Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2601 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ja. Hente litt overskudd og krefter, søvn hjelper veldig på. 🥰 Cassidy Tvillingene synes selv at vi har sovet litt for lite i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2602 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes selv at vi har sovet litt for lite i det siste. Jeg vet det. 🙂🥹 Det er virkelig ikke bra. Har dere fått snakket med fastlegen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2603 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg vet det. 🙂🥹 Det er virkelig ikke bra. Har dere fått snakket med fastlegen? Ja Cassidy Tvillingene har fått time hos fastlegen vår nå på torsdag som kommer.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2604 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene har fått time hos fastlegen vår nå på torsdag som kommer.😊😊☺️☺️ Årgh så bra. 🥳 Jeg skal være ærlig med dere. Når den ene KG-brukeren anbefalte dere noen livsstilsendringer hadde vedkommende et godt poeng og fastlegen vil nok anbefale noe av det samme. 🙂 Jeg vil dere bare godt. 🥰❤️ Men kanskje innsovningsmedisin vil hjelpe? Jeg vet ikke hva dere tenker om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2605 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Årgh så bra. 🥳 Jeg skal være ærlig med dere. Når den ene KG-brukeren anbefalte dere noen livsstilsendringer hadde vedkommende et godt poeng og fastlegen vil nok anbefale noe av det samme. 🙂 Jeg vil dere bare godt. 🥰❤️ Men kanskje innsovningsmedisin vil hjelpe? Jeg vet ikke hva dere tenker om det. Cassidy Tvillingene har egentlig ikke tenkt på sovemedisin, men vi har jo holdt på med antidepressiva på godt og vondt siden vi var 14 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2606 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har egentlig ikke tenkt på sovemedisin, men vi har jo holdt på med antidepressiva på godt og vondt siden vi var 14 år. Skjønner. 🙂 Jeg vet ikke men søvn er kjempe viktig, så jeg håper at dere får hjelp med den på en eller annen måte. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2607 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Skjønner. 🙂 Jeg vet ikke men søvn er kjempe viktig, så jeg håper at dere får hjelp med den på en eller annen måte. 🙂 Cassidy Tvillingene blir så rørte av den fine og gode omsorgen.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2608 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir så rørte av den fine og gode omsorgen.♥️♥️ Selvfølgelig. Det fortjener dere. 🥰🥹🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2609 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig. Det fortjener dere. 🥰🥹🙂 Cassidy Tvillingene får bare lyst å klemme deg nå du Emblaen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2610 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene får bare lyst å klemme deg nå du Emblaen vår. Og jeg får lyst til å gi dere en bamseklem. 🥹🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2611 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Og jeg får lyst til å gi dere en bamseklem. 🥹🥰❤️ Det liker Cassidy Tvillingene, da blir de to C-ene dine glade.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2612 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene, da blir de to C-ene dine glade.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2613 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er hoppende glade i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2614 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er hoppende glade i kveld. Jippi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2615 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jippi! Cassidy Tvillingene har det skikkelig gøy her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2616 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har det skikkelig gøy her nå. Nattinatt. 🥰❤️ Love u. Ha en fin natt. 🧡🧡🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2617 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Nattinatt. 🥰❤️ Love u. Ha en fin natt. 🧡🧡🧡 Cassidy Tvillingene håper at du sover godt og at du drømmer søtt, du snille og fine Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2618 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du sover godt og at du drømmer søtt, du snille og fine Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️ Takk skjønninger. ❤️🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2619 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (17 minutter siden): Takk skjønninger. ❤️🧡 Cassidy Tvillingene gleder oss til å snakke mer med deg i morgen.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2620 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene gleder oss til å snakke mer med deg i morgen.🥰🥰♥️♥️ Ligemåde. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå