AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #1 Del Skrevet 29. januar 2023 Ville bare dele en liten gladnyhet. Vi har prøvd en stund, og jeg har "blitt vant til" negative tester. Begynt å lure på om noe er galt. I dag tok jeg en test for å bare få skuffelsen overstått først som sist (IKM overimorgen), og til min store overraskelse var den en tydelig strek der. Tok to til som var like positive. Ville bare dele at det faktisk er mulig å bli gravid etter mange forsøk også (vet at 6 ikke er veldig mange i det store bildet altså). Kanskje går det på 7. eller 8. forsøk. Da jeg selv leste på forumet virket det som mange enten ble gravide på 1-3 forsøk, eller brukte årevis på det, og med behov for hjelp. Jeg vet jo at dette ikke er realiteten, men ville bare dele hvis det kan gjøre noen andre glad også Anonymkode: 1a54b...c2a 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CatMom82 Skrevet 29. januar 2023 #2 Del Skrevet 29. januar 2023 Gratulerer! 🧡 Så utrolig fint at du deler historien din her, det gir mye håp 🧡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #3 Del Skrevet 29. januar 2023 Gratulerer men altså….. 6 sykluser er raskere enn de fleste 😅 Anonymkode: f7805...fba 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 Gratulerer så mye! ❤️ Har hatt fem innsett nå uten resultat, har hatt en skikkelig drittdag. Det hjelper å vite at det finnes håp. Problemet er at man ikke vet om man er heldig etterhvert eller aldri. 🥺 Anonymkode: 83529...695 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #5 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Gratulerer så mye! ❤️ Har hatt fem innsett nå uten resultat, har hatt en skikkelig drittdag. Det hjelper å vite at det finnes håp. Problemet er at man ikke vet om man er heldig etterhvert eller aldri. 🥺 Anonymkode: 83529...695 Tusen takk! Men så leit å høre! ❤️ Magefølelsen min sier at det kommer til å ordne seg for deg , ikke gi opp! Masse lykke til! Anonymkode: 1a54b...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Del Skrevet 29. januar 2023 Litt uklart, mener du 6 prøverørsforsøk eller 6 sykluser? Anonymkode: 85ec3...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #7 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Litt uklart, mener du 6 prøverørsforsøk eller 6 sykluser? Anonymkode: 85ec3...601 6 prøveperioder. Innser at dette ikke er superlenge i forhold til mange, men det var nok til at jeg begynte å lure på om alt var som det skal. Ble veldig vant til negative tester. Anonymkode: 1a54b...c2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #8 Del Skrevet 30. januar 2023 Dette er virkelig ett slag i trynet mot oss som har prøvd med ivf i mange år Anonymkode: 3167d...69a 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #9 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 19.02): Gratulerer men altså….. 6 sykluser er raskere enn de fleste 😅 Anonymkode: f7805...fba Nei, de fleste blir gravid innen 3 måneder https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/planlegger-graviditet/hvordan-oke-sjansen-for-a-bli-gravid/ Anonymkode: 9e768...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy_89 Skrevet 30. januar 2023 #10 Del Skrevet 30. januar 2023 Fy flate, skjerp dere! Tipper dere syntes de første 6 mnd (også) var veldig lange. Det må gå an å være gla på andres vegne. Jeg selv har prøvd i fire år, men har heldigvis ikke blitt ei kjip kjærring av den grunn. GRATULERER SÅ MASSE MED DEN ETTERLENGTEDE GRAVIDITETEN ❤️ Den er like mye verd en gratulasjon, som om du hadde prøvd i flere år. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #11 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 16.30): Ville bare dele en liten gladnyhet. Vi har prøvd en stund, og jeg har "blitt vant til" negative tester. Begynt å lure på om noe er galt. I dag tok jeg en test for å bare få skuffelsen overstått først som sist (IKM overimorgen), og til min store overraskelse var den en tydelig strek der. Tok to til som var like positive. Ville bare dele at det faktisk er mulig å bli gravid etter mange forsøk også (vet at 6 ikke er veldig mange i det store bildet altså). Kanskje går det på 7. eller 8. forsøk. Da jeg selv leste på forumet virket det som mange enten ble gravide på 1-3 forsøk, eller brukte årevis på det, og med behov for hjelp. Jeg vet jo at dette ikke er realiteten, men ville bare dele hvis det kan gjøre noen andre glad også Anonymkode: 1a54b...c2a De fleste i akkurat dette underformumet har brukt mye mer en 6 prøveperioder… så dette har jo gått radig for dere! jeg blir gravid hver periode jeg, mister hver gang. Det er mange ulike skjebner. Anonymkode: bdfc6...843 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Del Skrevet 4. februar 2023 Missy_89 skrev (På 30.1.2023 den 22.15): Fy flate, skjerp dere! Tipper dere syntes de første 6 mnd (også) var veldig lange. Det må gå an å være gla på andres vegne. Jeg selv har prøvd i fire år, men har heldigvis ikke blitt ei kjip kjærring av den grunn. GRATULERER SÅ MASSE MED DEN ETTERLENGTEDE GRAVIDITETEN ❤️ Den er like mye verd en gratulasjon, som om du hadde prøvd i flere år. Enig! Første brukte jeg 7 år på. Andremann satt på 6 mnd. Selv om det er store forskjeller så føltes 6 mnd lenge også. Man kan fint være glad for andre og ikke ta alt så personlig. Anonymkode: 7f8d2...d6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #13 Del Skrevet 4. februar 2023 Missy_89 skrev (På 30.1.2023 den 22.15): Fy flate, skjerp dere! Tipper dere syntes de første 6 mnd (også) var veldig lange. Det må gå an å være gla på andres vegne. Jeg selv har prøvd i fire år, men har heldigvis ikke blitt ei kjip kjærring av den grunn. GRATULERER SÅ MASSE MED DEN ETTERLENGTEDE GRAVIDITETEN ❤️ Den er like mye verd en gratulasjon, som om du hadde prøvd i flere år. Jeg er helt enig. Og jeg syns ikke 6 mnd. er lenge, jeg var ikke vant til negative tester fordi jeg aldri rakk å ta noen test før mensen kom. Men vi er ulike, og det er mange grunner til det. Ingen av oss har rett til å dømme. Det eneste vi kan gjøre er å legge TS sine ord til grunn, det var etterlengtet, og det høres ut som hun hadde begynt å få vonde følelser rundt prøvingen. Hennes innlegg er rettet mot dem som leser her inne, har prøvd omtrent like lenge, og kjenner på den typen følelser. Jeg leste ikke her jeg, men hadde lest at det var normalt at det tok opptil 1 år, og at ganske mange av dem som brukte over ett år ble gravid innen to år. Og vi bare "kuttet prevensjon og så hva som skjedde". Jeg ble stresset da jeg innså at vi hadde prøvd i over et år. For andre er det også "ingenting". Selvfølgelig fortjener hun en gratulasjon. Hun har lov å ha de følelsene hun har, og takk TS for at du er et medmenneske og forsøker å støtte andre som kjenner på akkurat det. GRATULERER, TS! ❤️ Anonymkode: 31a4a...f21 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå