AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #21 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det var nå jævli Anonymkode: 63257...5f7 Glemte å skrive at det ikke var Friele da, men kaffebønner. Anonymkode: 4a2f7...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 27. januar 2023 #22 Del Skrevet 27. januar 2023 Jeg betaler gjerne for gode kaffebønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #23 Del Skrevet 27. januar 2023 Var 49,- for en smørpkke i går også. Soft Flora. Herregud. Anonymkode: 63257...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 27. januar 2023 #24 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg skulle kjøpe kaffe i dag og måtte la være, ble ikke friele i allefall. 50kr koster den, og det før økningen 1 februar. Gruer meg til å se hva den koster etter. Anonymkode: f1f87...c42 Ja kaffe er blitt ekstremt dyrt. Jeg stod og måpte en gang jeg så på prisen på kaffe på butikken, og butikksjefen gikk tilfeldigvis forbi meg og sa: ja jeg vet. Det er helt vilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wedding Skrevet 27. januar 2023 #25 Del Skrevet 27. januar 2023 (endret) 500 G Evergood filtermalt kr. 84,90 nov, des, jan. Dette er på Kiwi. Endret 27. januar 2023 av Wedding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #26 Del Skrevet 27. januar 2023 Wedding skrev (2 minutter siden): 500 G Evergood filtermalt kr. 84,90 nov, des, jan. Dette er på Kiwi. 229 for en sekser Evergood. Anonymkode: 63257...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar 2023 #27 Del Skrevet 27. januar 2023 Pal Fungi skrev (58 minutter siden): Den blå er bedre 😊 Han er det ja da skal jeg prøve den neste gang drukket Friele i 21 år så godt med litt endring begynte og drikke kaffe som 13 åring så Drikker A Neste gang B for det er den med B ? synes de har så mange blå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #28 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klassetur? Hva babler du om? Og dårlig råd? Tråden handler om prisstigning. Ikke klasseturer til 1000kr eller dårlig råd. Du har feil ts. Anonymkode: f1f87...c42 AnonymBruker skrev (1 time siden): For et svar😂 Anonymkode: 63257...5f7 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken klassetur? Ikke alle på dette forumet har barn som skal på klassetur. Må vel være lov å kose seg litt med kaffe eller en sjokolade iblant selv om man har dårlig råd. Anonymkode: 0e5a4...044 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lurer på hvor klasseturen kom inn? God dag mann økseskaft? Og har vi virkelig kommet dit at kaffe er en luksusvare? Skremmende utvikling, og det blir bare verre ser jeg.. Anonymkode: 0e887...b97 Ja, kaffe er en luksusvare. Veldig mange på denne kloden kan ikke ta seg råd til det. Greit. Jeg skal dra konteksten da jeg er dere ikke har vært så mye her inne det siste døgnet. Det er en tråd der det debatteres opp og ned at mange ikke har råd til å betale 1000 kroner for en klassetur som betyr mye for barnet. Min mening er at jeg hadde kuttet kaffe umiddelbart om budsjettet var stramt. Det er ikke noe man trenger. Andre ting som hadde blitt droppet raskt er; absolutt alt av abonnement, brus, snop... Så poenget mitt; om man behøver å lage en tråd for å klage over at kaffen har blitt for dyr. Da har man ikke råd til kaffe. For det er noe man klarer seg helt fint uten. Anonymkode: baf2a...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 27. januar 2023 #29 Del Skrevet 27. januar 2023 Maskinfører skrev (29 minutter siden): Han er det ja da skal jeg prøve den neste gang drukket Friele i 21 år så godt med litt endring begynte og drikke kaffe som 13 åring så Drikker A Neste gang B for det er den med B ? synes de har så mange blå Det er B ja 🙂 Jeg kjøper hele bønner og kverner selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #30 Del Skrevet 27. januar 2023 Friele kaffe har jeg måtte slutte med. Her kjøper jeg kaffe til cirka 21 kroner posen på Rema. For meg er den god nok. Anonymkode: b1fba...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #31 Del Skrevet 27. januar 2023 Glad jeg hamstret Ænglamark da Coop hadde 40% tilbud . Ca 25 pr pose. Nå 52. Anonymkode: 9edb8...a12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #32 Del Skrevet 27. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor drikker du kaffe om du har dårlig råd? Synes alle trådene om prisstigning her inne om dagen handler om snop, brus, og andre unødvendigheter. Hadde man droppet en av disse tingene ville man jo fint hatt råd til klasseturen til 1 000 kroner som også har blitt heftig diskutert. Anonymkode: baf2a...935 Den klasseturen handlet vel like mye om prinsipp, at skole skal være gratis. Kjøpe ts kaffe? Selv må jeg ha kaffe for og få en god morgen så det skal mye opp i pris før jeg slutter og drikke det, synes forøvrig trådene om prisstigning handler om strøm, rente og kjøtt. Anonymkode: a73d4...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 27. januar 2023 #33 Del Skrevet 27. januar 2023 Pal Fungi skrev (1 time siden): Det er B ja 🙂 Jeg kjøper hele bønner og kverner selv. Da skal jeg prøve den neste gang 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2023 #34 Del Skrevet 27. januar 2023 Har vel en halvkilo kaffe 3-4 uker. (Drikker kun kaffe på morgenen, liten trakter). Synes ikke det er så ille hvis en tenker på pris per kopp. Blir vel noe sånt som 4 kroner dagen. Anonymkode: e434d...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #35 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Den klasseturen handlet vel like mye om prinsipp, at skole skal være gratis. Kjøpe ts kaffe? Selv må jeg ha kaffe for og få en god morgen så det skal mye opp i pris før jeg slutter og drikke det, synes forøvrig trådene om prisstigning handler om strøm, rente og kjøtt. Anonymkode: a73d4...e74 Jeg tenkte mer på alle de som skrev at de ikke hadde en tusenlapp til gode... Det overrasket meg. For her dukker det opp tråd etter tråd om prisstigning og dårlig råd i disse dager. Men når jeg klikker meg inn så handler ikke trådene om nødvendigheter som grønnsaker og vanlig mat. Men kjøtt, take away pizza, brus, antall husstander per netflixkonto, og nå kaffe. Alt dette hadde jeg kuttet om jeg ikke kunne betalt 1000 kroner. Anonymkode: baf2a...935 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #36 Del Skrevet 28. januar 2023 Prisene ble justert for flere dager siden. Anonymkode: a66cc...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #37 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Friele kaffe har jeg måtte slutte med. Her kjøper jeg kaffe til cirka 21 kroner posen på Rema. For meg er den god nok. Anonymkode: b1fba...8c9 Hvis man har ødelagte smaksløker kan man jo drikke den rævagifta der. Anonymkode: e62a9...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #38 Del Skrevet 28. januar 2023 30,- for coop kaffe på prix AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvorfor drikker du kaffe om du har dårlig råd? Synes alle trådene om prisstigning her inne om dagen handler om snop, brus, og andre unødvendigheter. Hadde man droppet en av disse tingene ville man jo fint hatt råd til klasseturen til 1 000 kroner som også har blitt heftig diskutert. Anonymkode: baf2a...935 Det er mulig synes ting er dyrt, selv om man har råd. Ikke alle som klager over priser er så fattig at de bør leve på brød og vann. Jeg synes strømmen er veldig dyr, selv om jeg fint klarer betale den. Samme med drivstoff. Kan fortsatt spare flere tusen pr måned, men kaffe er blitt dyrt! Jeg har absolutt råd til 50,- pr kaffepose, men det ER dyrt. Kattematen jeg bruker økte plutselig med 20%, det er en brå økning! Men jeg har råd til det. Anonymkode: 6617e...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #39 Del Skrevet 28. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man har ødelagte smaksløker kan man jo drikke den rævagifta der. Anonymkode: e62a9...8c6 Man kan ha smaksløkene ingod behold selv om de ikke er helt lik det du mener er fasit. Jeg synes det er ganske fint at folk har ulik smak og preferanser. Hadde vært kjedelig om alle kun foretrakk det samme, det ville ha fjernet mye behov for variasjoner i butikker, og utvalget på de ulike varene ville blitt mindre. Anonymkode: 6617e...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #40 Del Skrevet 28. januar 2023 Slik er det om dagen. Coops egne pastasauser som før nyttår lå på 16-20 kroner koster nå 28-34. Enda er vi ikke i februar. Anonymkode: 326d7...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå