Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀

Entern

Anbefalte innlegg

Gullsjakal skrev (51 minutter siden):

Dagens varme tanker går til @Maskinfører❤❤❤

Jeg håper du har fått sove i natt. 

Sender trøsteklemmer til han. :klem:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gullsjakal skrev (2 minutter siden):

Jeg syns det jeg også🥰 og de er veldig søte ovenfor hverandre, og meg🥰

Så koselig. Jeg er litt redd for katter, det går fint med små hunder. Jeg er livredd for at de skal bite og klore meg opp. ;)

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

Så koselig. Jeg er litt redd for katter, det går fint med små hunder. Jeg er livredd for at de skal bite og klore meg opp. ;)

Det forstår jeg. Alle dyr kan reagere sånn under stress og press. Heldigvis så er det veldig skjelden at det skjer. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, så da sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (29 minutter siden):

Sov godt gode snille tvillinger 😊😊😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (37 minutter siden):

Håper dere sover godt søte tvillinger. Vi snakkes i kveld. 💖

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullsjakal skrev (4 timer siden):

Ja, disse to:

Den svarte er nesten helt lik den som var @Maskinfører sin 😪 Det ligger et bilde av den på side 43. 

Den var det bilde han postet som inspirerte meg til å sitte her å taste meg gjennom natten. 

❤❤❤

De var utrolig søte sammen begge 2 ♥️♥️♥️ vi ga bort en maken i 2007 er nok ikke den men ligner litt ♥️♥️♥️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens varme tanker går til @Maskinfører❤❤❤

Jeg håper du har fått sove i natt. 

Takk takk uavbrutt søvn men ☹️♥️♥️♥️ takk for gode tanker og varme ord ♥️♥️♥️♥️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (7 timer siden):

Det er flere som har sagt at de ser de gamle pusene mine rundt meg. Folk som aldri har truffet dem, eller sett bilder av, beskriver hvordan de ser ut. 

Det er rart, men jeg liker å tro at de ser innom avogtil❤❤❤ selv om jeg ikke ser dem selv. Jeg liker tanken, det er noe rørende ved den. 

Jeg drømmer om dem iblandt, og det er alltid godt❤❤❤

Ja det tror jeg også den en katten vandrer rundt og lager støy oppfører seg rart mulig hun er her sammen med dem mistet søsteren i september ♥️♥️♥️♥️♥️

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (7 timer siden):

Kanskje❤ 

De lukter hva som har skjedd. Når ene gamle min mistet moren sin, så luktet hun på henne, og løp ut og opp i et tre, og satt der og skrek med noen grusomme hyl som gikk gjennom marg og bein. 

De sørger de også, på sitt vis❤❤❤

Det var forferdelig trist og lese ♥️♥️♥️ søsteren har ligget på bordet i hele dag og søsteren har ikke vært og sagt farvell en gang etter at de har bodd 17 år isammen ☹️ ♥️♥️♥️ de sørger nok ♥️♥️♥️

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden):

Cassidy Tvillingene er veldig glade i katter.🥰🥰😻😻♥️♥️

Jeg også ♥️♥️♥️♥️ blir nok flere med tiden ♥️♥️♥️

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å vite noen ting, så er jeg så sikker som jeg kan være; dyrene fortsetter å være der, passe på sine mennesker og dyrekamerater/familie og dyrene sanser slike ting bedre enn mennesker. Det hender rett som det er at jeg snakker med alle de dyrene som jeg har hatt i mitt liv. En etter en husker jeg lek, mat, søvn, kos og vask...detaljer som bare de hadde. De er der så lenge de blir husket. Akkurat som mennesker det; den dagen ingen husker oss mere, da er vi døde for godt.  :)  :hjerte: 

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Uten å vite noen ting, så er jeg så sikker som jeg kan være; dyrene fortsetter å være der, passe på sine mennesker og dyrekamerater/familie og dyrene sanser slike ting bedre enn mennesker. Det hender rett som det er at jeg snakker med alle de dyrene som jeg har hatt i mitt liv. En etter en husker jeg lek, mat, søvn, kos og vask...detaljer som bare de hadde. De er der så lenge de blir husket. Akkurat som mennesker det; den dagen ingen husker oss mere, da er vi døde for godt.  :)  :hjerte: 

:klem3:

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

:klemmer:

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det forstår jeg. Alle dyr kan reagere sånn under stress og press. Heldigvis så er det veldig skjelden at det skjer. 

Sant. 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Håper det går bra med deg @Maskinfører:klem3:

Veldig vondt å miste små hårete venner :klem3:

Tusler og går sånn halvveis leverte henne på krematoriet idag ja det er veldig vondt :gråter::gruppeklem:

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Tusler og går sånn halvveis leverte henne på krematoriet idag ja det er veldig vondt :gråter::gruppeklem:

Forstår deg, hadde en katt som barn som ble forgiftet/myrdet, sørget lenge over han😞

Det er lov å sørge over gode venner:klem3:

Ta den tiden du trenger:klem3:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...