Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀

Entern

Anbefalte innlegg

Gullsjakal skrev (35 minutter siden):

💚

Jeg også 🥰 

Men jeg gruer meg litt også. Guttepusen er allergisk mot humler, og kanskje andre stikkinsekter også. Og jeg føler på frykten for livet hans når insektene begynner å surre😬 

Huff stakkars pus 😥😓

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (9 minutter siden):

Huff stakkars pus 😥😓

Cassidy Tvillingene er enige.😢😢:nikke::nikke:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som dere skravler. Har ikke vært i tråden siden lørdag og det var flere sider enn jeg orker/har tid til å lese.

Men, @Entern, jeg drømte om deg i natt! Jeg drømte at du hadde en gigantisk leilighet i toppetasjen på Byporten og @Frøkenfryden og jeg var på besøk. Leiligheten din dekket hele toppetasjen. Men do hadde du ikke, så hver gang vi måtte tisse måtte vi betale 20 kr for å låne doen på senteret :hoho:

Fått høre noe om jobben enda? 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi alle sammen har fått skikkelig skravlemani her i denne tråden.:skratte::skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Sånn som dere skravler. Har ikke vært i tråden siden lørdag og det var flere sider enn jeg orker/har tid til å lese.

Men, @Entern, jeg drømte om deg i natt! Jeg drømte at du hadde en gigantisk leilighet i toppetasjen på Byporten og @Frøkenfryden og jeg var på besøk. Leiligheten din dekket hele toppetasjen. Men do hadde du ikke, så hver gang vi måtte tisse måtte vi betale 20 kr for å låne doen på senteret :hoho:

Fått høre noe om jobben enda? 

Hahaha fantastisk drøm 🤣🤣🤣

Regner med å få høre om jobben på torsdag 😊

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (3 minutter siden):

Haha, ja! 😂

Spennende, krysser både fingre, poter og labber for at du får den 🤞🏻😊

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Haha, ja! 😂

:strix::strix:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Haha, ja! 😂

Tusen takk 😊

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (39 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi alle sammen har fått skikkelig skravlemani her i denne tråden.:skratte::skratte:

Dere som er maniske haha - jeg skravler ikke sååå mye! 🤪

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (34 minutter siden):

Ååå spennende! 💕💕

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (40 minutter siden):

Dere som er maniske haha - jeg skravler ikke sååå mye! 🤪

Nettopp det var oss selve Cassidy Tvillingene siktet til.🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene forstår, da må du passe ekstra godt på han Gullsjakal.:katt2::katt2:

Ja, jeg vokter på ham som en hauk. De koser seg ute, men de er inne når jeg sover. Jeg vet alltid hvor de er. Også er jeg mye ute sammen med dem. Og jeg aktiviserer dem hardt, så de er ofte utslitte når dagen deres er over, og da sover de sammenhengende i 14-16 timer😅 Det er jeg som styrer døgnrytmen vår,sommer og høst.

Jeg vil ikke stenge de inne hele døgnet, for de er født ute, og elsker alt det som er spennende der.. Så jeg sier at vi omfavner livet, og prøver å gjøre hver dag til en minnerik skatt, så lenge vi har det, og hvert døgn vi får er en gave. ❤

Entern skrev (7 timer siden):

Huff stakkars pus 😥😓

Ja, han fikk noen humlestikk det første året, og hovnet opp. Frykten min er at det skal skje inni munnen. Da har vi hastverk. Jeg har piller klar til ham, og nr til nærmeste dyrlege. 

Men han er ung, det blir den tredje sommeren vår sammen nå. Og han blir klokere, heldigvis. Vepsestikk har gått bra. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg vokter på ham som en hauk. De koser seg ute, men de er inne når jeg sover. Jeg vet alltid hvor de er. Også er jeg mye ute sammen med dem. Og jeg aktiviserer dem hardt, så de er ofte utslitte når dagen deres er over, og da sover de sammenhengende i 14-16 timer😅 Det er jeg som styrer døgnrytmen vår,sommer og høst.

Jeg vil ikke stenge de inne hele døgnet, for de er født ute, og elsker alt det som er spennende der.. Så jeg sier at vi omfavner livet, og prøver å gjøre hver dag til en minnerik skatt, så lenge vi har det, og hvert døgn vi får er en gave. ❤

Ja, han fikk noen humlestikk det første året, og hovnet opp. Frykten min er at det skal skje inni munnen. Da har vi hastverk. Jeg har piller klar til ham, og nr til nærmeste dyrlege. 

Men han er ung, det blir den tredje sommeren vår sammen nå. Og han blir klokere, heldigvis. Vepsestikk har gått bra. 

Ååååå du er en dyktig mor for pelsdottene 😻 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Nettopp det var oss selve Cassidy Tvillingene siktet til.🤣🤣

Dere har selvinnsikt - bra! 🤪

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Entern skrev (29 minutter siden):

Ååååå du er en dyktig mor for pelsdottene 😻 

Takk💛🖤💛 

Jeg er veldig stolt av pelsdottene mine også😁 De er selvstendige og samarbeidsvillige. Og de har tydelige definerte muskler som buler under pelsen. 

De har blitt litt slappere i vinter, fordi det har vært så jævlig kaldt så lenge, men det strammer vi opp igjen nå:trene:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (10 minutter siden):

Takk💛🖤💛 

Jeg er veldig stolt av pelsdottene mine også😁 De er selvstendige og samarbeidsvillige. Og de har tydelige definerte muskler som buler under pelsen. 

De har blitt litt slappere i vinter, fordi det har vært så jævlig kaldt så lenge, men det strammer vi opp igjen nå:trene:

Så kult 😊

Blir fint for dem med mildvær når det kommer 😄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (12 minutter siden):

Så kult 😊

Blir fint for dem med mildvær når det kommer 😄

Ja, det har begynt nå. Og det skal bli mildt ihvertfall en uke fremover. Vi har vårfølelse her, selv om det er masse snø. 

Snø er ingen hindring for trening. Det som bremser oss er kulde, kraftig vind, eller mye regn. Da vil de ikke være ute mer enn noen minutter🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (Akkurat nå):

Ja, det har begynt nå. Og det skal bli mildt ihvertfall en uke fremover. Vi har vårfølelse her, selv om det er masse snø. 

Snø er ingen hindring for trening. Det som bremser oss er kulde, kraftig vind, eller mye regn. Da vil de ikke være ute mer enn noen minutter🥰

Forstår dem godt jeg, ikke noe gøy å bli blaut😵 eller fryse 🥶eller få masse vind i pelsen 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...