Gjest Julenissen Skrevet 21. desember 2005 #21 Del Skrevet 21. desember 2005 Her har vi det julepyntet hele året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 22. desember 2005 #22 Del Skrevet 22. desember 2005 Pynter vanligvis treet på lille julaften, men i år har jeg litt juletretrøbbel og får nok ikke treet i hus før på julaften. Og det syns jeg er for seint, for den dagen er det så mye annet som skal gjøres, lage julemiddagen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pauline Skrevet 22. desember 2005 #23 Del Skrevet 22. desember 2005 Pynter som regel bitte lille julaften, altså 22. det gjorde vi hjmme også. Så også i år. Sitter å beundrer treet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 22. desember 2005 #24 Del Skrevet 22. desember 2005 fant ut i fjor at vi egentlig synes dte var litt seint å pynte treet lille julaften, så vi hadde tenkt den 20 i år. men så reiste vi bort, og da ble det den 22. så nå er det pynta, og det er så FINT!! det var enormt stort (omtrent to meter i diameter....), var pakket sammen da sambo kjøpte det, og bortsett fra at det var et monster-tre, er det innmari fint, tett og jevnt -måtte stusse litt da - skikkelig disney tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 23. desember 2005 #25 Del Skrevet 23. desember 2005 treet skal pyntes på lille julaften i dette huset. ikke en dag tidligere. men sånn er vårres tradisjoner, jeg vat om mange som har andre tradisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå