AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #1 Del Skrevet 27. januar 2023 Hei! Jeg har sluttet op prevensjon og har etter det hatt (sannsynlig) 3 eggløsninger. Den første ble jeg gravid, men mistet, og ble under denne graviditeten veldig kvalm og kastet opp hver dag. I desember våknet jeg en morgen med kvalme og oppkast, og kastet opp noen ganger ila. Den dagen. Jeg tar da en eggløsningstest og en graviditetstest, og får positiv eggløsningstest. Jeg tenkte at det nok var tilfeldig at dette skjedde samtidig. Så våkner jeg da i dag og føler meg ordentlige kvalm, og har kastet opp 7-8 ganger mellom 8 og 18. Når jeg nå igjen tar en eggløsningstest og graviditetstest blir eggløsningstesten igjen positiv! (Og negativ graviditetstest). Reagerer jeg virkelig så kraftig på hormonøkningen rundt eggløsning at jeg kaster opp hele dagen?? Er dette mulig? Kvalmen minner veldig om kvalmen jeg hadde under graviditeten… Det blir jo fryktelig slitsomt å skulle ha månedlig oppkastsjau så lenge vi prøver da… og ikke så lett lage dette barnet med min kjære når jeg føler meg så dårlig… Noen andre som har opplevd dette??? Anonymkode: 050a6...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #2 Del Skrevet 27. januar 2023 Jeg blir alltid kvalm dagen før eggløsning. Kaster ikke opp, men føler meg skikkelig uggen. Regner med at det har med hormoner å gjøre. Anonymkode: a7fb4...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 28. januar 2023 #3 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg blir også alltid kvalm rundt eggløsning, (men kaster ikke opp). Så kan være det du reagerer på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå