Hmmmmmm Skrevet 11. februar 2023 #41 Skrevet 11. februar 2023 Husk ts og kontakt familievernkontoret. Uansett om ikke han dukker opp, så trenger du attest fra de for å få utvidet barnetrygd. Du får ikke lenger fradrag på skatten. Istede så får man da barnetrygd som kompenserer for det. Du får utvidet barnetrygd fra mnd etter du har fått meklings attest 1
Vasa Skrevet 11. februar 2023 #42 Skrevet 11. februar 2023 Dette høres tøft ut. Håper du har fått flyttet ut, og det går bra med dere🥰 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #43 Skrevet 18. februar 2023 Pilleville skrev (På 29.1.2023 den 8.54): Er dette sant? Du skriver i ein setning at når far går på jobb….. og i linja under, far jobber ikke….. Mener ingen betalt jobb, aap, ts Anonymkode: e3b7e...4a7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #44 Skrevet 18. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 13.30): Som alltid i slike tråder mangler det dessverre noe vesentlig og det er hva som har ført til denne situasjonen, hvorfor BF er hjemme osv. Men han høres overhodet ikke ut som en hyggelig fyr, det blir dessverre få i en slik situasjon. Brudd blir fort slik om det gjøres feil, og det er lite hjelp å få noe sted. Men dette er familievernets området. Ikke misforstå, han kan være en skiskkelig drittsekk for alt jeg vet. Av erfaring kan jeg si at ingenting av det du beskriver om hunden og å kjefte på barna vil i seg selv få innvirkning på hans samvær. Men barna skal bli hørt. Hvor hardt han sparker til deg forbi sofaen er jeg mer usikker på, og så lenge det er rettet mot deg og evt «bare» i denne situasjonen du har satt dere i. Begge foreldre har rett til å være med barna så lenge disse også vil, og begge har plikt til å forsørge dem. Det gjelder både når man bor sammen og ikke. Du kunne ha tvunget ham til å jobbe like mye juridisk sett som du kunne ha kastet ham ut… Men dette høres fælt ut…. Og det er ofte samlivsbrudd, særlig når det ikke er en felles gjennomtenkt beslutning Anonymkode: 38b99...718 Sist han sparket til meg var for noen dager siden, jeg har enda sår på kneet, og har blåmerke på kneet og magen etter det. Jeg kastet mannen ut den dagen minstemann ble sint på faren sin. Guttungen var lei seg for jeg ikke hadde laget mat til han, så han gikk og kastet en pute på faren sin. Far kom da, og han var svart i blikket og kastet puten så hard han klarte på sønnen min. Har hørt før at folk snakker om mennesker som er svart i blikket, men har du ikke sett det, så vet man ikke hva det er snakk om. Jeg kastet han ut, å han dro dagen etter. Han flyttet hjem. for jeg skulle flytte i en ny bolig å han skulle bo i huset, desverre kom det opp problemer og huset jeg skal bo i ikke var boende i Anonymkode: e3b7e...4a7
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2023 #45 Skrevet 18. februar 2023 ❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙 Anonymkode: feea5...3f8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #46 Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 13.30): Som alltid i slike tråder mangler det dessverre noe vesentlig og det er hva som har ført til denne situasjonen, hvorfor BF er hjemme osv. Men han høres overhodet ikke ut som en hyggelig fyr, det blir dessverre få i en slik situasjon. Brudd blir fort slik om det gjøres feil, og det er lite hjelp å få noe sted. Men dette er familievernets området. Ikke misforstå, han kan være en skiskkelig drittsekk for alt jeg vet. Av erfaring kan jeg si at ingenting av det du beskriver om hunden og å kjefte på barna vil i seg selv få innvirkning på hans samvær. Men barna skal bli hørt. Hvor hardt han sparker til deg forbi sofaen er jeg mer usikker på, og så lenge det er rettet mot deg og evt «bare» i denne situasjonen du har satt dere i. Begge foreldre har rett til å være med barna så lenge disse også vil, og begge har plikt til å forsørge dem. Det gjelder både når man bor sammen og ikke. Du kunne ha tvunget ham til å jobbe like mye juridisk sett som du kunne ha kastet ham ut… Men dette høres fælt ut…. Og det er ofte samlivsbrudd, særlig når det ikke er en felles gjennomtenkt beslutning Anonymkode: 38b99...718 Vi er ikke sammen lengere, barna bor hos meg, og selv hvor ille han var som far, så ønsker jeg at barna har kontakt med far, etter disse mnd med fravær av far, så husker barna de gode øyeblikkene, jeg ønsker at far har korte besøk av barna med god kvalitet og med tiden kan de bygge gode relasjoner, ikke alle barna mine ønsker dette, og det er greit,men de som vildet, jobber jeg hardt for at det skal bli bra Anonymkode: e3b7e...4a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå