AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Skrevet 29. januar 2023 Vet ikke om det er rett forum, men saken er at jeg, M52, lever i et sexløst forhold og er tilbudt å være med på trekant. Det langvarige forholdet jeg er i, med voksne barn, er preget av hennes sykdom og det gjør at sex og annen kos er fraværende. Sykdommen gjør det også vanskelig å bryte opp. En dame jeg har chattet med lenge (aldri vært intim med henne, men har møttes) har spurt om jeg vil være med henne og en knullevenn på en trekant med hun i sentrum. Trekant er jo en fantasi som nå brått ble veldig nær oppfyllelse, og når vi snakker år i sølibat er jo sexen med en deilig dame veldig forlokkende for meg. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Er jo ikke et tilbud som dukker opp ofte... Anonymkode: de7dd...82b 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Skrevet 29. januar 2023 Tatt det opp med dama, og hørt hva hun tenkte om det, istedetfor KG Anonymkode: 8b7b0...107 9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Skrevet 29. januar 2023 Tror jeg vet svaret om jeg tar det med henne. Det er blankt nei. TS Anonymkode: de7dd...82b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror jeg vet svaret om jeg tar det med henne. Det er blankt nei. TS Anonymkode: de7dd...82b Da burde vel valget være enkelt Anonymkode: 8b7b0...107 7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da burde vel valget være enkelt Anonymkode: 8b7b0...107 Valget er ikke enkelt i mitt hode.. TS Anonymkode: de7dd...82b
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Valget er ikke enkelt i mitt hode.. TS Anonymkode: de7dd...82b Det burde være enkelt i ditt hodet. Gjør du dette bak ryggen på din partner nå vil ingenting bli det samme som før. Du ødelegger og skitner til det dere har hatt. Du vil ha et forhold man vil skamme seg over. Er ikke din partner og hva du har med henne mer verdt enn det? Anonymkode: 1b7ca...c34 5
visp Skrevet 29. januar 2023 #8 Skrevet 29. januar 2023 Om sex og kos har vært fraværende i flere år, så hadde jeg ikke følt meg særlig utro. Det riktige svaret er sikkert at du ikke skal gjøre det, men jeg hadde nok gjort det. Men..... du har aldri møtt de før? Det kan bli en gedigen nedtur. 2
Tiuren Skrevet 29. januar 2023 #9 Skrevet 29. januar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Tror jeg vet svaret om jeg tar det med henne. Det er blankt nei. TS Anonymkode: de7dd...82b Hva tenker din kone om hva denne situasjonen med at hun er syk gjør med ditt liv, og hva tenker hun om å bli alene? "Elske og ære" og "gode og onde dager" er jo noe som bare gjelder til en viss grense nå.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #10 Skrevet 29. januar 2023 Jeg hadde gått for det. Hun bør være fornøyd med at du blir værende for henne ellers. Anonymkode: 24f4c...034
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #11 Skrevet 29. januar 2023 visp skrev (1 minutt siden): Om sex og kos har vært fraværende i flere år, så hadde jeg ikke følt meg særlig utro. Det riktige svaret er sikkert at du ikke skal gjøre det, men jeg hadde nok gjort det. Men..... du har aldri møtt de før? Det kan bli en gedigen nedtur. Selvsagt vet jeg at jeg ikke bør.. Men er ganske seksuell av meg...og føler meg i bur. Har møtt bare henne før, uten sex, så det kan bli nedtur ja. Men vet også hva hun kan finne på så har trua😏 Jeg er med fordi han vil se henne bli knulla, og fordi hun vil ha dp TS Anonymkode: de7dd...82b 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #12 Skrevet 29. januar 2023 Tiuren skrev (4 minutter siden): Hva tenker din kone om hva denne situasjonen med at hun er syk gjør med ditt liv, og hva tenker hun om å bli alene? "Elske og ære" og "gode og onde dager" er jo noe som bare gjelder til en viss grense nå. Hun nekter å prate om det, så jeg må bare innrette meg etter hennes mening.. TS Anonymkode: de7dd...82b
visp Skrevet 29. januar 2023 #13 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvsagt vet jeg at jeg ikke bør.. Men er ganske seksuell av meg...og føler meg i bur. Har møtt bare henne før, uten sex, så det kan bli nedtur ja. Men vet også hva hun kan finne på så har trua😏 Jeg er med fordi han vil se henne bli knulla, og fordi hun vil ha dp TS Anonymkode: de7dd...82b I mitt hode har du egentlig allerede gått for langt i og med at du har den typen kontakt med henne. Som jeg sa så hadde jeg hoppet i det om jeg levde i et sexløst forhold og følte meg tvunget til å bli pga sykdom etc. 1
Tiuren Skrevet 29. januar 2023 #14 Skrevet 29. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hun nekter å prate om det, så jeg må bare innrette meg etter hennes mening.. TS Anonymkode: de7dd...82b Ja, den strategien kjenner jeg.... Det er vel det som kan kalles emosjonell mishandling/vold her på KG?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #15 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet ikke om det er rett forum, men saken er at jeg, M52, lever i et sexløst forhold og er tilbudt å være med på trekant. Det langvarige forholdet jeg er i, med voksne barn, er preget av hennes sykdom og det gjør at sex og annen kos er fraværende. Sykdommen gjør det også vanskelig å bryte opp. En dame jeg har chattet med lenge (aldri vært intim med henne, men har møttes) har spurt om jeg vil være med henne og en knullevenn på en trekant med hun i sentrum. Trekant er jo en fantasi som nå brått ble veldig nær oppfyllelse, og når vi snakker år i sølibat er jo sexen med en deilig dame veldig forlokkende for meg. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Er jo ikke et tilbud som dukker opp ofte... Anonymkode: de7dd...82b Snakk med kona di!! Ikke gå bak ryggen hennes. Vis litt respekt for livet dere har delt sammen. Anonymkode: ccc30...2f2 1
visp Skrevet 29. januar 2023 #16 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Snakk med kona di!! Ikke gå bak ryggen hennes. Vis litt respekt for livet dere har delt sammen. Anonymkode: ccc30...2f2 Hva mener du han skal snakke med henne om? Han sier jo at sykdommen hennes gjør at det ikke bare er å gå. Det eneste han oppnår med å snakke med henne om dette er jo at alt blir enda mer miserabelt? En ting er at ekteskapet hans er sexløst, men når det heller ikke er kos, så sier det seg selv at de deler tak pga praktiske ting.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #17 Skrevet 29. januar 2023 visp skrev (10 minutter siden): Hva mener du han skal snakke med henne om? Han sier jo at sykdommen hennes gjør at det ikke bare er å gå. Det eneste han oppnår med å snakke med henne om dette er jo at alt blir enda mer miserabelt? En ting er at ekteskapet hans er sexløst, men når det heller ikke er kos, så sier det seg selv at de deler tak pga praktiske ting. Det er akkurat som du beskriver. Deler ikke soverom engang. Så dette er ingen enkel sak. Jeg heller mot å gjennomføre. Trenger å oppleve noe veldig seksuelt etter så lenge uten noe. TS Anonymkode: de7dd...82b
visp Skrevet 29. januar 2023 #18 Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er akkurat som du beskriver. Deler ikke soverom engang. Så dette er ingen enkel sak. Jeg heller mot å gjennomføre. Trenger å oppleve noe veldig seksuelt etter så lenge uten noe. TS Anonymkode: de7dd...82b For meg hadde det vært en enkel sak da; jeg hadde gjort det. 2
svartkatt Skrevet 29. januar 2023 #19 Skrevet 29. januar 2023 Trekant er ikke noe som trolig skjer titt og ofte så gjør som du føler for. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #20 Skrevet 29. januar 2023 Kjør på TS. Du har et liv. Anonymkode: ceb90...4d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå