AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Del Skrevet 28. januar 2023 Hva tenker dere om slutten på denne serien? Jeg tenker jo at man hørte et klikk - at hun ble tatt bilde av, og at hun og fotografen endte sammen? Eller...? (Han skulle jo flytte til Oslo, og hun hadde jo nettopp startet butikk i Sandnes..) Synes Evy og bryllupsfotografen var såå nydelige sammen, så håpte på det. Men ellers, for en crazy serie med mange rare vendinger! Den hadde jo så mye potensiale, om de hadde valgt et mer tydelig fokus på handlingen! Anonymkode: 9979e...da8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg håpte på at Evy skulle bli sammen med fotografen. Håper på ny sesong, hvor de to ender opp sammen😍 Anonymkode: 05d32...800 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 28. januar 2023 #3 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg oppfattet slutten som at fotografen reiste. Likte ikke slutten. Men så er jeg jo håpløst gammeldags og romantisk, som alltid venter på en Happy Ending. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #4 Del Skrevet 28. januar 2023 Amossa skrev (6 minutter siden): Jeg oppfattet slutten som at fotografen reiste. Likte ikke slutten. Men så er jeg jo håpløst gammeldags og romantisk, som alltid venter på en Happy Ending. Det kan også hende, men jeg oppfattet det som at han stod der og tok bilde av henne.... Eller? Hva synes dere ellers om serien? Synes som sagt det var så god kjemi mellom henne og fotografen - men det skjedde jo egentlig aldri noe mellom dem? Likte måten han så på henne på 😍 Anonymkode: 9979e...da8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 29. januar 2023 #5 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 22.33): Det kan også hende, men jeg oppfattet det som at han stod der og tok bilde av henne.... Eller? Hva synes dere ellers om serien? Synes som sagt det var så god kjemi mellom henne og fotografen - men det skjedde jo egentlig aldri noe mellom dem? Likte måten han så på henne på 😍 Anonymkode: 9979e...da8 Det siste jeg husker er han går fra Evys butikk, etter at han har fortalt henne at han skal flytte til Oslo, og bortover Langgadå. Mener han var glad (?) Så har jeg tenkt at sånn kan det være i livet. At han reiser til Oslo, fordi han ikke vet at Evy liker ham. Og at Evy bli i Sandnes uten å vite at fotografen likte henne. Jeg likte serien godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 29. januar 2023 #6 Del Skrevet 29. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 22.21): Hva tenker dere om slutten på denne serien? Jeg tenker jo at man hørte et klikk - at hun ble tatt bilde av, og at hun og fotografen endte sammen? Eller...? (Han skulle jo flytte til Oslo, og hun hadde jo nettopp startet butikk i Sandnes..) Anonymkode: 9979e...da8 Vi hører et klikk, og Evy blir selv en del av det bildet som mormoren hennes hadde i butikken. Jeg tolker det dithen at Evy nå har tatt et valg. Hun er hjemme i Sandnes der hun hører til, og alt er perfekt - slik den danske personen sier. Tidligere så vi jo at hun avviste X-en da han kom til Sandnes for å forsøke å få henne tilbake. Hvorvidt det blir noe mellom Evy og fotografen i en ny sesong gjenstår å se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #7 Del Skrevet 31. januar 2023 Døll serie med idiotisk avslutning Anonymkode: 5eafa...3ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. januar 2023 #8 Del Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 22.33): Det kan også hende, men jeg oppfattet det som at han stod der og tok bilde av henne.... Eller? Hva synes dere ellers om serien? Synes som sagt det var så god kjemi mellom henne og fotografen - men det skjedde jo egentlig aldri noe mellom dem? Likte måten han så på henne på 😍 Anonymkode: 9979e...da8 Det tenkte jeg og, at han var på vei for å finne henne da han tok bildet, så på en måte føltes ut som en litt indirekte happy ending, eller i alle fall en mulighet for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maske Skrevet 1. februar 2023 #9 Del Skrevet 1. februar 2023 På bildet av bestemoren i butikken, spør jo Evy om det er bestefaren som er mannen på bildet. Nei, svarer bestemoren med glimt i øyet. Kan man tolke det som at feks bestefaren tok bildet av bestemoren? Og at det samme gjaldt for Evy sitt bilde, fotografen tok bilde av Evy og de fikk sin happy ending? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå