AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #1 Del Skrevet 28. januar 2023 Om noen har brukt denne, hvor lenge etter smilefjes fikk du eggløsning? Spør fordi den hos meg viste positiv i to dager på rad, og er usikker på om man da har eggløsning 24 t etter første smilefjes/positiv test, eller 24 t etter andre positive? Noen som har brukt denne og er sikre på når de hadde EL etter positiv test? F.eks. ved temping eller andre tydelige tegn? Anonymkode: 59aa4...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #2 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om noen har brukt denne, hvor lenge etter smilefjes fikk du eggløsning? Spør fordi den hos meg viste positiv i to dager på rad, og er usikker på om man da har eggløsning 24 t etter første smilefjes/positiv test, eller 24 t etter andre positive? Noen som har brukt denne og er sikre på når de hadde EL etter positiv test? F.eks. ved temping eller andre tydelige tegn? Anonymkode: 59aa4...dca Dagen etter 👍 Samleie dagen jeg får smilefjes har funka 4 ganger her 🤩😆 Anonymkode: ff416...87d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #3 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dagen etter 👍 Samleie dagen jeg får smilefjes har funka 4 ganger her 🤩😆 Anonymkode: ff416...87d Fantastisk! Her prøve vi å sikre oss ved å ha samleie første dag den viste smilefjes/positiv, og så i fire påfølgende dager. Så totalt samleie fem dager på rad. Er i DPO-land nå, så aner ikke om det funket eller ei. Anonymkode: 59aa4...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 Dagen etter første smilefjes, ja Vi hadde sex dagen før smilefjes og på selve eggløsningsdagen. Den dagen fikk jeg også smilefjes, og heftige EL-smerter utover kvelden. Ellers fulgte vi oppskriften med å ha sex annenhver dag ca. fra da mensen var ferdig frem til EL. Du er fruktbar i mange dager før EL, men etter egget slippes er det et langt kortere vindu. Er 7DPO (er vel egentlig 8 nå) og har allerede masse symptomer, så jeg håper det klaffet og jeg ryker nok på en test i morgen tidlig 😅😁 Anonymkode: 3a271...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå