AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Del Skrevet 28. januar 2023 Noen som har vært gjennom prossesen med assistert befruktning som singel? Kan du fortelle litt om hva som skjer, hvordan gikk du frem, og det økonomiske rundt det. Anonymkode: e1872...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #2 Del Skrevet 30. januar 2023 Midt i prosessen no. Skal bli inseminert i slutten av neste mnd om alt går slikt det skal. Fikk time hos lege som henvist meg videre til sykehuset. Måtte ha en time hos gyn for å sjekke at alt var i orden. Fikk en tlf samtale med sykehuset i Oslo som spurte om diverse ting, ingenting særlig dypt syns jeg. Mer slik om man har nettverk rundt og om man røyker osv. Ble også spurt om utseende da de ville finne donor med mitt utseende. Ble henvist til gyn gjen for å sjekke at egglederen var åpne. Måtte sende inn egen mld der jeg beskrev helse, familie forhold, nettverk osv. Politi attest måtte jeg sende og lege Måtte sende inn egnethet melding. Så ble jeg satt på donor kø og fikk beskjed om at det ble å ta ca 1 år. I rom jul Fikk jeg beskjed at det var funnet donor til meg, knappe 6 mnd etter jeg ble satt i kø. Nå venter jeg på neste mens, og da får jeg beskjed om når jeg skal begynne på meds, og når jeg kan komme på sykehus for time. Hentet ut medisiner for ca 1400kr, så er det en egenandel på 1500kr per inseminering. Anonymkode: fc9a9...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #3 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg holder på med ivf nå. Skal hente ut egg neste uke, etter planen. Jeg ventet i ca 5-6 mnd fra søknad, som ble gjort slik hun skriver over. Først til legen. Så prosessen begynner der. På ivf er det en egenandel på 18000. Medisinene er ganske dyre. Men langt i fra som privat. Anonymkode: ec8f5...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå