Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2321 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja en flaske sprudlings holder, må fungere i morgen vettu 🤪 Og ja forferdelige ting skjer. En jente jeg festet med fikk sovemedisin i drinken sin, heldigvis var hun og venninnen sykepleiere og visste hva som skulle gjøres og jeg bar henne hjem til venninnen 😅 Ikke bra når sånt skjer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2322 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Og det er alltid eldre menn som spanderer 😆😆😆 👍👍🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2323 Del Skrevet 9. februar 2023 LitenOgSkvetten skrev (1 minutt siden): Er vel ingen statshemmelighet at damer blir oftere påspandert enn menn, så det er ikke noe å ta seg nær av😄 Absolutt 😅😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2324 Del Skrevet 9. februar 2023 Måkke fungere før i 12-13 tiden i morgen. Men er allerede hjemme og i "pysjen"😅 Null stress nå for å si det sånn😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2325 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Ikke bra når sånt skjer!!! Nei det var en intens og skremmende situasjon. Gikk bra heldigvis 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2326 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Måkke fungere før i 12-13 tiden i morgen. Men er allerede hjemme og i "pysjen"😅 Null stress nå for å si det sånn😅 Så bra 😀👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2327 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Måkke fungere før i 12-13 tiden i morgen. Men er allerede hjemme og i "pysjen"😅 Null stress nå for å si det sånn😅 🤣🤣👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2328 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Og det er alltid eldre menn som spanderer 😆😆😆 Er det galt å være "eldre" også nå da😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2329 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Absolutt 😅😀 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2330 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Nei det var en intens og skremmende situasjon. Gikk bra heldigvis 😊 Cassidy Tvillingene synes at det er en galen verden der ute. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 9. februar 2023 #2331 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er en galen verden der ute. Alt av narkotikobruk går oppover ja + voldsbruk😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2332 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Er det galt å være "eldre" også nå da😅 Absolutt ikke, det er bare et faktum 😊 jeg kunne brukt kategorien «eldre mannlige kompiser og venner av meg» da, det hadde og vært korrekt 😀 husker godt når en kompis spanderte Pernod, første gang jeg drakk det, veldig godt😊og en god venn som flere ganger spanderte whisky sour, som jo generelt er perfekt 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2333 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er en galen verden der ute. Ja det har dere veldig rett i 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2334 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Alt av narkotikobruk går oppover ja + voldsbruk😬 Cassidy Tvillingene synes at det er forferdelige og skremmende, man gruer seg nesten å gå utav døren. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2335 Del Skrevet 9. februar 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Alt av narkotikobruk går oppover ja + voldsbruk😬 Tilmed de snille pene forsiktige ungdommene i leiligheten under min fyrer hasj (og spiller rap) i helgene 🥴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2336 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er forferdelige og skremmende, man gruer seg nesten å gå utav døren. Forstår jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2337 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det har dere veldig rett i 😊 Cassidy Tvillingene blir skremte av mye som vi leser i nyhetene på nettet.😱😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2338 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Forstår jeg godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. februar 2023 Forfatter #2339 Del Skrevet 9. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir skremte av mye som vi leser i nyhetene på nettet.😱😱 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar 2023 #2340 Del Skrevet 9. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Tilmed de snille pene forsiktige ungdommene i leiligheten under min fyrer hasj (og spiller rap) i helgene 🥴 Cassidy Tvillingene har til og med kjent hasjlukt av 11-12 åringer som vi har gått forbi i Bergensentrum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå