Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1901 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det skal Cassidy Tvillingene gjøre, siden forumstoresøsteren vår ber oss om det.♥️♥️ Litt småbekymra storesøster her. 💛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1902 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): De kaller meg det i psykiatrien når jeg har vært litt småmanisk og snakket uavbrutt. Du snakker jo mye? Men det ekke no galt i det. Er du krenket nå? Trenger du litt validering og trøst fra Embla? 🥹 «Beklager, det var ikke meningen å såre deg. Det må ha vært forferdelig for deg». 🤓 Neida bare tuller litt med deg 😁 Jeg har alltid vært cainteach (pratesyk). 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1903 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Bra! 🙂 Dere vet jo sjæl at dere poster som faen i telletrådene. De kommer opp når jeg står opp og før jeg legger meg på kvelden når dere står opp. 🤪🤭 Ja da vet Cassidy Tvillingene at det er på tide å telle.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1904 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (10 minutter siden): Hva i alle dager er det? Ordflom på irsk-gælisk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1905 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Neida bare tuller litt med deg 😁 Jeg har alltid vært cainteach (pratesyk). 😁 Det tror jeg på. Man har mye på hjertet når man har mye kunnskap. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1906 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja da vet Cassidy Tvillingene at det er på tide å telle.🤣🤣 Mhm! Tellesjuke! 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1907 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ordflom på irsk-gælisk 😊 Skjønner! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1908 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Shiiitttt! Dere har nesten 40.000 visninger på profilen deres, jeg har 4000. Dere er poppis ass. Cassidy Tvillingene henger støtt på profilen vår både her på KG og på Diskusjon.🤣🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1909 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det tror jeg på. Man har mye på hjertet når man har mye kunnskap. 🥰 🤓 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Skjønner! 😅 Alltid vært veldig glad i gælisk 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1910 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Litt småbekymra storesøster her. 💛 Cassidy Tvillingene skal stikke innom legekontoret i morgen og bestille en time.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1911 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Mhm! Tellesjuke! 🤓 Cassidy Tvillingene har fått tellemani.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1912 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene henger støtt på profilen vår både her på KG og på Diskusjon.🤣🤣 Mhm! Trofaste brukere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1913 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): 🤓 Alltid vært veldig glad i gælisk 😊 Kan ikke ett eneste irisk ord. @Ciaran og Ciara og jeg har avtale om at de ikke skal gulpe opp irske gloser på KG, for vi er redd for modsamenneskene. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1914 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal stikke innom legekontoret i morgen og bestille en time.♥️♥️ Lurt. 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1915 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har fått tellemani.🤣🤣 Tellemani ja! 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1916 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Kan ikke ett eneste irisk ord. @Ciaran og Ciara og jeg har avtale om at de ikke skal gulpe opp irske gloser på KG, for vi er redd for modsamenneskene. Fornuftig. Vet aldri hva de der kan finne på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1917 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Tellemani ja! 🤪 Cassidy Tvillingene teller så det synger her inne.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1918 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal stikke innom legekontoret i morgen og bestille en time.♥️♥️ Bra 😊😊👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1919 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Fornuftig. Vet aldri hva de der kan finne på Huff ja. De er uberegnelige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1920 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Lurt. 💛 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå