jabx Skrevet 4. februar 2023 #21 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 19.27): Jo, det er et liv etter døden. Jeg har opplevd det selv da jeg holdt på å drukne som 8-åring. Husker det som den dag i dag at jeg så mormor. Og at det var lyst og rolig. Men mormor sa jeg måtte gå tilbake. Min tid i himmelen var ikke kommet. Det du beskriver her er det som skjer når hjernen mangler oksygen (og kan til og med fremkalles under kontrollerte former), og har ingenting med noe etter døden å gjøre. 1
Snok1 Skrevet 4. februar 2023 #22 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 0.07): Det er jo en helt grusom tanke Anonymkode: 13088...8ba Tvert i mot. Det er veldig oppløftende. Det betyr at det er nå det gjelder, det er ditt ansvar å gjøre det beste ut av livet.
Snok1 Skrevet 4. februar 2023 #23 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 1.15): Det er kun din påstand, vitenskapen er uenig med deg og tyder på at det er noe mer. Anonymkode: 270ba...a7b I call bullshit on this one. Vis oss denne vitenskapen!
Snok1 Skrevet 4. februar 2023 #24 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 19.27): Jo, det er et liv etter døden. Jeg har opplevd det selv da jeg holdt på å drukne som 8-åring. Nei, du har ikke opplevd det. Du har jo ikke vært død!
Anciol Skrevet 4. februar 2023 #25 Skrevet 4. februar 2023 Regner med at etter døden møter jeg mine avdøde kjæledyr og slektninger igjen. På et eller annet sted , eller så blir jeg gjenfødt som en annen person,!
Tone83 Skrevet 4. februar 2023 #26 Skrevet 4. februar 2023 On 1/29/2023 at 12:07 AM, AnonymBruker said: Det er jo en helt grusom tanke Anonymkode: 13088...8ba Var ikke så ille sist vi ikke eksisterte da..
Snok1 Skrevet 4. februar 2023 #27 Skrevet 4. februar 2023 Anciol skrev (1 minutt siden): Regner med at etter døden møter jeg mine avdøde kjæledyr og slektninger igjen. På et eller annet sted , eller så blir jeg gjenfødt som en annen person,! Møte avdøde kjæledyr etter døden!? Kjære deg…….
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #28 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.1.2023 den 11.40): JEG MENER AT det er selvfølgelig ingenting etter man er død. Men det har ikke noe å si. Man er jo død så man merker ingenting. Du vet det jo ikke Anonymkode: 92a74...498 Jeg retta litt på innlegget ditt siden det er dumt å uttale seg om noe som ikke kan bevises eller motbevises. Anonymkode: eb0bf...c78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå