også, så hadde hun giddet å snakke med deg om temaet når du har villet det, og funnet en løsning. Å gjemme seg bak sykdom er en fin unnskyldning, men det løser ikke problemet. Enhver kvinne vet at de fleste menn har seksuelle behov, og behov for nærhet, kos og kjærlighet.

Det som mange råder deg til; å be om hennes tillatelse til å ha sex med andre, tenker jeg ikke har noe for seg i det hele tatt. Har du sex utenfor ekteskapet, blir noe ødelagt uansett om du har fått hennes samtykke eller ikke. Hvilken rolle skulle det spille egentlig? Det er begynnelsen på slutten uansett. Du vil ikke klare å stoppe smaken på sex igjen, og du vil bli ennå mer frustrert. 

Så jeg tenker at du heller må gå inn i deg selv og bestemme deg hvordan du vil leve de siste 20-30 årene av ditt liv; et sexløst ekteskap eller ikke. Et liv med din kone- uten sex, eller et liv med sex- men uten henne? For jeg tror du kommer til å gå fra henne etterhvert uansett, hvis du får opplevd sex igjen med noen andre. 

Elsker du fortsatt henne, eller hvordan er dine følelser for henne? 

Siden når ble sex en del av ekteskapsløftene? Med mindre de har skrevet sine egne?

TS kan gjøre som han vil, men kona har rett til å VITE slik at hun kan velge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...