Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 19.27):

Jo, det er et liv etter døden. Jeg har opplevd det selv da jeg holdt på å drukne som 8-åring. Husker det som den dag i dag at jeg så mormor. Og at det var lyst og rolig. Men mormor sa jeg måtte gå tilbake. Min tid i himmelen var ikke kommet. 

Det du beskriver her er det som skjer når hjernen mangler oksygen (og kan til og med fremkalles under kontrollerte former), og har ingenting med noe etter døden å gjøre.

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 0.07):

Det er jo en helt grusom tanke :(

Anonymkode: 13088...8ba

Tvert i mot. Det er veldig oppløftende. Det betyr at det er nå det gjelder, det er ditt ansvar å gjøre det beste ut av livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 1.15):

Det er kun din påstand, vitenskapen er uenig med deg og tyder på at det er noe mer. 

Anonymkode: 270ba...a7b

I call bullshit on this one.
Vis oss denne vitenskapen!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 19.27):

Jo, det er et liv etter døden. Jeg har opplevd det selv da jeg holdt på å drukne som 8-åring.

Nei, du har ikke opplevd det. Du har jo ikke vært død!

Skrevet

Regner med at etter døden møter jeg mine avdøde kjæledyr og slektninger igjen. På et eller annet sted , eller så blir jeg gjenfødt som en annen person,!

 

Skrevet
On 1/29/2023 at 12:07 AM, AnonymBruker said:

Det er jo en helt grusom tanke :(

Anonymkode: 13088...8ba

Var ikke så ille sist vi ikke eksisterte da.. 

Skrevet
Anciol skrev (1 minutt siden):

Regner med at etter døden møter jeg mine avdøde kjæledyr og slektninger igjen. På et eller annet sted , eller så blir jeg gjenfødt som en annen person,!

 

Møte avdøde kjæledyr etter døden!? Kjære deg…….

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 11.40):

JEG MENER AT det er selvfølgelig ingenting etter man  er død. Men det har ikke noe å si. Man er jo død så man merker ingenting. Du vet det jo ikke

Anonymkode: 92a74...498

Jeg retta litt på innlegget ditt siden det er dumt å uttale seg om noe som ikke kan bevises eller motbevises. 

Anonymkode: eb0bf...c78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...