Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1961 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så da sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Sov godt og drøm søtt. Snakkes kanskje i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #1962 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene ble jo mobbet gjennom både hele barneskolen og hele ungdomsskolen begge to. Så derfor ga vi faen i videregående, fordi vi hadde alt som hette skole langt oppi vrangstrupen vår begge to. Hva gjorde dere isteden? Embla Othea skrev (5 timer siden): Men det er jo altfor lite… Kanskje dere burde snakke med fastlegen deres siden dere har slitt med søvnen over tid nå? 🥹❤️ Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Det skal Cassidy Tvillingene gjøre, siden forumstoresøsteren vår ber oss om det.♥️♥️ Jeg tror at dere trenger mer frisk luft, mer fysisk trening, mindre tid på forum(skjermtid), sunnere kosthold, mindre sukker og færre burgere og boller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1963 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (4 minutter siden): Hva gjorde dere isteden? Jeg tror at dere trenger mer frisk luft, mer fysisk trening, mindre tid på forum(skjermtid), sunnere kosthold, mindre sukker og færre burgere og boller. 😱 Det var brutalt ærlig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #1964 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (16 minutter siden): Hva gjorde dere isteden? Jeg tror at dere trenger mer frisk luft, mer fysisk trening, mindre tid på forum(skjermtid), sunnere kosthold, mindre sukker og færre burgere og boller. Jeg trenger absolutt mye mindre skjermtid selv. Flate å vanskelig å vende seg av med mobilen f.eks. Jeg har noen bøker og blader mm liggende jeg vil lese men det skjer jo nesten aldri pga mobil/pad😅 Hvordan bruker dere å droppe mobilen/pad/pc o.l? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 8. februar 2023 #1965 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): 😱 Det var brutalt ærlig! Tøff kjærlighet, rå omtanke, og ektefølt omsorg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1966 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Tøff kjærlighet, rå omtanke, og ektefølt omsorg Når du er moderlig, tuller du ikke rundt 😅😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1967 Del Skrevet 8. februar 2023 Gullsjakal skrev (Akkurat nå): Tøff kjærlighet, rå omtanke, og ektefølt omsorg En herlig blanding. 🙂 Jeg støtter deler av utsagnet men de bør likevel ha seg en time hos fastlegen. 🙂 Tannpirkerbyggingen skaper mye stress for dem også og stress utløser gjerne tankekjør, så her er det mange faktorer som spiller inn. 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1968 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (1 time siden): Jeg trenger absolutt mye mindre skjermtid selv. Flate å vanskelig å vende seg av med mobilen f.eks. Jeg har noen bøker og blader mm liggende jeg vil lese men det skjer jo nesten aldri pga mobil/pad😅 Hvordan bruker dere å droppe mobilen/pad/pc o.l? Jeg blir utestengt fra KG innimellom, da er det ikke så mye nett tid på meg 😅🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1969 Del Skrevet 8. februar 2023 (endret) Entern skrev (Akkurat nå): Jeg blir utestengt fra KG innimellom, da er det ikke så mye nett tid på meg 😅🤪 Ikke bli det igjen da. 3 måneder er lenge! Endret 8. februar 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1970 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så da sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Våkne opp nå. Verden kaller, syvsoverne mine! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1971 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Ikke bli det igjen da. 3 måneder er lenge! Din schyll 😭 frister meg til å avspore 😱😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1972 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Når du er moderlig, tuller du ikke rundt 😅😁 🤪😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1973 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Din schyll 😭 frister meg til å avspore 😱😭 Avspore hvor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1974 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Avspore hvor? Overalt😱😭 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1975 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Våkne opp nå. Verden kaller, syvsoverne mine! 🥰 Nå er Cassidy Tvillingene våkne.🥰🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1976 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Overalt😱😭 Itte gjør d. 3 måneder blir lenge uten deg. Selv om du skremmer vettet av meg med disse death metal-greiene dine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1977 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Itte gjør d. 3 måneder blir lenge uten deg. Selv om du skremmer vettet av meg med disse death metal-greiene dine. Skal være snill og forsiktig 😇😇😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1978 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Nå er Cassidy Tvillingene våkne.🥰🥰 Åå, dere hørte meg? 🤪 Gullsjakal har kommet med noen velmente råd til dere. Det høres brutalt ut men vedkommende har et poeng. Vil dere bare godt. 🥹🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1979 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Skal være snill og forsiktig 😇😇😇 Lurt. 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1980 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Itte gjør d. 3 måneder blir lenge uten deg. Selv om du skremmer vettet av meg med disse death metal-greiene dine. Har forresten oppdaget et nytt death metal band, de heter Hath og er kule 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå