Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2041 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (Akkurat nå): Maiden liker jeg. Og Judas Priest. 😍 Prøvde i min ungdom en periode å «tvinge» meg selv til å like tyngre metalgenrer, uten å lykkes. 🤣 Maiden og Priest er konge 😀😀😀 Mine to første metal band var Black Sabbath og Venom og det har nok påvirket en del 😅 Liker mye metal som ikke er ekstrem da. Ved siden av Maiden og Priest er bl.a. Blind Guardian og Atlantean Kodex band jeg er veldig glad i 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2042 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene klarer det selv om vi bare har sovet 3-4 timer i dag. Huff - det er altfor lite. Det er virkelig ikke bra over tid. Stresser tannpirkerbyggingen dere? 💕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2043 Del Skrevet 8. februar 2023 1 minutt siden, Entern said: Maiden og Priest er konge 😀😀😀 Mine to første metal band var Black Sabbath og Venom og det har nok påvirket en del 😅 Liker mye metal som ikke er ekstrem da. Ved siden av Maiden og Priest er bl.a. Blind Guardian og Atlantean Kodex band jeg er veldig glad i 😀 Blind Guardian. 😻 Hva synes du om Rhapsody of Fire? Edenbridge? Gamla Nightwish med Tarja? Sonata Arctica? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2044 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (20 minutter siden): Sentralfyringen i blokka funker heldigvis som den skal så slipper å fryse 😀 Ser på Alle Mot Alle, gleder meg til Kongen Befaler i morgen 😀 Du har veldig kul avatar forresten 😎 Det er sånne damer du liker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2045 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Huff - det er altfor lite. Det er virkelig ikke bra over tid. Stresser tannpirkerbyggingen dere? 💕 Ja Cassidy Tvillingene ble stresset og frustrerte når byggingen ikke gikk så bra i perioder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2046 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene ble stresset og frustrerte når byggingen ikke gikk så bra i perioder. Men er det ikke ment som en hyggelig aktivitet? Det er jo litt dumt hvis det stresser dere. 🥹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2047 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Men er det ikke ment som en hyggelig aktivitet? Det er jo litt dumt hvis det stresser dere. 🥹 Det er en kunstnergreie, Cassidy Tvillingene blir fort overivrige. Og så blir vi fort stresset og frustrerte når ting ikke går som planlagt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2048 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Det er en kunstnergreie, Cassidy Tvillingene blir fort overivrige. Og så blir vi fort stresset og frustrerte når ting ikke går som planlagt. Skjønner. Men jeg vil ikke at det skal gå på helsen løs. 🥹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2049 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Skjønner. Men jeg vil ikke at det skal gå på helsen løs. 🥹 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene lover deg at vi skal ta det mer med ro. Det gjør vi for Emblaen vår.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2050 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (10 minutter siden): Blind Guardian. 😻 Hva synes du om Rhapsody of Fire? Edenbridge? Gamla Nightwish med Tarja? Sonata Arctica? Liker veldig godt de første platene til Rhapsody (spesielt Emerald Sword) og Nightwish med Tarja (særlig Wishmaster)😊 de andre har jeg ikke så mye forhold til egentlig 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2051 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (11 minutter siden): Det er sånne damer du liker. Det stemmer 😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2052 Del Skrevet 8. februar 2023 Just now, Entern said: Liker veldig godt de første platene til Rhapsody (spesielt Emerald Sword) og Nightwish med Tarja (særlig Wishmaster)😊 de andre har jeg ikke så mye forhold til egentlig 😅 Wishmaster er digg. Men Entern, jeg synes du har noen veldig bra holdninger her inne på forumet. Det lille jeg har sett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2053 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene lover deg at vi skal ta det mer med ro. Det gjør vi for Emblaen vår.♥️♥️ Det håper jeg. Blir litt småbekymra for dere vettu. 🥹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2054 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det stemmer 😍 Jaja. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2055 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (1 minutt siden): Wishmaster er digg. Men Entern, jeg synes du har noen veldig bra holdninger her inne på forumet. Det lille jeg har sett. Tusen takk, det var hyggelig å høre 😀 Vi er enige om en del ting tror jeg 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2056 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jaja. Husk at jeg er over dobbelt så gammel som deg 😅 så vi liker såklart litt forskjellig 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2057 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (4 minutter siden): Wishmaster er digg. Men Entern, jeg synes du har noen veldig bra holdninger her inne på forumet. Det lille jeg har sett. Støttes 100 %. 💕 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2058 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det håper jeg. Blir litt småbekymra for dere vettu. 🥹 Cassidy Tvillingene vet hva du mener, vi blir også litt småbekymret for forumvennene våre når de ikke har det så bra.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2059 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Husk at jeg er over dobbelt så gammel som deg 😅 så vi liker såklart litt forskjellig 😅 Sant nok. Men jeg er en gammel sjel i en ung kropp. På noen ting er jeg langt over jevnaldrende, mens på andre ting er jeg tilbakestående. 😆 Jeg setter pris på mange ting som folk på min alder ikke gjør. 🥺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2060 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene vet hva du mener, vi blir også litt småbekymret for forumvennene våre når de ikke har det så bra.🥰🥰 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå