Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1881 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (43 minutter siden): Det vil jeg tro. Det er en svært pratsom gjeng på sosio. @Entern og @Ciaran og Ciara har ordflom. 😅 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1882 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade Embla Othea.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1883 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Er dere fortsatt våkne? Er dere ikke trøtte? 🥹❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1884 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade Embla Othea.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1885 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (46 minutter siden): Det vil jeg tro. Det er en svært pratsom gjeng på sosio. @Entern og @Ciaran og Ciara har ordflom. 😅 Jeg vil ha meg frabedt å kalles ordflom 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1886 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg vil ha meg frabedt å kalles ordflom Cassidy Tvillingene føler oss beæret over å bli kalt ordflommer.🤣🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1887 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1888 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg vil ha meg frabedt å kalles ordflom De kaller meg det i psykiatrien når jeg har vært litt småmanisk og snakket uavbrutt. Du snakker jo mye? Men det ekke no galt i det. Er du krenket nå? Trenger du litt validering og trøst fra Embla? 🥹 «Beklager, det var ikke meningen å såre deg. Det må ha vært forferdelig for deg». 🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1889 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene føler oss beæret over å bli kalt ordflommer.🤣🤣 Ikke sant? Det ekke no negativt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1890 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Embla Othea skrev (2 minutter siden): Er dere fortsatt våkne? Er dere ikke trøtte? 🥹❤️ Cassidy Tvillingene var litt trøtte tidligere, men nå har vi våknet igjen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 Forfatter #1891 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene føler oss beæret over å bli kalt ordflommer.🤣🤣 Dere er tuile na bhfocal 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1892 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene var litt trøtte tidligere, men nå har vi våknet igjen.🥰🥰 Hvor lenge sov dere? 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1893 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Dere er tuile na bhfocal 😊😊 Hva i alle dager er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1894 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1895 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hvor lenge sov dere? 🙂 Cassidy Tvillingene duppet av 15 minutter eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1896 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Ikke sant? Det ekke no negativt. Cassidy Tvillingene oppfattet det ikke som noe negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1897 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene duppet av 15 minutter eller noe sånt. Men det er jo altfor lite… Kanskje dere burde snakke med fastlegen deres siden dere har slitt med søvnen over tid nå? 🥹❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1898 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene oppfattet det ikke som noe negativt. Bra! 🙂 Dere vet jo sjæl at dere poster som faen i telletrådene. De kommer opp når jeg står opp og før jeg legger meg på kvelden når dere står opp. 🤪🤭 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #1899 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene oppfattet det ikke som noe negativt. Shiiitttt! Dere har nesten 40.000 visninger på profilen deres, jeg har 4000. Dere er poppis ass. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #1900 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Men det er jo altfor lite… Kanskje dere burde snakke med fastlegen deres siden dere har slitt med søvnen over tid nå? 🥹❤️ Det skal Cassidy Tvillingene gjøre, siden forumstoresøsteren vår ber oss om det.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå