Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #2181 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet at dette er ganske teit, men vi får så jævlig dårlig samvittighet begge to når vi ikke gir likes. Jeg foreslår at dere gir dere selv en klem hver gang denne følelsen melder seg. Rett ryggen og puss sheriffstjerna⭐ Vend kjærligheten innover ❤ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2182 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Men jeg skal også legge meg nå. Ha en kjempe fin våkennatt, kos dere med sjokoladekjeks til det tyter ut kjeks av ørene deres også snakkes vi i morgen. 🥹🥰❤️ Love u. ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår forumstoresøsterbestevenn @Embla Othea😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #2183 Del Skrevet 8. februar 2023 Om jeg skulle slutte å gi likes da må jeg nok lære meg å kommentere med å legge til flere siteringer i samme melding for heller å kunne legge til en kommentar. Har ikke helt skjønt det her enda😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2184 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Jeg foreslår at dere gir dere selv en klem hver gang denne følelsen melder seg. Rett ryggen og puss sheriffstjerna⭐ Vend kjærligheten innover ❤ Så fint sagt. 🥰❤️ Du virker som en utrolig klok og omsorgsfull person! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2185 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, du vår forumstoresøsterbestevenn @Embla Othea😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Nattinatt. 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2186 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): Jeg foreslår at dere gir dere selv en klem hver gang denne følelsen melder seg. Rett ryggen og puss sheriffstjerna⭐ Vend kjærligheten innover ❤ Cassidy Tvillingene gir hverandre klemmer heletiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2187 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Om jeg skulle slutte å gi likes da må jeg nok lære meg å kommentere med å legge til flere siteringer i samme melding for heller å kunne legge til en kommentar. Har ikke helt skjønt det her enda😅 Du kommer inn i det. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #2188 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Natti natt. ❤️🥰 Vi snakkes i morgen. 💕 Natta❤ Drøm om stjerner⭐ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2189 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Nattinatt. 🥰❤️ Cassidy Tvillingene håper at du sover godt og at du drømmer søtt Emblaen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2190 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Så fint sagt. 🥰❤️ Du virker som en utrolig klok og omsorgsfull person! Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2191 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): Natta❤ Drøm om stjerner⭐ God natt Gullsjakal. Sov godt når den tid kommer. 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2192 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2193 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at du sover godt og at du drømmer søtt Emblaen vår. Takk. Skal drømme søte drømmer om sjokoladekjeks. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2194 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Ja, det må dere. 🥺 🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2195 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2196 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Takk. Skal drømme søte drømmer om sjokoladekjeks. 🥰 Ja det må du, Cassidy Tvillingene tenker på deg når vi baker.♥️♥️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2197 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 🥰🥰♥️♥️ Må høre på forumstoresøster. 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #2198 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Så fint sagt. 🥰❤️ Du virker som en utrolig klok og omsorgsfull person! Takk❤ Gi deg selv gode klemmer du også🥰 Og puss stjerna di ofte⭐ Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gir hverandre klemmer heletiden. Så bra🥰 Men gi klemmer fra selvet til selvet også. "En til deg, og en til meg selv".. Det er like viktig å vende kjærligheten innover som utover❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2199 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det må du, Cassidy Tvillingene tenker på deg når vi baker.♥️♥️🥰🥰 Tnååå 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2200 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Takk❤ Gi deg selv gode klemmer du også🥰 Og puss stjerna di ofte⭐ Så bra🥰 Men gi klemmer fra selvet til selvet også. "En til deg, og en til meg selv".. Det er like viktig å vende kjærligheten innover som utover❤ Will do. 🥰❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå