Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #961 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene er her for våre forumvenner.♥️♥️ Takk det varmer og høre ♥️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #962 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk det varmer og høre ♥️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker at du trenger varme ord, og at du trenger å vite at vi er her for deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #963 Del Skrevet 2. februar 2023 Gullsjakal skrev (9 minutter siden): Så koselig🥰 Garantert ikke den, men kanskje slekt. Disse ble født i 2020. Mor, makrell/tabby. Og far ensfarget brun/svart. De sørger❤ De bare utrykker det, og sier det, på en annen måte enn oss❤ Det må ta den tiden det tar❤ Sender deg gode tanker og klemmer ❤ Såpass ja født i 2020 søt var den og dem iallefall 🙂 ja det må det roer seg som regel når urne er i hus 4-5 måneder siden søsteren gikk bort nå er det bare hun siste igjen av kullet så samt Tuss klemmer tilbake ❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #964 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at du trenger varme ord, og at du trenger å vite at vi er her for deg.♥️♥️ Takk ja trenger varme ord i en tung tid ❤️❤️ takk for omtanke ♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #965 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk ja trenger varme ord i en tung tid ❤️❤️ takk for omtanke ♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene kommer alltid med varmeord når du trenger det.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 2. februar 2023 #966 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Såpass ja født i 2020 søt var den og dem iallefall 🙂 ja det må det roer seg som regel når urne er i hus 4-5 måneder siden søsteren gikk bort nå er det bare hun siste igjen av kullet så samt Tuss klemmer tilbake ❤️❤️❤️ ❤❤❤🧡❤❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #967 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer alltid med varmeord når du trenger det.♥️♥️ Takk det varmer ♥️♥️♥️ kommer jeg bort på sykehjemmet i 17:00 tiden i morgen får jeg godretten min ♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #968 Del Skrevet 2. februar 2023 Gullsjakal skrev (1 minutt siden): ❤❤❤🧡❤❤❤ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #969 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Takk det varmer ♥️♥️♥️ kommer jeg bort på sykehjemmet i 17:00 tiden i morgen får jeg godretten min ♥️ Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har noe hyggelig å se frem til.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #970 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har noe hyggelig å se frem til.♥️♥️ Ja er det Karbonader brun saus poteter og grønnsaksmiks ♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #971 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja er det Karbonader brun saus poteter og grønnsaksmiks ♥️♥️♥️ Ja det er digg, Cassidy Tvillingene håper at du får det fint sammen med faren din og at du koser deg med middagen i morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. februar 2023 #972 Del Skrevet 2. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja det er digg, Cassidy Tvillingene håper at du får det fint sammen med faren din og at du koser deg med middagen i morgen. Ja det vil jeg nok gjøre god mat ❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. februar 2023 #973 Del Skrevet 2. februar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det vil jeg nok gjøre god mat ❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at det er viktig og bra at du koser deg, for det fortjener du @Maskinfører♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. februar 2023 #974 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig og bra at du koser deg, for det fortjener du @Maskinfører♥️♥️ Takk fortjener og kose dere dere også @Ciaran og Ciara ❤️❤️❤️ nå kom Frida søsteren til Maja og la seg ved siden av meg ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #975 Del Skrevet 3. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk fortjener og kose dere dere også @Ciaran og Ciara ❤️❤️❤️ nå kom Frida søsteren til Maja og la seg ved siden av meg ❤️❤️ Cassidy Tvillingene koser oss, for nå holder vi på med å bake pizzahorn sammen.🥨🥨👨🍳👩🍳🍕🍕🥐🥐👨🦰👩🦰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. februar 2023 #976 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene koser oss, for nå holder vi på med å bake pizzahorn sammen.🥨🥨👨🍳👩🍳🍕🍕🥐🥐👨🦰👩🦰 Det er godt nam ❤️❤️❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #977 Del Skrevet 3. februar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er godt nam ❤️❤️❤️❤️ Ja Cassidy Tvillingene skal kose oss med pizzahorn som nattmat utover natten.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 3. februar 2023 #978 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene skal kose oss med pizzahorn som nattmat utover natten.🥰🥰 Da er dere heldige Pizzahorn ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar 2023 #979 Del Skrevet 3. februar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Da er dere heldige Pizzahorn ❤️❤️ Ja Cassidy Tvillingene elsker pizzahorn.🥰🥰🍕🍕🥐🥐♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 3. februar 2023 #980 Del Skrevet 3. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene elsker pizzahorn.🥰🥰🍕🍕🥐🥐♥️♥️ Høres sinnsykt digg ut🤩 Har ikke smakt noe sånt på evigheter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå