Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #741 Del Skrevet 1. februar 2023 Fighter83 skrev (12 minutter siden): Elsker smør på mat 👏 Likte ikke smør som barn men veldig glad i det nå, særlig på grøt og fisk 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2023 #742 Del Skrevet 1. februar 2023 Smeltet smør skal være rikelig..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 1. februar 2023 #743 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja veldig Black Sabbath inspirert riffing og veldig kul growling 😊 Hadde jeg hatt enebolig hadde jeg spilt de på Halloween 😁 Jeg ville høynet avspilling av Acid Witch på halloween med å gå utkledd i sort kappe og ha ljå i hånda Mannen mener jeg bare skal drite i gå rundt med ljå, heller låne kantklipperen og si at det er for raskere "innhøsting" hvis noen spør hvorfor man står utfor eldrehjemmet iført dette utstyret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 1. februar 2023 #744 Del Skrevet 1. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Anbefaler et såkalt "godt smør" på all bakst ala brød/rundstykker, for det løfter ofte smaken nær himmelen. Smør og ferskt er supergodt og til nå er "Kviteseid-smør" min favoritt. Anbefales på det aller beste... Godt smør er viktig, men har ikke råd til å kjøpe dette smøret hver gang. Skikkelig godt! Det skal være sikkert og visst. Ei jeg kjenner bruker ostehøvelen på smøret, skiver av smøret som ost, og spiser det sånn som snacks. Hun trener mye og er tynn, så hun kan kose seg Jeg eser ut bare jeg ser smørpakken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2023 #745 Del Skrevet 1. februar 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Godt smør er viktig, men har ikke råd til å kjøpe dette smøret hver gang. Skikkelig godt! Det skal være sikkert og visst. Ei jeg kjenner bruker ostehøvelen på smøret, skiver av smøret som ost, og spiser det sånn som snacks. Hun trener mye og er tynn, så hun kan kose seg Jeg eser ut bare jeg ser smørpakken. Det er jo litt eksklusivt og koster litt over åtti for 4,5 dl. Det blir litt småluksussmør og jeg spiser det innimellom, altså ikke på alle skivene. Det kan ligge lenge når det er skikkelig pakket inn i kjøleskapet, så det varer lenge. I teorien. For det er så godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 1. februar 2023 #746 Del Skrevet 1. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er jo litt eksklusivt og koster litt over åtti for 4,5 dl. Det blir litt småluksussmør og jeg spiser det innimellom, altså ikke på alle skivene. Det kan ligge lenge når det er skikkelig pakket inn i kjøleskapet, så det varer lenge. I teorien. For det er så godt. Skal unne meg godt smør en dag, for godt smør på nybakt brød er skikkelig nammis! Det er lurt å pakke det inn skikkelig, men tror ikke det smøret her heller hadde vart lenge, mannen er glad i godt smør 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 Forfatter #747 Del Skrevet 1. februar 2023 Ford3000 skrev (9 minutter siden): Jeg ville høynet avspilling av Acid Witch på halloween med å gå utkledd i sort kappe og ha ljå i hånda Mannen mener jeg bare skal drite i gå rundt med ljå, heller låne kantklipperen og si at det er for raskere "innhøsting" hvis noen spør hvorfor man står utfor eldrehjemmet iført dette utstyret. Hadde nok gått i svart kappe men droppet ljå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2023 #748 Del Skrevet 1. februar 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Skal unne meg godt smør en dag, for godt smør på nybakt brød er skikkelig nammis! Det er lurt å pakke det inn skikkelig, men tror ikke det smøret her heller hadde vart lenge, mannen er glad i godt smør En skal ikke utsette til i morgen , det en kan gjøre i dag! Altså blir det "godt smør" skrevet på handlelisten din i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 1. februar 2023 #749 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hadde nok gått i svart kappe men droppet ljå 😅 Ljå er dritkult, jeg skal så ha det! Jeg er sær, jeg vet! Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): En skal ikke utsette til i morgen , det en kan gjøre i dag! Altså blir det "godt smør" skrevet på handlelisten din i dag. Kan godt legge det i handlelista, men jeg nekter å kjøpe smøret på nærbutikken, særlig nå etter prisøkning. Du sier rundt 80 kr for det smøret? La oss si 120 her borte på butikken... får vente til vi skal til byen for å handle 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 1. februar 2023 #750 Del Skrevet 1. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Smeltet smør skal være rikelig..... Jatakk👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 1. februar 2023 #751 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg stemmer i hyllesten av SMØR 🤩🤩 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #752 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene sender mange varmetanker til @MaskinførerNå i dag.♥️♥️ Tusen takk @Ciaran og Ciara det varmer jeg sovnet sammen med pus ♥️♥️♥️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #753 Del Skrevet 1. februar 2023 Fighter83 skrev (9 timer siden): Det var trist 💓 Ja ☹️❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #754 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (12 timer siden): Kondolerer så mye Takk @Enterndette var trist ☹️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #755 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (2 timer siden): Tusen takk @Ciaran og Ciara det varmer jeg sovnet sammen med pus ♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene tenker mye på deg nå @Maskinfører♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. februar 2023 #756 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) 🕯️❤️ Endret 7. mars 2023 av Tvillingsjel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 1. februar 2023 #757 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (På 29.1.2023 den 18.01): Nå er jo uinteressant tråden borte i øyeblikket og de andre trådene er ikke rene chattetråder der man kan chatte i vei om hva som helst når som helst så da starter jeg en ny tråd med dette for øye 👁😀 Siden jeg starter tråden vil jeg gjerne benytte anledningen til å innsette et par løse regler: 1) unngå krangling, hets, latterliggjøring og ekskluderende oppførsel 2) ikke spam griseprat overalt, det er andre tråder for dette 3) ta hensyn til hverandre Dette skal være en inkluderende og hyggelig tråd, gjerne morsom men man kan godt poste hjertesukk også etter harde dager på jobben og slike ting 😊 Jeg starter: Jeg må ut en tur fordi jeg har for lite røyk 🚬🚬🚬🚬 Tenker gå og kjøpe meg en middag et sted når jeg først må ut. 😊 Kanskje dagens på Larsen, aldri spist dagens der en søndag før😀 Gratulerer med fin tråd👍 Jeg vil også være med, av og til😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 1. februar 2023 #758 Del Skrevet 1. februar 2023 Maskinfører skrev (22 timer siden): Pusen min 😭 Kondolerer. Føler med deg. Det var leit å lese. God klem fra meg og mine potevenner❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 1. februar 2023 #759 Del Skrevet 1. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Anbefaler et såkalt "godt smør" på all bakst ala brød/rundstykker, for det løfter ofte smaken nær himmelen. Smør og ferskt er supergodt og til nå er "Kviteseid-smør" min favoritt. Anbefales på det aller beste... Ford3000 skrev (8 timer siden): Ljå er dritkult, jeg skal så ha det! Jeg er sær, jeg vet! Kan godt legge det i handlelista, men jeg nekter å kjøpe smøret på nærbutikken, særlig nå etter prisøkning. Du sier rundt 80 kr for det smøret? La oss si 120 her borte på butikken... får vente til vi skal til byen for å handle Boetica skrev (6 timer siden): Jeg stemmer i hyllesten av SMØR 🤩🤩 Smør kan lages selv. Se etter tilbud på fløte😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullsjakal Skrevet 1. februar 2023 #760 Del Skrevet 1. februar 2023 Tvillingsjel skrev (31 minutter siden): Da er jeg nyinnflyttet på helt nytt sted. Alle tingene på plass og freden senker seg 🕯️❤️ Gratulerer med ferdig👍🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå