Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2301 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Lurt. 🥰 Det var rådet som Cassidy Tvillingene fikk fra psykologen vår i dag.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #2302 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Det var rådet som Cassidy Tvillingene fikk fra psykologen vår i dag.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lurt å følge det. 🥰❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2303 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Lurt å følge det. 🥰❤️ Cassidy Tvillingene kommer til å følge rådet.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2304 Del Skrevet 9. februar 2023 Det har vært veldig hyggelig 🤗 Var litt flaut å at bartender kom bort med en drink noen andre har spandert og som jeg ikke har mulighet til å drikke opp mene... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 9. februar 2023 #2305 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer til å følge rådet.🥰🥰♥️♥️ Bra! Stolt storesøster. 🥰❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2306 Del Skrevet 9. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Bra! Stolt storesøster. 🥰❤️ Tusen Takk, nå er Cassidy Tvillingene en glad lillebror og en glad lillesøster.🥰🥰♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 9. februar 2023 #2307 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (10 minutter siden): Det har vært veldig hyggelig 🤗 Var litt flaut å at bartender kom bort med en drink noen andre har spandert og som jeg ikke har mulighet til å drikke opp mene... Man føler seg litt kry når man blir påspandert☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2308 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (11 minutter siden): Det har vært veldig hyggelig 🤗 Var litt flaut å at bartender kom bort med en drink noen andre har spandert og som jeg ikke har mulighet til å drikke opp mene... Cassidy Tvillingene liker å høre at du har kost deg.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2309 Del Skrevet 9. februar 2023 LitenOgSkvetten skrev (1 minutt siden): Man føler seg litt kry når man blir påspandert☺️ Innimellom, kommer an på settingen. Følte ihvertfall ikke at personen var ekkel eller stirret på meg noe som hjelper godt i denne settingen. Fant ikke ut hvem personen var men mulig det var bartenderen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2310 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker å høre at du har kost deg.🥰🥰 Blir moro å lage litt sånt hjemme hos meg selv, blir lettere å være en gjeng der også da det er mye nærmere der vi alle bor🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 9. februar 2023 #2311 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (6 minutter siden): Innimellom, kommer an på settingen. Følte ihvertfall ikke at personen var ekkel eller stirret på meg noe som hjelper godt i denne settingen. Fant ikke ut hvem personen var men mulig det var bartenderen selv. Det hjelper. Bare vær varsom når man får drinker av andre. Dere var jo flere, så da går det jo greit😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2312 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (14 minutter siden): Blir moro å lage litt sånt hjemme hos meg selv, blir lettere å være en gjeng der også da det er mye nærmere der vi alle bor🤗 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du koser deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2313 Del Skrevet 9. februar 2023 LitenOgSkvetten skrev (22 minutter siden): Det hjelper. Bare vær varsom når man får drinker av andre. Dere var jo flere, så da går det jo greit😄 Jupp, var veldig obs på det så tok bare en slurk for å se om den var god eller ei. Var digg men hadde allerede drukket nesten 1 hel flaske prosecco alene så turte ikke å drikke mer. Og som du antyder... kunne jo vært noe mer i den drinken... Er ikke så greit å være sårbar i en slik situasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 9. februar 2023 #2314 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Jupp, var veldig obs på det så tok bare en slurk for å se om den var god eller ei. Var digg men hadde allerede drukket nesten 1 hel flaske prosecco alene så turte ikke å drikke mer. Og som du antyder... kunne jo vært noe mer i den drinken... Er ikke så greit å være sårbar i en slik situasjon. En hel flaske alene er nok på en torsdag😄 Nei, kan ikke være for forsiktig. Kjenner flere som har vært utsatt for det de siste årene dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2315 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (58 minutter siden): Det har vært veldig hyggelig 🤗 Var litt flaut å at bartender kom bort med en drink noen andre har spandert og som jeg ikke har mulighet til å drikke opp mene... Oi! Har du beundrere? 🤩😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2316 Del Skrevet 9. februar 2023 LitenOgSkvetten skrev (48 minutter siden): Man føler seg litt kry når man blir påspandert☺️ Skjer stort sett bare meg når jeg har bursdag 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2317 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Skjer stort sett bare meg når jeg har bursdag 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2318 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (12 minutter siden): Jupp, var veldig obs på det så tok bare en slurk for å se om den var god eller ei. Var digg men hadde allerede drukket nesten 1 hel flaske prosecco alene så turte ikke å drikke mer. Og som du antyder... kunne jo vært noe mer i den drinken... Er ikke så greit å være sårbar i en slik situasjon. LitenOgSkvetten skrev (9 minutter siden): En hel flaske alene er nok på en torsdag😄 Nei, kan ikke være for forsiktig. Kjenner flere som har vært utsatt for det de siste årene dessverre. Ja en flaske sprudlings holder, må fungere i morgen vettu 🤪 Og ja forferdelige ting skjer. En jente jeg festet med fikk sovemedisin i drinken sin, heldigvis var hun og venninnen sykepleiere og visste hva som skulle gjøres og jeg bar henne hjem til venninnen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2319 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Og det er alltid eldre menn som spanderer 😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 9. februar 2023 #2320 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Skjer stort sett bare meg når jeg har bursdag 😅 Er vel ingen statshemmelighet at damer blir oftere påspandert enn menn, så det er ikke noe å ta seg nær av😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå