Gå til innhold

Enterns digre nye chattetråd 😀

Entern

Anbefalte innlegg

Tvillingsjel skrev (1 minutt siden):

Nå la jeg to dyner under og så sover jeg bare med et teppe over.❤️ Temperaturen i rommet er god, så jeg skal ikke fryse. Kjenner jeg er litt kvalm i grunn. Synes det er utrygt å sove i samme hus som flere fremmede som har tilgang på boligen. Har heldigvis nøkkel til rommet, som ingen har tilgang på, men likevel 🥺

Ooo.. forstår den. Har du flyttet inn i kollektiv? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvillingsjel skrev (2 minutter siden):

Nå la jeg to dyner under og så sover jeg bare med et teppe over.❤️ Temperaturen i rommet er god, så jeg skal ikke fryse. Kjenner jeg er litt kvalm i grunn. Synes det er utrygt å sove i samme hus som flere fremmede som har tilgang på boligen. Har heldigvis nøkkel til rommet, som ingen har tilgang på, men likevel 🥺

Godt du får låst døra di💓 Det hjelper faktisk veldig🤗💪

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (10 minutter siden):

Jeg har også som mål å få hvitt/grått hår men ikke bli eldgammel 😅

Jeg håper på å få lyst, energi og motivasjon til å slutte helt som sykepleier og starte å studere noe helt nytt fag(nytt fag for meg i hvertfall😅). Som gjør at jeg har arbeid kun i hverdager og fri helger. Hadde vært deilig å få til 👏

Så spennende. Da får en håpe at du finner motivasjon til det👍 

Hva skulle det vært? Hva har du lyst til å drive med? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden):

♥️♥️

Cassidy Tvillingene savner fortsatt Black-Tan.:gråter::gråter:♥️♥️

Det forstår jeg vondt og miste puser :gråter::gråter:❤️❤️❤️❤️pappa syntes det var best at hun sovnet inn hjemme :( ❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Det forstår jeg vondt og miste puser :gråter::gråter:❤️❤️❤️❤️pappa syntes det var best at hun sovnet inn hjemme :( ❤️

Cassidy Tvillingene vet hvor vondt det gjør, da Black-Tan ble overkjørt og døde. Det var den siste gangen vi husker at vi grat skikkelig begge to.:gråter::gråter:

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (29 minutter siden):

Ooo.. forstår den. Har du flyttet inn i kollektiv? 

Ja dessverre.. Ikke heldig for meg med PTSD som er veldig redd for andres intensjoner. Men har ikke noe valg pga økonomi.. 

Fighter83 skrev (28 minutter siden):

Godt du får låst døra di💓 Det hjelper faktisk veldig🤗💪

Ja heldigvis 🥰❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullsjakal skrev (6 minutter siden):

Så spennende. Da får en håpe at du finner motivasjon til det👍 

Hva skulle det vært? Hva har du lyst til å drive med? 

Vurderer lærer nå for tiden mene... jeg er mer en praktiker så jeg burde kanskje finne meg noe annet. Virker veldig tøft å være lærer i dag med barn som har vokst opp med pad/data mm.

Jeg kom inn på økonomi og administrasjon i høst men pga endret økonomi så måtte jeg si den plassen i fra meg. Også fikser jeg dårlig å jobbe som leder over personell da jeg er så sinnsykt konfliktsky😅

I starten når jeg ønsket meg noe annet å jobbe med så ønske jeg meg videreutdanning innen psykisk helse og jeg ønsker fremdeles dette men de har også gått over til mye mer turnusarbeid så det blir no-go! Setter meg aldri i den situasjonen igjen å måtte jobbe turnus, har den muligheten allerede og KS m.fl ivaretar ikke dem som ønsker noe mer 8-16 pga omsorg for barn eller pga helseutfordringer ang å jobbe kveldsvakter/nattevakter. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Ja dessverre.. Ikke heldig for meg med PTSD som er veldig redd for andres intensjoner. Men har ikke noe valg pga økonomi.. 

Ja heldigvis 🥰❤️

Oi oi oi. Da er du tøff. Lykke til❤

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (1 minutt siden):

Oi oi oi. Da er du tøff. Lykke til❤

Takk. Tror jeg skal hente meg noe nattmat og se om jeg etter hvert klarer å roe ned alarmberedskapen til å få sove❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (2 minutter siden):

Vurderer lærer nå for tiden mene... jeg er mer en praktiker så jeg burde kanskje finne meg noe annet. Virker veldig tøft å være lærer i dag med barn som har vokst opp med pad/data mm.

Jeg kom inn på økonomi og administrasjon i høst men pga endret økonomi så måtte jeg si den plassen i fra meg. Også fikser jeg dårlig å jobbe som leder over personell da jeg er så sinnsykt konfliktsky😅

I starten når jeg ønsket meg noe annet å jobbe med så ønske jeg meg videreutdanning innen psykisk helse og jeg ønsker fremdeles dette men de har også gått over til mye mer turnusarbeid så det blir no-go! Setter meg aldri i den situasjonen igjen å måtte jobbe turnus, har den muligheten allerede og KS m.fl ivaretar ikke dem som ønsker noe mer 8-16 pga omsorg for barn eller pga helseutfordringer ang å jobbe kveldsvakter/nattevakter. 

Jeg har ikke inntrykk av at du er konfliktsky her på KG. Men det er kanskje annerledes ansikt til ansikt. 

Førskolelærer kanskje.. eller coatch? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (9 minutter siden):

Jeg har ikke inntrykk av at du er konfliktsky her på KG. Men det er kanskje annerledes ansikt til ansikt. 

Førskolelærer kanskje.. eller coatch? 

Finner sikkert ut av dette👍 Får se hva helsepersonellkommisjonen kommer med først. Om det er lite tilfredsstillende for oss som allerede står i denne jobben på snart 20 året så blir det nok mange flere oppsigelser fremover. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene vet hvor vondt det gjør, da Black-Tan ble overkjørt og døde. Det var den siste gangen vi husker at vi grat skikkelig begge to.:gråter::gråter:

Sånt er utrolig vondt :gråter: mistet en pus i 2007 i påkjørsel den natten sov jeg ikke :( :gråter:Black-Tan var fint navn ❤️ ❤️

Jeg og pus satt og så på bil derfor ble vi borte syns dere om denne ? 

209_1842827440.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fighter83 skrev (43 minutter siden):

Finner sikkert ut av dette👍 Får se hva helsepersonellkommisjonen kommer med først. Om det er lite tilfredsstillende for oss som allerede står i denne jobben på snart 20 året så blir det nok mange flere oppsigelser fremover. 

Ja, den kommer i dag, tror jeg. Forhåndstitten ser ikke så oppløftende ut, men det blir interessant å se. 

Vi trenger helsepersonell❤

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

209_1842827440.jpg

Det ser ut som det er god plass i den💚

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (3 minutter siden):

Det ser ut som det er god plass i den💚

Det gjør det ♥️♥️♥️ Maja var også enig her om dagen 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Det gjør det ♥️♥️♥️ Maja var også enig her om dagen 

Maja, var det navnet på pusen din? 

❤❤❤

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Maskinfører skrev (17 minutter siden):

Sånt er utrolig vondt :gråter: mistet en pus i 2007 i påkjørsel den natten sov jeg ikke :( :gråter:Black-Tan var fint navn ❤️ ❤️

209_1842827440.jpg

Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene setter pris på at du synes at Black-Tan var et fint navn.🥰🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullsjakal skrev (10 minutter siden):

Maja, var det navnet på pusen din? 

❤❤❤

Ja ♥️♥️♥️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden):

Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene setter pris på at du synes at Black-Tan var et fint navn.🥰🥰

Veldig fint navn ♥️♥️♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...