Gjest gjest1 Skrevet 21. desember 2005 #41 Skrevet 21. desember 2005 Hvis det er en vanlig ordning vil jeg si at ordningen stinker. Burde ikke vanlig ordning være 50 / 50, eventuelt mest hos far, så fremt det er mulig geografisk? Jeg synes flest mulig barn burde være mer sammen med faren fremfor moren. Far er ofte en bedre rollefigur enn mor. Barn blir så svake av å bare være med mor..."ikke gjør ditt, ikke gjør datt".. ← Jeg kjenner ikke mange mødre som er sånn som du beskriver her. jeg har vel en venninne som er sånn, mens far stort sett ikke bryr seg i det hele tatt. Mine andre venninner har sunt forhold til at unger må få lov til å få kul i panna og blåmerker fra tid til annen. Ellers ser jeg i det store og hele flere uinteresserte fedre enn omvendt, så jeg vet ikke helt om de stort sett er bedre rollemodeller jeg. Det er individuelt. Fullstendig personlig. jeg har en bror som er helt fantastisk når det gjelder sine fire, og fungerer like selvfølgelig på alle plan som barnas mor, og så har jeg en bror som synes det er vanskelig å ha ansvaret for sine to alene. Han blir usikker av det.
Gjest vsn Skrevet 21. desember 2005 #42 Skrevet 21. desember 2005 mener du virkelig at du lo av episodene det eldste barnet ditt fortalte deg at hun ble behandlet så stygt! Her ville en god mor tatt afære, og satt en stopper for det, ikke ledd det bort. ← Men det høres jo litt komisk ut også Litt underholdende hvor rare enkelte er.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #43 Skrevet 21. desember 2005 Men det høres jo litt komisk ut også Litt underholdende hvor rare enkelte er. ← Vel jeg hadde personlig tatt det lite underholdende dersom det hadde gått utover mitt eget barn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå