Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2461 Del Skrevet 10. februar 2023 Veldig glad for å se deg i tråden "min" @Frøkenfryden, håper du fortsetter å komme innom! 😊 har savnet samtalene våre🙂 Og det gjelder @Agent smith og 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2462 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Håper dere har hatt en hyggelig natt & morgen! Jeg sov til 7:30 i dag så kunne ikke holde dere med selskap på morgenkvisten dessverre 😌 Det går bra Cassidy Tvillingene hadde selskap av @Maskinførerher i natt. Og vi gleder oss alltid til å snakke med @Embla Otheaog deg @Entern♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2463 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det går bra Cassidy Tvillingene hadde selskap av @Maskinførerher i natt. Og vi gleder oss alltid til å snakke med @Embla Otheaog deg @Entern♥️♥️ God morgen. ❤️ Blir ikke så lenge her nå men vi snakkes etterpå. 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2464 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Veldig glad for å se deg i tråden "min" @Frøkenfryden, håper du fortsetter å komme innom! 😊 har savnet samtalene våre🙂 Og det gjelder @Agent smith og 😊 Cassidy Tvillingene håper at ennå flere tar turen innom denne nydelige tråden som du har opprettet her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2465 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Veldig glad for å se deg i tråden "min" @Frøkenfryden, håper du fortsetter å komme innom! 😊 har savnet samtalene våre🙂 Og det gjelder @Agent smith og 😊 God morgen Entern. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2466 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): God morgen. ❤️ Blir ikke så lenge her nå men vi snakkes etterpå. 🥰 Cassidy Tvillingene stikker snart på Rema 1000, men vi kommer innom her etterpå. Men du er alltid her hos oss, for du bor i hjertene våre kjære Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 10. februar 2023 #2467 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene stikker snart på Rema 1000, men vi kommer innom her etterpå. Men du er alltid her hos oss, for du bor i hjertene våre kjære Emblaen vår.🥰🥰♥️♥️ Ligemåde. Tenker på dere. 🥹🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2468 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ligemåde. Tenker på dere. 🥹🥰❤️ Cassidy Tvillingene tenker også ganske mye på deg.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #2469 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (32 minutter siden): Veldig glad for å se deg i tråden "min" @Frøkenfryden, håper du fortsetter å komme innom! 😊 har savnet samtalene våre🙂 Og det gjelder @Agent smith og 😊 Takk for det. Håper alle er snille med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2470 Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Det går bra Cassidy Tvillingene hadde selskap av @Maskinførerher i natt. Og vi gleder oss alltid til å snakke med @Embla Otheaog deg @Entern♥️♥️ Så koselig 😊😊 Takk det samme 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2471 Del Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (1 time siden): Takk for det. Håper alle er snille med hverandre Du er alltid veldig velkommen 😊 og ja i denne tråden må alle være snille med hverandre, det skrev jeg i første post og det mener jeg 100% 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2472 Del Skrevet 10. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): God morgen Entern. 🥰 God morgen Embla😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. februar 2023 #2473 Del Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (4 timer siden): Napoleonskake er vel 90? Hva med komboen napoleonskake, fyrstekake og kremtopper? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #2474 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Du er alltid veldig velkommen 😊 og ja i denne tråden må alle være snille med hverandre, det skrev jeg i første post og det mener jeg 100% 🙂 Ja, jeg liker å kødde med folk, bare å si fra hvis jeg går for langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 10. februar 2023 #2475 Del Skrevet 10. februar 2023 Titania skrev (1 minutt siden): Hva med komboen napoleonskake, fyrstekake og kremtopper? 🤔 Det er såvidt meg bekjent kun jeanne calment som har brukt den comboen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2476 Del Skrevet 10. februar 2023 Titania skrev (3 minutter siden): Hva med komboen napoleonskake, fyrstekake og kremtopper? 🤔 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2477 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (17 minutter siden): Så koselig 😊😊 Takk det samme 😊😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2478 Del Skrevet 10. februar 2023 Agent smith skrev (3 minutter siden): Ja, jeg liker å kødde med folk, bare å si fra hvis jeg går for langt Du vet jo at jeg liker humoren din, den er litt mer grisete enn min men på den annen side er min mørkere 😅 Jeg liker også å kødde med folk 😆 men bare folk jeg vet tar spøken, sånn som deg ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. februar 2023 Forfatter #2479 Del Skrevet 10. februar 2023 Titania skrev (5 minutter siden): Hva med komboen napoleonskake, fyrstekake og kremtopper? 🤔 Høres ut som en helt nydelig kombo ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar 2023 #2480 Del Skrevet 10. februar 2023 Entern skrev (18 minutter siden): Du er alltid veldig velkommen 😊 og ja i denne tråden må alle være snille med hverandre, det skrev jeg i første post og det mener jeg 100% 🙂 Det er Cassidy Tvillingene enige i og det mener vi at alle som poster her skal følge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå