Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #321 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre, og vi håper at du får den jobben som du ønsker deg.🤞🤞🤞🤞🥰🥰 Tusen takk snille tvillinger 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #322 Del Skrevet 30. januar 2023 Atrax skrev (1 minutt siden): Så hyggelig, tusen takk En riktig god natt til dere også Cassidy Tvillingene håper at du får sove godt.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #323 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det er godt å vite 😊 stoler på dere 😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er beæret over en sånn tillit. Dette varmer hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2023 #324 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Enig!😀 Jeg har gjort stort sett det samme i 15 år nå og vært en slags ekspert i 4-5, lært opp en del av folk og sånn. Nå vil jeg lære noe nytt og fornye meg mens jeg fortsatt kan 😅👍 Er du lærer? 🥰😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #325 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk snille tvillinger 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes at du også er snill, for du er jo en av våre tre forumbestevenner her på KG.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #326 Del Skrevet 30. januar 2023 Tvillingsjel skrev (1 minutt siden): Er du lærer? 🥰😊 Nei dessverre 😅 selv om det var det fattern ville jeg skulle bli 😅 jeg er arkivar 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2023 #327 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nei dessverre 😅 selv om det var det fattern ville jeg skulle bli 😅 jeg er arkivar 😊 Jobber du på Grini? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #328 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er beæret over en sånn tillit. Dette varmer hjertene våre.♥️♥️ Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at du også er snill, for du er jo en av våre tre forumbestevenner her på KG.♥️♥️ Så koselig 😊😊 stoler alltid på dere så klart 😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #329 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig bra.😊😊☺️☺️ Ja er det 🙂🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #330 Del Skrevet 30. januar 2023 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Jobber du på Grini? Neida i Viken eller, nå er det Akershus igjen, fylkeskommune 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #331 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Neida i Viken eller, nå er det Akershus igjen, fylkeskommune 😅 Bestefar satt på Grini i 1943 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #332 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Så koselig 😊😊 stoler alltid på dere så klart 😊😊 Cassidy Tvillingene pleier alltid å oppføre oss bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2023 #333 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Neida i Viken eller, nå er det Akershus igjen, fylkeskommune 😅 Aha skjønner. Det spørsmålet hørtes ikke bra ut😅 Altså om du jobber på et slikt type sted, men tenkte at Grini nå var blitt et museum som arkivet i Kristiansand 😅 Siden du sa du var arkivar tenkte jeg umiddelbart på arkivet. Og siden du er historiker så tenkte jeg kanskje du jobbet med skoleklasser som skal ha omvisning på Grini😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #334 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bestefar satt på Grini i 1943 😨 Overlevde han? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. januar 2023 #335 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja er det 🙂🙂🙂 Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #336 Del Skrevet 30. januar 2023 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Aha skjønner. Det spørsmålet hørtes ikke bra ut😅 Altså om du jobber på et slikt type sted, men tenkte at Grini nå var blitt et museum som arkivet i Kristiansand 😅 Siden du sa du var arkivar tenkte jeg umiddelbart på arkivet. Og siden du er historiker så tenkte jeg kanskje du jobbet med skoleklasser som skal ha omvisning på Grini😂 Skjønner 😅 skjønner deg godt jeg, folk blander ofte med museumsarbeid (man kan absolutt være museumsarkivar) eller antikvar osv 😅 Jobber med mer standard gamle dokumenter, stort sett skole relaterte nå for tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #337 Del Skrevet 30. januar 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Langtifra, det er du ikke...du sier det som skal sies og jeg bobler litt over av og til og plusser på litt ekstra over alt. Sånn snakker så sjeldent med deg så sparte deg til i kveld 🙂 hehe takk for koselig kompliment kanskje jeg er god på det men noe kommer feil ut som læreren sa du prater godt men får det ikke i samme form på papiret 🙂 Endret 30. januar 2023 av Maskinfører 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. januar 2023 Forfatter #338 Del Skrevet 30. januar 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Bestefar satt på Grini i 1943 Entern skrev (2 minutter siden): 😨 Overlevde han? Håper jeg ikke var ufølsom eller uhøflig, det er bare alltid sjokkerende å høre slike ting 😭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #339 Del Skrevet 30. januar 2023 Entern skrev (4 minutter siden): 😨 Overlevde han? Jepp men kom ut uten tenner visst nok har hørt at han var motstandsmann og ble angitt av sin søster som holdt på med en ss mann eller åssen det var bestefar gikk bort i 1977 og traff han aldri 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. januar 2023 #340 Del Skrevet 30. januar 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.😊😊☺️☺️ Ja 🙂🙂🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå