Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2481 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene enige i og det mener vi at alle som poster her skal følge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 10. februar 2023 #2482 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) Nå fikk jeg sinnsykt lyst på swissrull marengs med appelsin og mangokrem 😅 Endret 10. februar 2023 av Fighter83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2483 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil også at dette skal være en hyggelig og koselig tråd der alle skal føle seg velkommen i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2484 Del Skrevet 10. februar 2023 Fighter83 skrev (3 minutter siden): Nå fikk jeg sinnsykt lyst på swissrull marengs med appelsin og mangokrem 😅 Ja det fikk Cassidy Tvillingene også lyst på.🥰🥰🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2485 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vil også at dette skal være en hyggelig og koselig tråd der alle skal føle seg velkommen i. Ja det må den være 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2486 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det må den være Cassidy Tvillingene er 100% enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #2487 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (33 minutter siden): Du vet jo at jeg liker humoren din, den er litt mer grisete enn min men på den annen side er min mørkere 😅 Jeg liker også å kødde med folk 😆 men bare folk jeg vet tar spøken, sånn som deg ☺️ Jeg og, men noen ganger tar jeg sjanser og ser hva som skjer😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. februar 2023 #2488 Del Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (37 minutter siden): Det er såvidt meg bekjent kun jeanne calment som har brukt den comboen Men hvor gammel blir man? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #2489 Del Skrevet 10. februar 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Men hvor gammel blir man? 🤔 Må være over 120 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2490 Del Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg og, men noen ganger tar jeg sjanser og ser hva som skjer😄 Nå er for så vidt griseprat forbudt her siden noen postere er veldig i mot griseprat, jeg vil jo at de og skal føle seg hjemme her. Og den regelen må jo følges, ellers vil de som ikke orker griseprat slutte å poste her og det hadde vært fryktelig trist. Men du må jo få lov til å være morsom innimellom da 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2491 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nå er for så vidt griseprat forbudt her siden noen postere er veldig i mot griseprat, jeg vil jo at de og skal føle seg hjemme her. Og den regelen må jo følges, ellers vil de som ikke orker griseprat slutte å poste her og det hadde vært fryktelig trist. Men du må jo få lov til å være morsom innimellom da 😅 Cassidy Tvillingene er helt enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #2492 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Nå er for så vidt griseprat forbudt her siden noen postere er veldig i mot griseprat, jeg vil jo at de og skal føle seg hjemme her. Og den regelen må jo følges, ellers vil de som ikke orker griseprat slutte å poste her og det hadde vært fryktelig trist. Men du må jo få lov til å være morsom innimellom da 😅 Prøver å griseprate på en sånn tullete måte, og ikke være nasty og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 10. februar 2023 #2493 Del Skrevet 10. februar 2023 🐷nøff nøff.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2494 Del Skrevet 10. februar 2023 Gullsjakal skrev (6 minutter siden): 🐷nøff nøff.. 🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2495 Del Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (11 minutter siden): Prøver å griseprate på en sånn tullete måte, og ikke være nasty og sånn. Da går det sikkert bra. 😊 Bare pass på litt Gullsjakal skrev (12 minutter siden): 🐷nøff nøff.. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #2496 Del Skrevet 10. februar 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Det går bra Cassidy Tvillingene hadde selskap av @Maskinførerher i natt. Og vi gleder oss alltid til å snakke med @Embla Otheaog deg @Entern♥️♥️ Ja det er bra det ♥️♥️ Endret 10. februar 2023 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2497 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Da går det sikkert bra. 😊 Bare pass på litt 😆 👍👍🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2498 Del Skrevet 10. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er bra det ♥️♥️ Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 10. februar 2023 #2499 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ Ja 🙂🙂♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2500 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker også ganske mye på deg.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå