Gå til innhold

Juletreet ferdigpyntet nå?

Krista83

Anbefalte innlegg

Gikk hjem fra butikken nå, så at mange hus hadde pyntet juletreet. Er ikke det litt tidlig? Føler liksom det, men kanskje fordi jeg er vant hjemmefra at vi pynter juletreet lille julaften kveld...

Når pynter evntuelt pyntet dere treet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Vi pyntet treet i går kveld. For oss føles det helt riktig og jeg synes det er kjempekoselig. 1. nyttårsdag er jeg møkkalei hele juletreet enten jeg pynter det lille-julaften eller noen dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Jeg syns det er for tidlig å pynte treet nå, men som deg er jeg vant til at det ikke pyntes før lille julaften. Her kommer det ikke noe julepynt fram før 23.12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er for tidlig. Vi kommer til å pynte det på torsdag kveld. Pleier ikke pynte det før lille julaften egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er altfor tidlig nå. Vi pynter omtrent ingenting før lille julaften. Treet pynter hele familien sammen lille julaften kveld, en koselig tradisjon.

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pyntet det i går

Siden jeg jobber hele romjula må jeg jo nyte det før.

og 1 nyttårsdag er jeg lei hele treet..så da kan det egentlig bare forsvinne da.. (pleier vel å gå 2-3 jan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter huset 1. desember og treet lille julaften. Begynner litt før Gefinnen og hovmesteren, så tar vi en pause og ser på det, og så fortsetter vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pynter lille julaften. Synes at treet skal være "nytt" på julaften, og så får jeg sånn høytidsstemning av å pynte treet, for da er det kvelden før jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pyntet vårt i går kveld. Det er et prosjekt som hele familien er med på, og det var den eneste kvelden både vi og ungene var hjemme samtidig. Vi pleier alltid å pynte siste søndag før julaften, og treet blir kastet ut første nyttårs dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg juletre (med unntak av et lite plasttre med lys og pynt som jeg satte opp idag) siden ikke vi skal være her i julen. Men jeg ser ikke bort fra at jeg kunne pyntet treet rundt disse tider, når man først skal dra et tre inn i stuen kan man like gjerne ha det en stund. ;) Dessuten setter det fart på julestemningen, spør du meg...

Men det "vanligste" er vel å pynte lille julaften, og det har vi stort sett alltid gjort hos foreldrene mine, noen ganger et par dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pynter juletreet lille-julaften, men tenner det aldri før julaften ca kl 17.

Treet ute i hagen tennes heller ikke før julaften ca kl 17. Men vi har montert lysene, og håper det kommer litt snø i treet før vi skal tenne det. Er såå fint met litt snø i det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kålungen

Hjemmefra har jeg alltid vært vant til å pynte lille julaften.

Men i år har det blitt andre boller, vi pyntet i går.

Deilig å være ferdig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser noen av naboene her pyntet juletreet i går. Synes det er litt tidlig ja, men for dem er det nok riktig. :)

Vi pynter ikke treet før om kvelden lille julaften. Da blir stemningen enda mer magisk når man står opp på julaften og ser det nypyntede treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Gikk hjem fra butikken nå, så at mange hus hadde pyntet juletreet. Er ikke det litt tidlig? Føler liksom det, men kanskje fordi jeg er vant hjemmefra at vi pynter juletreet lille julaften kveld...

Når pynter evntuelt pyntet dere treet?

Jeg synes det er altfor tidlig, ja. Hos oss er det tradisjon med pynting lille julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...