Gå til innhold

Barna sier de hater far

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn, vi gikk i fra hverandre for 6 mnd siden. Når jeg sa til BF at han måtte flytte, gikk han til alle barna å sa at de måtte si hvor de ville bo, for jeg hadde kastet han ut. Jeg rakk aldri å snakke med barna først for å forberede de på situasjonen. Yngste å mellomste ønsket da å bo hos meg. Eldste ønsker ikke noe med far å gjøre, han er 16 og kommer aldri til å dra til far uansett hva jeg sier. pga situasjonen er vi nødt til å bo sammen med far, til mitt hus er klart, og han viser en så skummel side av seg. Han kjefter på barna, slår hunden, sparker meg, samtidig som han sier alt er uhell, jeg kan sitte i sofaen, han sier han skal forbi, sparker meg og sier det er så trangt så han kommer borti meg, selv om det er nesten 1 meter mellom meg og bordet, Barna snakker ikke med faren sin og hunden møter han ikke døren når han kommer inn. Når vi alle er hjemme nekter barna å være i stua. går far på jobb samles alle i stua. Far ønsker omsorg for barna, siden han ikke jobber og jeg tjener bra. i perioden vi har vært fra hverandre har jeg betalt alt til barna. han flyttet hjem  etter nyttår, han har da brukt alle penger på egenpleie og koset seg, samtidig som all min lønn har gått til tannregulering, kontigenter til barna mat, lån og regninger. Han ønsker alle nye ting vi har i huset når jeg flytter, og han vil gi meg alle slitte ting. Alt står i mitt nvn i butikkene. Kan jeg motsi han på noe?

Anonymkode: e3b7e...4a7

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må flytte NÅ 

Det som står i ditt navn er ditt

Anonymkode: 9c8c1...a0a

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ta med deg barna og hunden og kom deg vekk. Han slår kanskje ikke barna enda, og en ting er jo hva du finner deg i på dine egne vegne, men sitter du seriøst å ser på at han slår et uskyldig dyr? 

Anonymkode: 03f1a...036

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ta med deg barna og hunden og kom deg vekk. Han slår kanskje ikke barna enda, og en ting er jo hva du finner deg i på dine egne vegne, men sitter du seriøst å ser på at han slår et uskyldig dyr? 

nei, han får så klart ikke lov å slå hunden,menjeg er låst i situasjonen enda, jeg kommer meg ikke ut før huset er ferdig, jeg kan ikke bo på et soverom med barna uten mulighet til å lage de mat. Når huset er klart flytter jeg inn og tar hunden med meg. Det er grusomt, men jeg kan ikke styre alt

• Liker 1
Skrevet

Du bare ser på at han slår hunden?? 

Anonymkode: be820...51c

• Liker 5
Skrevet

Du setter hunden i bilen og leverer den hos dine foreldre, en venn, FOD-gården, kennel... ALT er bedre for hunden enn å leve med å bli sparket hver dag! I verste fall sender du meg PM og vi møtes ett sted, så hunden kan være her!

Deretter tar du barna, og dere reiser på krisesenteret, og du anmelder denne mannen for dyreplageri, vold og trusler. 

Hvis ikke dette blir gjort i løpet av denne søndagen, håper jeg virkelig noen i deres nærhet ringer politiet og barnevernet på deres vegne. Barna skal IKKE måtte leve i sånt, og du er en elendig mor som lar barna dine leve i dette.

Anonymkode: a80fc...6f3

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men du er nok snar å legge stein til byrden. Du sitter trygt nå.

Har jeg noen gang sagt at jeg sitter å ser på? Jeg forteller om mitt liv, dette er ikke noe roman. Det er mitt liv nå. Jeg er en oppegående person, med god jobb og udugelig eks, jeg ønsker meg ut, men sitter ganske låst. Jeg kan ikke ta barna ut på gata. Hadde jeg vært alene hadde jeg vært ute for lenge siden, her kommer barna først

• Hjerte 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du setter hunden i bilen og leverer den hos dine foreldre, en venn, FOD-gården, kennel... ALT er bedre for hunden enn å leve med å bli sparket hver dag! I verste fall sender du meg PM og vi møtes ett sted, så hunden kan være her!

Deretter tar du barna, og dere reiser på krisesenteret, og du anmelder denne mannen for dyreplageri, vold og trusler. 

Hvis ikke dette blir gjort i løpet av denne søndagen, håper jeg virkelig noen i deres nærhet ringer politiet og barnevernet på deres vegne. Barna skal IKKE måtte leve i sånt, og du er en elendig mor som lar barna dine leve i dette.

vi lever ikke alle i sentrale Norge heller

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men du er nok snar å legge stein til byrden. Du sitter trygt nå.

Har jeg noen gang sagt at jeg sitter å ser på? Jeg forteller om mitt liv, dette er ikke noe roman. Det er mitt liv nå. Jeg er en oppegående person, med god jobb og udugelig eks, jeg ønsker meg ut, men sitter ganske låst. Jeg kan ikke ta barna ut på gata. Hadde jeg vært alene hadde jeg vært ute for lenge siden, her kommer barna først

Og alt det der er helt i orden, men da fjerner du hunden fra situasjonen. Hadde det vært barna han slo, så antar jeg du hadde fjernet de fra situasjonen og, jeg syns det samme burde gjelde for hunden. Om du så må plassere den hos en venn, familie, en bekjent, hva som helst. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

vi lever ikke alle i sentrale Norge heller

Bortforklaringer!

Du bor ikke i indre langtvekkistan uten NOEN form for tilbud! Det finnes kennel og krisesenter i hvert eneste fylke. Og det finnes politi. Og taxi. 

Hva er din neste bortforklaring for å sitte stille å se på at noen mishandler ett uskyldig dyr og lar sitt sinne gå utover uskyldige barn?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Fy flate så tafatt du virker ts. Håper dette bare er tull. Det må da være mulig å få den stakkars hunden bort fra dette iallfall.  En dag vil den få nok å ta igjen. Hvorfor i alle dager MÅ dere bo sammen med denne mannen? Du sier han flyttet hjem etter nyttår, hvorfor?  

• Liker 5
Skrevet

https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ er veldig mange steder.

Kenneler og slikt er det også overalt.

Men dere, slutt å vær så hissige mot TS, vær så snill. Selvfølgelig bør hun fjerne barna, seg selv og hunden fra denne mannen, men at dere er så sinte på henne er unødvendig.

Anonymkode: cedfc...fcd

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og alt det der er helt i orden, men da fjerner du hunden fra situasjonen. Hadde det vært barna han slo, så antar jeg du hadde fjernet de fra situasjonen og, jeg syns det samme burde gjelde for hunden. Om du så må plassere den hos en venn, familie, en bekjent, hva som helst. 

Hunden har det bra, han hadde hatt det værre om han ikke var hos meg, ser at dere har hengt dere opp i hunden, desverre er det slik at om man har levd med en psykopat over flere år så har man ikke flere venner igjen, jeg har ingen plass å levne hunden, han vil få det fæl,t om jeg ble borte, eller om barna ble borte for han

• Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fy flate så tafatt du virker ts. Håper dette bare er tull. Det må da være mulig å få den stakkars hunden bort fra dette iallfall.  En dag vil den få nok å ta igjen. Hvorfor i alle dager MÅ dere bo sammen med denne mannen? Du sier han flyttet hjem etter nyttår, hvorfor?  

For han eier huset like mye som meg. jeg hadde ikke noe valg

Skrevet
krokrygga skrev (1 minutt siden):

Hunden har det bra, han hadde hatt det værre om han ikke var hos meg, ser at dere har hengt dere opp i hunden, desverre er det slik at om man har levd med en psykopat over flere år så har man ikke flere venner igjen, jeg har ingen plass å levne hunden, han vil få det fæl,t om jeg ble borte, eller om barna ble borte for han

Hunden har det jo ikke bra om den blir utsatt for vold.

Hvor lenge har du tenkt å bo sammen med mannen? Er det en uke eller noen dager så skjønner jeg at det kan virke unødvendig å involvere kennel, krisesenter osv. 

• Liker 1
Skrevet

For han eier huset like mye som meg. jeg hadde ikke noe valg

Og når blir det nye huset ditt ferdig da?

Skrevet

Hunden har det jo ikke bra om den blir utsatt for vold.

Hvor lenge har du tenkt å bo sammen med mannen? Er det en uke eller noen dager så skjønner jeg at det kan virke unødvendig å involvere kennel, krisesenter osv. 

Oi, så nå at dette har pågått i 6 måneder allerede! 

Nei TS, her må du ærlig talt ta grep. Så lang tid tar det ikke å finne et nytt sted å bo, når du er i en sånn situasjon.

Anbefaler deg på det aller aller sterkeste å ta kontakt med krisesenter mandag morgen. Eller send epost snarest. Det er veldig godt å ha hjelp fra noen som skjønner.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og når blir det nye huset ditt ferdig da?

Vi flytter på fredag som kommer

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er bra, håper dere får fred og ro fra denne mannen da. Både tobeinte og firbeinte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så bra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...