AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Del Skrevet 27. januar 2023 Er det meningen at jeg skal ta folsyre tablett i tillegg til multivitamin? Er jo allerede folat/folsyre i multivitaminet Anonymkode: ee198...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det meningen at jeg skal ta folsyre tablett i tillegg til multivitamin? Er jo allerede folat/folsyre i multivitaminet Anonymkode: ee198...b05 Folsyre skylles ut i urinen hvis man får i seg for mye, men du får søke opp daglig dose (felleskatalogen, fhi) å sjekke. Hvis du er gravid så er det bare positivt åta folsyre gjennom hele svangerskapet. Anonymkode: a3f5a...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekosmos Skrevet 27. januar 2023 #3 Del Skrevet 27. januar 2023 Anbefalt døgndose når man prøver å bli gravid/er gravid er 400ug (mikrogram). Hvis multivitaminer inneholder denne dosen folat/folsyre er det ikke nødvendig å ta ekstra tablett med dette 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emily14 Skrevet 29. januar 2023 #4 Del Skrevet 29. januar 2023 Jeg tar multivitamin samt methyl folat. Dette sa gynekologen min at var helt supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 29. januar 2023 #5 Del Skrevet 29. januar 2023 Spørs helt på MTHFR-typen din det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2023 #6 Del Skrevet 29. januar 2023 Majer skrev (20 timer siden): Spørs helt på MTHFR-typen din det! Du mener at det er noe gravide rutinemessig testes for eller? Anonymkode: 36274...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå