Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2021 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Regnet med det. 🤭 Cassidy Tvillingene klarer nok en våkennatt til uten problemer.😉😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2022 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene klarer nok en våkennatt til uten problemer.😉😉 Mhm. Dere har jo gjort det så lenge. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #2023 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Haha driver du fortsatt på med perlene? Gjorde du det ikke i formiddag også? Jupp, også gikk jeg å la meg nedpå fordi jeg begynte å duppe av😅 Fikk sovet ca 4-5 timer gitt👏 litt oppstykket men følte meg uthvilt da jeg endelig våknet siste gangen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2024 Del Skrevet 8. februar 2023 Just now, Embla Othea said: Kaldt på grunn av strømprisene eller? 😅 Ikke akkurat. Bor i utlandet. Strømmen er inkludert i leieprisene, men det er fjernvarme. Det betyr at ovnene blir slått på kun når det er tilstrekkelig kaldt ute. Nå er det litt «på grensa». Men har hørt at det er et kjempeproblem hjemme i Norge med folk som fryser inne i leilighetene. 😢 Det gjør meg trist. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2025 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Jupp, også gikk jeg å la meg nedpå fordi jeg begynte å duppe av😅 Fikk sovet ca 4-5 timer gitt👏 litt oppstykket men følte meg uthvilt da jeg endelig våknet siste gangen. Så godt. Håper du får sove til natten da. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2026 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (1 minutt siden): Ikke akkurat. Bor i utlandet. Strømmen er inkludert i leieprisene, men det er fjernvarme. Det betyr at ovnene blir slått på kun når det er tilstrekkelig kaldt ute. Nå er det litt «på grensa». Men har hørt at det er et kjempeproblem hjemme i Norge med folk som fryser inne i leilighetene. 😢 Det gjør meg trist. Skjønner. 🙂 Ja - det har blitt helt sinnsyke priser! 😫 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2027 Del Skrevet 8. februar 2023 2 minutter siden, Entern said: Sentralfyringen i blokka funker heldigvis som den skal så slipper å fryse 😀 Ser på Alle Mot Alle, gleder meg til Kongen Befaler i morgen 😀 Du har veldig kul avatar forresten 😎 Takk! 😁 Det er Siouxsie Sioux. Fra bandet Siouxsie And The Banshees. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #2028 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (2 minutter siden): Ikke akkurat. Bor i utlandet. Strømmen er inkludert i leieprisene, men det er fjernvarme. Det betyr at ovnene blir slått på kun når det er tilstrekkelig kaldt ute. Nå er det litt «på grensa». Men har hørt at det er et kjempeproblem hjemme i Norge med folk som fryser inne i leilighetene. 😢 Det gjør meg trist. Så spennende! Hva slags land bor du i? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2029 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (Akkurat nå): Takk! 😁 Det er Siouxsie Sioux. Fra bandet Siouxsie And The Banshees. Alltid syntes hun ser sinnssykt kul ut, helt siden jeg var barn 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2030 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Mhm. Dere har jo gjort det så lenge. 🤪 Cassidy Tvillingene klarer det selv om vi bare har sovet 3-4 timer i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2031 Del Skrevet 8. februar 2023 Just now, Entern said: Alltid syntes hun ser sinnssykt kul ut, helt siden jeg var barn 🤩 Elsker henne! Hører du mye på Siouxsie? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2032 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene klarer det selv om vi bare har sovet 3-4 timer i dag. Pass på så dere ikke sliter dere helt ut da 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2033 Del Skrevet 8. februar 2023 (endret) Zeruda skrev (Akkurat nå): Elsker henne! Hører du mye på Siouxsie? Har ikke hørt så mye av henne dessverre er mer en metal fyr 😅 Endret 8. februar 2023 av Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2034 Del Skrevet 8. februar 2023 Just now, Entern said: Har ikke hørt så mye av henne dessverre er mer en metal fyr 😅 Hvilke metallgenrer liker du? Jeg digger symfonisk og melodisk metal. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2035 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Pass på så dere ikke sliter dere helt ut da 😅 Tusen Takk.♥️♥️ Og Cassidy Tvillingene lover at vi ikke skal slite oss helt ut.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2036 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (1 minutt siden): Hvilke metallgenrer liker du? Jeg digger symfonisk og melodisk metal. Alt bortsett fra nu metal (og de metalcore greiene som jeg ikke har noe forhold til) egentlig 😅 death metal, doom metal, black metal, speed/thrash/osv, Maiden… Liker masse forskjellig 😀 Var mer inni symfonisk når jeg var yngre så har ikke fulgt så mye med der men liker det og 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2037 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Tusen Takk.♥️♥️ Og Cassidy Tvillingene lover at vi ikke skal slite oss helt ut.🥰🥰 Godt å høre😊😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2038 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Godt å høre😊😊 For Cassidy Tvillingene vil jo være her hos deg , Embla Othea og Maskinfører og alle dere andre. Så da kan vi jo ikke slite oss helt ut.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2039 Del Skrevet 8. februar 2023 2 minutter siden, Entern said: Alt bortsett fra nu metal (og de metalcore greiene som jeg ikke har noe forhold til) egentlig 😅 death metal, doom metal, black metal, speed/thrash/osv, Maiden… Liker masse forskjellig 😀 Var mer inni symfonisk når jeg var yngre så har ikke fulgt så mye med der men liker det og 😊 Maiden liker jeg. Og Judas Priest. 😍 Prøvde i min ungdom en periode å «tvinge» meg selv til å like tyngre metalgenrer, uten å lykkes. 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2040 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (26 minutter siden): Heisann! Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen til denne tråden her, vi håper at du vil trives her.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå