Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #401 Del Skrevet 30. januar 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): 🎵 Men du ække aleine, vi er mange som har det sånn 🎶🎵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #402 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker å lese om sånt.👍👍 Det er bra 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #403 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 🙂 Cassidy Tvillingene kan sitte å lese og lese sammen, når vi finner noe interessant å lese om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #404 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja er det 🙂 også er det 100% sant 🙂 har familie onkel født 1948 far 1945 og tante 1942 og alle kjente oldefar 🙂 Cassidy Tvillingene er interesserte i historie.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #405 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er interesserte i historie.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Jeg også 🙂🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #406 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Jeg også 🙂🙂🙂 Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig spennende.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #407 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig spennende.🥰🥰 Var en frekk Anonymbruker igjen ??? Jeg kan forstå at du kjeder deg, men slike innlegg blir jo bare støy i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #408 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig spennende.🥰🥰 Ja det er skikkelig spennende 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #409 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Var en frekk Anonymbruker igjen ??? Jeg kan forstå at du kjeder deg, men slike innlegg blir jo bare støy i tråden. Cassidy Tvillingene lurer var det en AB her i denne tråden??🤔🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #410 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er skikkelig spennende 🙂🙂 Cassidy Tvillingene likte veldig godt å lese om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #411 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene lurer var det en AB her i denne tråden??🤔🤔 Nei var noe forundringspose greier lurte på hva det var så ble det bråk da jeg skulle rapportere vedkommende også ville den personen rapportere meg pga jeg lurte på hva en forundringspose var for noe jeg ødela tråden sammen med en hel andre tråder eder og galle folk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #412 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei var noe forundringspose greier lurte på hva det var så ble det bråk da jeg skulle rapportere vedkommende også ville den personen rapportere meg pga jeg lurte på hva en forundringspose var for noe jeg ødela tråden sammen med en hel andre tråder eder og galle folk Cassidy Tvillingene har sluttet helt å svare AB-er for det er jo bare usaklig tull de lirer av seg stor sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #413 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har sluttet helt å svare AB-er for det er jo bare usaklig tull de lirer av seg stor sett. Ja 🙂 nja ikke alle hjalp en AB med bulk i bilen om tips til reparasjon vedkommende takket 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 30. januar 2023 #414 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg husker jeg ble veldig fasinert av motstandsbevegelsen i ungdomsskolen da vi hadde litt om 2ww. Men man må jo videre i faget og da mistet jeg ganske raskt interessen igjen 😅 Kom over noen spennende bøker osv etterhvert som gjorde at jeg leste litt mer da var det boken "Den dramatiske gulltransporten" som sugde meg inn i stoffet igjen også fortsatte jeg å lese litt om hvordan kvinner gjorde motstand (var veldig fasinert av kvinner i arbeid av en eller annen grunn) ved å lese litt biografier fra flere kvinner. Men er en stund siden jeg orket/tok meg tid til å lese bøker nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #415 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 🙂 nja ikke alle hjalp en AB med bulk i bilen om tips til reparasjon vedkommende takket 🙂 Men de AB-er som Cassidy Tvillingene har møtt her eller som har sitert oss, de har aldri vært noe hyggelige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #416 Del Skrevet 30. januar 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Jeg husker jeg ble veldig fasinert av motstandsbevegelsen i ungdomsskolen da vi hadde litt om 2ww. Men man må jo videre i faget og da mistet jeg ganske raskt interessen igjen 😅 Kom over noen spennende bøker osv etterhvert som gjorde at jeg leste litt mer da var det boken "Den dramatiske gulltransporten" som sugde meg inn i stoffet igjen også fortsatte jeg å lese litt om hvordan kvinner gjorde motstand (var veldig fasinert av kvinner i arbeid av en eller annen grunn) ved å lese litt biografier fra flere kvinner. Men er en stund siden jeg orket/tok meg tid til å lese bøker nå. Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig interessant å lese om motstandsbevegelsen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #417 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Men de AB-er som Cassidy Tvillingene har møtt her eller som har sitert oss, de har aldri vært noe hyggelige. Nei det er trist det der ☹️ da jeg mistet Lussi var det mange AB på få se på pus som viste medfølelse og var koselige 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #418 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei det er trist det der ☹️ da jeg mistet Lussi var det mange AB på få se på pus som viste medfølelse og var koselige 🙂 Cassidy Tvillingene synes at det var bra at de var snille da, og vi synes at det var veldig trist med Lussi. Så her får du klemmer fra oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 30. januar 2023 #419 Del Skrevet 30. januar 2023 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår hvorfor det er så stort omfang av bruk av å være AB bruker på slike forum som dette. En ting å ønske å stille spørsmål anonymt men sånn som her på sosioprat blir det bare rart gjør det ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. januar 2023 #420 Del Skrevet 31. januar 2023 (endret) Fighter83 skrev (4 minutter siden): Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke forstår hvorfor det er så stort omfang av bruk av å være AB bruker på slike forum som dette. En ting å ønske å stille spørsmål anonymt men sånn som her på sosioprat blir det bare rart gjør det ikke? Ja Cassidy Tvillingene er helt enige med deg. Vi har opplevd veldig mye tull og mobbing fra AB brukere, at når vi får opp på varsellampen vår at en AB har sitert et av innleggene våre. Så gidder vi ikke sjekke eller lese kommentaren mer. Endret 31. januar 2023 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå