Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2001 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Skader ikke å prøve! Men jeg liker best de gamle sangene til artister. F.eks. jeg eeelsker Slim Shady til Eminem men ekke så glad i den nye musikken. Men smaken er som baken. 🙂 Godt poeng ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2002 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🤨 Ingen vits i å rynke på pannen. Det biter ikke på meg vettu. Ei det eller de krokodilletårene som du gråt på formiddagen. Mann deg opp! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2003 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Godt poeng ☺️ Kloke Embla. 😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2004 Del Skrevet 8. februar 2023 Heisann! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #2005 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Skader ikke å prøve! Men jeg liker best de gamle sangene til artister. F.eks. jeg eeelsker Slim Shady til Eminem men ekke så glad i den nye musikken. Men smaken er som baken. 🙂 Btw: Jeg var på konserten hans på Voldsløkka i 2019 tror jeg det var 👏 det var sinnsykt moro 🤗 Var mange blodfans der for å si det mildt😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #2006 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (2 minutter siden): Heisann! Hei hei🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2007 Del Skrevet 8. februar 2023 Hva skjer her inne? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2008 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Kloke Embla. 😇 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2009 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (4 minutter siden): Heisann! Hei og velkommen 😀 Zeruda skrev (2 minutter siden): Hva skjer her inne? Ikke så mye, vi småprater om diverse 😅 Har du hatt en ok dag?😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #2010 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg sorterer perler mens jeg ser serie på pad OG sjekker KG m.fl😅 ADHD ish greie her🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2011 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (4 minutter siden): Heisann! Heisann og hoppsann! Hvordan går det med deg? 🙂 Zeruda skrev (2 minutter siden): Hva skjer her inne? Lite og mye på samme tid. Skravling og fjas. Velkommen. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2012 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (4 minutter siden): Btw: Jeg var på konserten hans på Voldsløkka i 2019 tror jeg det var 👏 det var sinnsykt moro 🤗 Var mange blodfans der for å si det mildt😅 Åå herregud, så gøy!!! 🥳 Det vil jeg tro. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2013 Del Skrevet 8. februar 2023 Just now, Embla Othea said: Heisann og hoppsann! Hvordan går det med deg? 🙂 Lite og mye på samme tid. Skravling og fjas. Velkommen. 🙂 Fryser her……. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2014 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Jeg sorterer perler mens jeg ser serie på pad OG sjekker KG m.fl😅 ADHD ish greie her🤣 Haha driver du fortsatt på med perlene? Gjorde du det ikke i formiddag også? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #2015 Del Skrevet 8. februar 2023 Cassidy Tvillingene har ikke sovnet igjen.😉😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2016 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (Akkurat nå): Fryser her……. Pakk deg inn med teppe og drikk en kopp te. 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zeruda Skrevet 8. februar 2023 #2017 Del Skrevet 8. februar 2023 1 minutt siden, Entern said: Hei og velkommen 😀 Ikke så mye, vi småprater om diverse 😅 Har du hatt en ok dag?😊 Helt ok. Men jeg har det kaldt i leiligheten. Og du da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2018 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har ikke sovnet igjen.😉😉 Regnet med det. 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #2019 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (Akkurat nå): Helt ok. Men jeg har det kaldt i leiligheten. Og du da? Kaldt på grunn av strømprisene eller? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #2020 Del Skrevet 8. februar 2023 Zeruda skrev (Akkurat nå): Helt ok. Men jeg har det kaldt i leiligheten. Og du da? Sentralfyringen i blokka funker heldigvis som den skal så slipper å fryse 😀 Ser på Alle Mot Alle, gleder meg til Kongen Befaler i morgen 😀 Du har veldig kul avatar forresten 😎 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå