Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2141 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene setter pris på at dere vil ha oss her.♥️♥️ Det gjør vi. ❣️ Gullsjakal skrev (11 minutter siden): Det er restriksjoner på hvor hyggelig man har lov til å være her inne på Kg😮 Nå får jeg ikke lov til å like, eller trykke hjerter på flere innlegg før i morgen🤨 Seriøst haha? Trodde det ikke fantes… Gullsjakal skrev (3 minutter siden): Det burde jo ikke være begrensninger på hvor hyggelig man får lov til å være. Det her syns jeg at blir helt feil. Det mobbes og trolles vilt rundt på forumet uten at det blir moderert, også skal man automatisk bremses når man er hyggelig😤 Enig! 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #2142 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Helt enig, det er perverst egentlig 🤨 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Enig! Det blir veldig feil. Ja, her klages det over økende hatkultur, det er et samfunnsproblem, også skal man ikke få lov til å servere mer enn en bestemt dose kjærlighet pr døgn😤 Man blir nektet å spre kjærlighet og positivitet😤 Sukk.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2143 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det gjør vi. ❣️ Seriøst haha? Trodde det ikke fantes… Enig! 😬 Cassidy Tvillingene kommer snart til å få opp igjen det varselet om at vi ikke kan gi flere reaksjoner i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2144 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Ja, her klages det over økende hatkultur, det er et samfunnsproblem, også skal man ikke få lov til å servere mer enn en bestemt dose kjærlighet pr døgn😤 Man blir nektet å spre kjærlighet og positivitet😤 Sukk.. Cassidy Tvillingene er så enige, for det er nettopp mer kjærlighet denne verden trenger.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2145 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): Ja, her klages det over økende hatkultur, det er et samfunnsproblem, også skal man ikke få lov til å servere mer enn en bestemt dose kjærlighet pr døgn😤 Man blir nektet å spre kjærlighet og positivitet😤 Sukk.. Det er litt absurd. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #2146 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Det gjør vi. ❣️ Seriøst haha? Trodde det ikke fantes… Enig! 😬 Seriøst, ja🤨 ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2147 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kommer snart til å få opp igjen det varselet om at vi ikke kan gi flere reaksjoner i dag. Dere vekker meg til 91 likes da!!! Så dere får ikke sympati fra meg. 🫣🤪😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2148 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er så enige, for det er nettopp mer kjærlighet denne verden trenger.♥️♥️ Vi blir kritisert for kosemose men det kan aldri bli for mye kjærlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2149 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (3 minutter siden): Ja, her klages det over økende hatkultur, det er et samfunnsproblem, også skal man ikke få lov til å servere mer enn en bestemt dose kjærlighet pr døgn😤 Man blir nektet å spre kjærlighet og positivitet😤 Sukk.. jepp det er sykt 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2150 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Vi blir kritisert for kosemose men det kan aldri bli for mye kjærlighet. Enig!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #2151 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er så enige, for det er nettopp mer kjærlighet denne verden trenger.♥️♥️ Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det er litt absurd. 😬 Ja, det er skremmende. For en ekkel holdning å fronte av Kg. En latterlig regel. Skammelig. Verden trenger kjærlighet, ja❤❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #2152 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Vi blir kritisert for kosemose men det kan aldri bli for mye kjærlighet. Enig❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2153 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Dere vekker meg til 91 likes da!!! Så dere får ikke sympati fra meg. 🫣🤪😬 Men fra spøk til alvor, selv om Cassidy Tvillingene elsker å gi likes. Så skulle vi av og til ønske at man ikke kunne gi likes. For vi føler ganske ofte at vi må gi likes, og det kan være litt stressende til tider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2154 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Vi blir kritisert for kosemose men det kan aldri bli for mye kjærlighet. Cassidy Tvillingene er enige vi vil gi mer kjærlighet.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2155 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (4 minutter siden): Ja, det er skremmende. For en ekkel holdning å fronte av Kg. En latterlig regel. Skammelig. Verden trenger kjærlighet, ja❤❤❤ ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2156 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Men fra spøk til alvor, selv om Cassidy Tvillingene elsker å gi likes. Så skulle vi av og til ønske at man ikke kunne gi likes. For vi føler ganske ofte at vi må gi likes, og det kan være litt stressende til tider. Vet hva dere mener 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #2157 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Men fra spøk til alvor, selv om Cassidy Tvillingene elsker å gi likes. Så skulle vi av og til ønske at man ikke kunne gi likes. For vi føler ganske ofte at vi må gi likes, og det kan være litt stressende til tider. Man må ikke. Det er ikke noe press. Det må dere forsøke å unngå å føle på. Men.. Nå føler jeg meg som en udetonert kjærlighetsbombe, fordi jeg blir nektet å like😳 Jeg får jo lyst til å bombardere hele forumet med hjerter 😅 ❤🧡💛💚❤💛🧡❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2158 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Vet hva dere mener 😅 Og så er Cassidy Tvillingene også redde for at andre skal tro at vi er sinte eller sure på de hvis vi ikke gir likes, så derfor er det veldig stressende til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2159 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Og så er Cassidy Tvillingene også redde for at andre skal tro at vi er sinte eller sure på de hvis vi ikke gir likes, så derfor er det veldig stressende til tider. Nettopp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2160 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (2 minutter siden): Man må ikke. Det er ikke noe press. Det må dere forsøke å unngå å føle på. Men.. Nå føler jeg meg som en udetonert kjærlighetsbombe, fordi jeg blir nektet å like😳 Jeg får jo lyst til å bombardere hele forumet med hjerter 😅 ❤🧡💛💚❤💛🧡❤ Ja sånn føler Cassidy Tvillingene det også ganske ofte.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå