Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #361 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #362 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Takk Cassidy Tvillingene elsker å gi visuelle klemmer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #363 Del Skrevet 30. januar 2023 Agent smith skrev (Akkurat nå): Hva slags jobb er det? IKT-arkivar. Dvs at jeg hvis jeg får jobben, går over fra å jobbe med papir baserte arkiver til elektroniske arkiver.🤓 For å være nøyaktig: uttrekk av databaser 🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #364 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Cassidy tvillingene elsker både å gi og få visuelle klemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #365 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene elsker å gi visuelle klemmer. Visuelle klemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #366 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): IKT-arkivar. Dvs at jeg hvis jeg får jobben, går over fra å jobbe med papir baserte arkiver til elektroniske arkiver.🤓 For å være nøyaktig: uttrekk av databaser 🤓 Cassidy Tvillingene synes at det høres interessant ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #367 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Visuelle klemmer Ja Cassidy Tvillingene er veldig glade i sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #368 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det høres interessant ut. Det synes jeg og, det er en av grunnene til at jeg veldig gjerne vil ha jobben 😀😀😀😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #369 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og, det er en av grunnene til at jeg veldig gjerne vil ha jobben 😀😀😀😀 Cassidy Tvillingene håper at du får jobben. du vår venn @Entern♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #370 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du får jobben. du vår venn @Entern♥️♥️ Tusen takk snille tvillinger 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #371 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er veldig glade i sånt. Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #372 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk snille tvillinger 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #373 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene blir helt spinnville når det kommer til sånt av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. januar 2023 #374 Del Skrevet 30. januar 2023 5 minutter siden, Entern said: IKT-arkivar. Dvs at jeg hvis jeg får jobben, går over fra å jobbe med papir baserte arkiver til elektroniske arkiver.🤓 Public 360 fikk jeg nok av et sted Men det er kjekt å kunne sånt ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #375 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene blir helt spinnville når det kommer til sånt av og til. Samma her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #376 Del Skrevet 30. januar 2023 Peanut skrev (Akkurat nå): Public 360 fikk jeg nok av et sted Men det er kjekt å kunne sånt ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #377 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Samma her Ja Cassidy Tvillingene elsker å bli litt spinnville av og til.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #378 Del Skrevet 30. januar 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Public 360 fikk jeg nok av et sted Men det er kjekt å kunne sånt ^^, Det skjønner jeg godt 😁 Dette blir litt annerledes da, det blir ikke dagligarkiv med journalføring og sånn. Det blir gransking og bevaring av gamle databaser med dokumenter 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #379 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene elsker å bli litt spinnville av og til.🤣🤣 Samma her 🙂🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 30. januar 2023 #380 Del Skrevet 30. januar 2023 7 minutter siden, Entern said: Det skjønner jeg godt 😁 Dette blir litt annerledes da, det blir ikke dagligarkiv med journalføring og sånn. Det blir gransking og bevaring av gamle databaser med dokumenter 😅 Det var ikke daglig arkiv jeg ble satt til heller, jeg skulle overføre et papirarkiv på ca 80 skuffer til elektronisk arkiv. Det var så mye ROT i det papirarkivet at det måtte foretas en stor arkeologisk ekspedisjon ned i dypet for å finne frem riktig, om det eksisterte vel og merke >_< 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå