AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #21 Del Skrevet 29. januar 2023 Embla Othea skrev (2 timer siden): Er det vitenskapelig bevist at det ikke er bra? Nei, mange begynner i ungdomsårene med tretinoin og fortsetter med det. Det er ikke skadelig om det bruke riktig. Anonymkode: 4d3f5...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #22 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 25 år er jo perfekt sted å begynne, du er forbi din peak attraktivitet og nå går det dessverre nedover forskning og studier viser at kvinner er mest attraktive mellom 20-24. Etter dette går det bare sagte nedover, dette er pga kjønnshormoner til kvinner synker. Østrogen og mangelen på testosteron gjør at kvinner får fortere rynker og stygg hud. Selvfølgelig varierer det med gener og helse, men de fleste starter rundt den alderen og gå nedover. Nå er du langt fra overgangsalderen det er en god stund til, men du blir dessverre ikke penere med årene mtp hud og utseende, bedre å begynne nå enn aldri Anonymkode: 8fe44...7ce Hilsen Børre, 35 og evig singel? Anonymkode: 2a2e0...57f 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 29. januar 2023 #23 Del Skrevet 29. januar 2023 Dummeste jeg har hørt 😆 Vichy altså, ikke spørsmålet ditt. Du kan helt fint teste produktene. Om de har aktive ingredienser som retinol (tviler på det) så er mitt tips å bruke det som fotkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #24 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 10.56): Nei, mange begynner i ungdomsårene med tretinoin og fortsetter med det. Det er ikke skadelig om det bruke riktig. Anonymkode: 4d3f5...b97 Det er heller ikke bra, og finnes lite forskning på det du snakker om her siden det er ganske nytt. Så det skal du ikke være så sikker på, tretinoin er et utrolig potent og voldsomt stoff som faktisk kan være ganske farlig. ☺️ Anonymkode: 7f7a7...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #25 Del Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 20.09): Det er heller ikke bra, og finnes lite forskning på det du snakker om her siden det er ganske nytt. Så det skal du ikke være så sikker på, tretinoin er et utrolig potent og voldsomt stoff som faktisk kan være ganske farlig. ☺️ Anonymkode: 7f7a7...de7 Det er ikke farlig nei, man må bare huske solkrem. Tablettene der i mot kan gi alvorlige bivirkninger. Anonymkode: 4d3f5...b97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #26 Del Skrevet 7. februar 2023 Pre-menopause?? Da ville jeg tenkt at dette bør inneholde hormoner. Man sier ikke "for tenåringen", man sier "for kviser" eller "uren hud"... Har dem en egen "for oppstart av p-piller" også? Eller er overgangsalderen den eneste hormonelle forandringene de mener kan ha behov for noe? Anonymkode: f4df4...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #27 Del Skrevet 7. februar 2023 Ga dattra mi en ræva rynkekrem fra ame pure eller noe som ga meg utslett. Hun er 12, kjøpe noe annet da? 😆 Hun får ikke utslett altså, jeg med sensitiv hud. Anonymkode: b93d7...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå