Ford3000 Skrevet 31. januar 2023 #521 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Veldig glad du likte det Ford3000 😊 Et annet funeral doom band jeg liker veldig godt, og som er gode på å fornye seg og legge til nye elementer, er Ahab. De er ikke like "rene" som Skepticism og er troende til tilmed å inkludere kjappe og sinte - eller snille!!! - elementer i sangene. Entern skrev (3 minutter siden): Kjempegøy!!! Og veldig kul sjangerblanding!! Sånne blandinger funker sjelden men dette funket kjempebra Noe for @Agent smith kanskje også Syns jo Electric Callboy er fantastisk bra, en miks av flere sjangre som passer fint til metal Alt kan ikke være doom og død hele tiden Ahab ja, hører på det nå. Spennende! Er spent på hvordan det blir når jeg skal synge inn noe sykt lyse partier i en låt eller to, av et hittil ukjent metalband, der vokalen er for det meste skrik og skrål. Kan bli en kul kontrast. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #522 Del Skrevet 31. januar 2023 Ford3000 skrev (2 minutter siden): Syns jo Electric Callboy er fantastisk bra, en miks av flere sjangre som passer fint til metal Alt kan ikke være doom og død hele tiden Ahab ja, hører på det nå. Spennende! Er spent på hvordan det blir når jeg skal synge inn noe sykt lyse partier i en låt eller to, av et hittil ukjent metalband, der vokalen er for det meste skrik og skrål. Kan bli en kul kontrast. Takk for tips og jeg liker jo snillere og mer oppløftende metal og, Blind Guardian og Iron Maiden og sånne ting, og Helloween og Gamma Ray også faktisk ☺️ og Ayreon, men det er ca 50% metal og 50% prog rock 😊 Lykke til! Var stor fan av Theatre of Tragedy når jeg var 19-20 og den kontrast tingen funker fremdeles når det gjøres bra 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 31. januar 2023 #523 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Takk for tips og jeg liker jo snillere og mer oppløftende metal og, Blind Guardian og Iron Maiden og sånne ting, og Helloween og Gamma Ray også faktisk ☺️ og Ayreon, men det er ca 50% metal og 50% prog rock 😊 Lykke til! Var stor fan av Theatre of Tragedy når jeg var 19-20 og den kontrast tingen funker fremdeles når det gjøres bra 😊 Takk! 🥰 Theatre of Tragedy høres litt for snillt ut med tanke på hva dette bandet gjør, men fin musikk. Vokalisten gjør en bra jobb! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 31. januar 2023 #524 Del Skrevet 31. januar 2023 Peanut skrev (1 time siden): Peanuts nye kjøkken som kommer til å bli flittig brukt, tenker Peanut: Fra midten av mars en gang. 🤩Så nydelig kjøkken👏👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #525 Del Skrevet 31. januar 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Takk! 🥰 Theatre of Tragedy høres litt for snillt ut med tanke på hva dette bandet gjør, men fin musikk. Vokalisten gjør en bra jobb! Det er først og fremst plata Velvet Darkness They Fear jeg liker med ToT, synes de fikk til perfekt melodramatisk gotisk tragisk grøsserstemning a la Bram Stoker's Dracula der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 31. januar 2023 #526 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Det er først og fremst plata Velvet Darkness They Fear jeg liker med ToT, synes de fikk til perfekt melodramatisk gotisk tragisk grøsserstemning a la Bram Stoker's Dracula der Skal sjekke ut senere Har ei hodepine nå som sier at jeg bør legge fra meg skjerm. Takk for mye god musikk i dag! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #527 Del Skrevet 31. januar 2023 ...ok da, en blast from the past/guilty pleasure : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #528 Del Skrevet 31. januar 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Skal sjekke ut senere Har ei hodepine nå som sier at jeg bør legge fra meg skjerm. Takk for mye god musikk i dag! Selv takk Har vært kjempehyggelig Håper hodepinen går fort over 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #529 Del Skrevet 31. januar 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Skal sjekke ut senere Har ei hodepine nå som sier at jeg bør legge fra meg skjerm. Takk for mye god musikk i dag! Cassidy Tvillingene ønsker deg riktig Godbedring, vi håper at du snart blir kvitt hodepinen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #530 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): ...ok da, en blast from the past/guilty pleasure : ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #531 Del Skrevet 31. januar 2023 Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, så da sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #532 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, så da sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Sov godt 😴😴😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #533 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Sov godt 😴😴😊😊 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 31. januar 2023 #534 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (48 minutter siden): Nå er Cassidy Tvillingene trøtte, så da sier vi Omvendt Godmorgen.😴😴💤💤🥱🥱 Sov godt skjønninger. Vi snakkes senere i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 31. januar 2023 #535 Del Skrevet 31. januar 2023 Ikke noe moro her hjemme med et sykt barn med høy feber og som ikke drikker stort eller ønsker noe særlig is😬 + sover mye. Savner tiden jeg kunne bære de med meg i bilstolen og en barnevogn!! Hadde jeg lett vært hos legen for en liten undersøkelse for om dette var virus eller ei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. januar 2023 Forfatter #536 Del Skrevet 31. januar 2023 Fighter83 skrev (18 minutter siden): Ikke noe moro her hjemme med et sykt barn med høy feber og som ikke drikker stort eller ønsker noe særlig is😬 + sover mye. Savner tiden jeg kunne bære de med meg i bilstolen og en barnevogn!! Hadde jeg lett vært hos legen for en liten undersøkelse for om dette var virus eller ei. Håper den lille blir bedre snart 🥲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 31. januar 2023 #537 Del Skrevet 31. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Håper den lille blir bedre snart 🥲 Håper på dette selv. Håper folk har en rolig ettermiddag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #538 Del Skrevet 31. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene er spente på om det er flere som kommer innom denne tråden her snart.😊😊☺️☺️ Jeg også 🙂🙂🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 31. januar 2023 #539 Del Skrevet 31. januar 2023 Bare fordi ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. januar 2023 #540 Del Skrevet 31. januar 2023 Er det ingen her ? 🥺 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå