Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #2981 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene bare elsker hobbybutikker.🥰🥰♥️♥️ Jeg også, hobbybutikker er det beste jeg vet 💙 også veldig glad i platebutikker og gammeldagse bokbutikker (bruktbutikker og antikvariat💙) Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Fin Fredag @Entern🥰🥰♥️♥️ Tusen takk og takk det samme 💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #2982 Del Skrevet 17. februar 2023 Fighter83 skrev (3 minutter siden): Hva skal du bruke dagen på @Entern? Jeg har tenkt å gå på biblioteket og sitte der noen timer og lese og tegne 🤓 Får ofte gode ideer til tegninger på bibliotek ☺️ Skal nok handle bittelitt også, tegneutstyr ✏️🖊📝📒 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #2983 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg også, hobbybutikker er det beste jeg vet 💙 også veldig glad i platebutikker og gammeldagse bokbutikker (bruktbutikker og antikvariat💙) Tusen takk og takk det samme 💚💚 Cassidy Tvillingene elsker også platebutikker spesielt vinylplater.💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #2984 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har tenkt å gå på biblioteket og sitte der noen timer og lese og tegne 🤓 Får ofte gode ideer til tegninger på bibliotek ☺️ Skal nok handle bittelitt også, tegneutstyr ✏️🖊📝📒 Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig fint og koselig ut.💚💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. februar 2023 #2985 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (14 minutter siden): God morgen @Ciaran og Ciara og @Maskinfører og alle andre 😀😀😀 God morgen @Entern håper du får en fin dag 🙂🙂🙂😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. februar 2023 #2986 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene protesterer ikke der. Det er fint 🙂🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #2987 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker også platebutikker spesielt vinylplater.💚💚 Jeg vurderer sterkt å gå over fra cd til vinyl men må anskaffe bedre høretelefoner først. Bor to kjempesnille små gutter rett ved meg (på ca 2 og 4) og en hyggelig gammel dame under meg (ikke rett under meg, der bor det ungdommer) og ingen av dem trenger høre musikken min 😮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #2988 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig fint og koselig ut.💚💚 Takk jeg liker det veldig godt 💚💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #2989 Del Skrevet 17. februar 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): God morgen @Entern håper du får en fin dag 🙂🙂🙂😄 Takk det samme 💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #2990 Del Skrevet 17. februar 2023 Fighter83 skrev (13 minutter siden): Hva skal du bruke dagen på @Entern? Hva skal du i dag forresten? 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #2991 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Jeg vurderer sterkt å gå over fra cd til vinyl men må anskaffe bedre høretelefoner først. Bor to kjempesnille små gutter rett ved meg (på ca 2 og 4) og en hyggelig gammel dame under meg (ikke rett under meg, der bor det ungdommer) og ingen av dem trenger høre musikken min 😮 Det forstår Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #2992 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det forstår Cassidy Tvillingene. Tror ikke småbarn har godt av å høre death metal 😵😮😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #2993 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Takk jeg liker det veldig godt 💚💚💚 ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #2994 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tror ikke småbarn har godt av å høre death metal 😵😮😱 Cassidy Tvillingene tror kanskje at de hadde blitt veldig redde stakkars små. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. februar 2023 #2995 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (29 minutter siden): Takk det samme 💙 Takk takk 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #2996 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror kanskje at de hadde blitt veldig redde stakkars små. Det tror jeg også de hadde blitt stakkars små 🥲 de er jo som små kompiser, vil alltid hilse på og prate ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #2997 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det tror jeg også de hadde blitt stakkars små 🥲 de er jo som små kompiser, vil alltid hilse på og prate ☺️ Cassidy Tvillingene synes også at sånne små er utrolig søte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 17. februar 2023 Forfatter #2998 Del Skrevet 17. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes også at sånne små er utrolig søte. Det synes jeg og 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. februar 2023 #2999 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det synes jeg og 😊😊 💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 17. februar 2023 #3000 Del Skrevet 17. februar 2023 Entern skrev (3 timer siden): Jeg har tenkt å gå på biblioteket og sitte der noen timer og lese og tegne 🤓 Får ofte gode ideer til tegninger på bibliotek ☺️ Skal nok handle bittelitt også, tegneutstyr ✏️🖊📝📒 Hva tegner du på for tiden? Jeg skal bli flinkere til å tegne, har utstyr, bare føler jeg ikke får det helt til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå