Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1941 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal trylle en meny inn til Emblaen vår. Ja - send meg en dobbel QP med brevdue. 🥰 Og Oreo is til dessert. 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1942 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Ja - send meg en dobbel QP med brevdue. 🥰 Og Oreo is til dessert. 🥰 Cassidy Tvillingene har allerede kontaktet Brevduene våre.📨📨🕊️🕊️🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1943 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Ja - send meg en dobbel QP med brevdue. 🥰 Og Oreo is til dessert. 🥰 Namz bamzez 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1944 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene har allerede kontaktet Brevduene våre.📨📨🕊️🕊️🥰🥰 Jippi! Jeg vil heller ha Mc’ærn enn pølse og potetstappe til middag. Den potetstappen er så soggy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1945 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (19 minutter siden): Namz bamzez 🥰 Bamzez 💥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1946 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Jippi! Jeg vil heller ha Mc’ærn enn pølse og potetstappe til middag. Den potetstappen er så soggy. Cassidy Tvillingene forstår den, vi kødder ikke med potetstappe. der skal det være ektevare ikke kunstig potetstappe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1947 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Bamzez 💥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1948 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene forstår den, vi kødder ikke med potetstappe. der skal det være ektevare ikke kunstig potetstappe. Mhm. Det skal være hjemmelaget med masse smør og fløte. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1949 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1950 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Brb. Må gå toa for nr. 2 nå. Dere kommer til å kjenne lukten helt fra Bergen. 💩😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1951 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Brb. Må gå toa for nr. 2 nå. Dere kommer til å kjenne lukten helt fra Bergen. 💩😱 Da får Cassidy Tvillingene kjøpe oss neseklyper da.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1952 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1953 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Da får Cassidy Tvillingene kjøpe oss neseklyper da.🤣🤣 En god investering. 🤓 Ekke første gang jeg deler slik info på KG og ikke den siste gangen heller. 🫡 Viktig at toalettbesøkene mine loggføres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1954 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): En god investering. 🤓 Ekke første gang jeg deler slik info på KG og ikke den siste gangen heller. 🫡 Viktig at toalettbesøkene mine loggføres. Cassidy Tvillingene håper det loggføres for ellers går det rett i dass.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1955 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper det loggføres for ellers går det rett i dass.🤣🤣 🤪😆😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1956 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): 🤪😆😂 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. februar 2023 #1957 Del Skrevet 8. februar 2023 Her ble det en overskyet dag med dusk gjennom hele dagen..☔️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1958 Del Skrevet 8. februar 2023 flusa skrev (2 minutter siden): Her ble det en overskyet dag med dusk gjennom hele dagen..☔️ Cassidy Tvillingene fikk regn og vind her i Bergen tilslutt.🌬️🌬️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1959 Del Skrevet 8. februar 2023 Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så da sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1960 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene er trøtte nå, så da sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Sov søtt 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå