Gå til innhold

Positiv test som ble negativ, noen som har samme erfaring?

Biance

Anbefalte innlegg

Vil nødig feire på forskudd, så håper noen andre har opplevd det samme. Jeg testet i dag som bli 11 dager dpo. Først viste testen en meget svak strek, men etterhvert forsvant den😔 Er det noen andre som har opplevd dette? Kan det være en mulighet for positiv test senere?

Hat hatt en liten blødning og vondt i korsryggen i dag.

Endret av Biance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofakona skrev (3 timer siden):

Så du på testen mens den pågikk eller etter 3 minutter?

Ja gjorde det🤔 Kom noen blødninger nå, men jeg skal ikke ha mensen før om 5 dager (pleier å få det på dagen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biance skrev (Akkurat nå):

Ja gjorde det🤔 Kom noen blødninger nå, men jeg skal ikke ha mensen før om 5 dager (pleier å få det på dagen).

Hvem ? Så på  testen mens den på gikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (45 minutter siden):

Hvem ? Så på  testen mens den på gikk?

Så på den etter 3 minutter (hadde på timer), etter ca 30 sekunder ble den blenda hvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biance skrev (49 minutter siden):

Så på den etter 3 minutter (hadde på timer), etter ca 30 sekunder ble den blenda hvit.

Har vært borti at fargen har lagt seg der først og så forsvunnet igjen når den var klar. Har da ikke vært gravid. 

Anonymkode: cc016...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har vært borti at fargen har lagt seg der først og så forsvunnet igjen når den var klar. Har da ikke vært gravid. 

Anonymkode: cc016...997

Høres ganske likt ut, takk for svar 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biance skrev (7 timer siden):

Vil nødig feire på forskudd, så håper noen andre har opplevd det samme. Jeg testet i dag som bli 11 dager dpo. Først viste testen en meget svak strek, men etterhvert forsvant den😔 Er det noen andre som har opplevd dette? Kan det være en mulighet for positiv test senere?

Hat hatt en liten blødning og vondt i korsryggen i dag.

Det samme skjedde med meg. Fikk det to dager på rad. Tredje dagen var det tydeligere strek som ble værende. 😊 Er bare 5+5 så håper dette går veien. Jeg brukte forresten Babyplan strips (vanlig). Krysser fingrene for deg!

Anonymkode: 5aa44...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en clearblue plus 12 dpo. Kom svak strek med en gang som forsvant når testen tørket. 15 dpo tok jeg ny test men clearblue tidlig deteksjon og den ble positiv med en gang og forble positiv. Fikk også positiv digital test samme dag. Legger ved bilde av testen hvor streken forsvant etter den var tørket. CB6DF600-9C44-48BB-AC0A-7FAF7100855B.thumb.jpeg.0ec1bc00dd089cda27af3d7ae59bd6bf.jpeg

Anonymkode: c7924...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 og 12 dpo bør hcg være på mellom 40 og 60. Dvs at testene skal være godt synlig positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...